Jučer je u hotelu Zonar službeno predstavljen popularni Toyota crossover – Toyota C-HR. Ovaj događaj motiviran je dolaskom prvog C-HR PLUG-IN HIBRID modela na tržište. Ulogu moderatora preuzeo je radijski voditelj Ivan Fedor koji je ispričao kratku priču o važnosti ovog modela.
“Toyota C-HR je automobil koji za Toyotu ima vrlo odgovornu ulogu. U segmentu crossovera postavlja posve nove standarde dizajniranja. CHR je svojom prvom generacijom želio Toyotu odmaknuti od svakodnevnih, da ne kažemo dosadnih, vozila. Danas, kada predstavljamo 2. generaciju ovog uspješnog modela, možemo potvrditi da je u tome i uspio.”
Već kada je predstavljena prva generacija, govorilo se o tome da je serijsko vozilo vrlo blizu konceptnom modelu, što je u praksi rijetko slučaj. Zašto? Jer uloga konceptnih vozila je privlačenje pozornosti i sve je podređeno dizajnu. No, serijski model mora uzeti u obzir nekoliko više faktora kao što su učinkovitost, upotrebljivost i na kraju krajeva i cijene. Zato je razvojna tema za novi C-HR je bila ‘Učiniti konceptni automobil, automobilom za cestu’.
Novi C-HR razvijen je u Europi sa fokusom na europske kupce. Zašto je to važno – jer znamo da su europski vozači najzahtjevniji u svim područjima. Od automobila najviše očekuju u pogledu dinamike vožnje, potrošnje, ekologije, sigurnosti i sl. Sigurni smo da će novi C-HR u svim ovim i mnogim drugim područjima oduševiti i vas.
A već nam je pokazao da zaista oduševljava. Svojim dolaskom na tržište Prometni stručnjaci su ga okrunili titulom Hrvatskog Automobila 2024. godine. U novom C-HR-u nema ničeg tradicionalnog što se najviše vidi u njegovom futurističkom dizajnu.
Prednji dio automobila podsjeća na morskog pasa čekićara. Isklesani blatobrani stvaraju voluminozni efekt i automobil vizualno čine širim, poput tigra koji čuči i sprema se skočiti naprijed. Karakteristična linija C-HR-a još je odvažnija i izražajnija u novoj generaciji, teče kroz cijeli profil – od prednjeg do stražnjeg dijela. A Toyota po prvi puta predstavlja kvake koje se nalaze u potpunosti u ravnini sa karoserijom. Stražnja LED svjetla koja osvjetljavaju ime modela, dolaze u svim razinama opreme. Model se nudi u dvobojnoj varijanti i uz panoramski stakleni krov.
Ivan Milić
Unutrašnjost C-HR-a odiše premium osjećajem čemu dodatno pridonosi i osvjetljenje u čak 64 boje. Boje se mijenjaju svakog sata i povezane su sa različitom dinamikom unutar i izvan automobila. Osim ovoga, C-HR se smatra ekološkim predvodnikom u liniji Toyote jer je u njegovom nastajanju udvostručena upotreba recikliranih materijala.
Ako postoji jedna riječ za opisivanje novih C-HR performansi, to bi bilo VIŠE. Kupac dobiva upravo ono što želi: VIŠE izbora pogonskih sklopova, VIŠE snage u svim segmentima i istinsko električne vožnje. Postoji jasno pozicioniranje i priča za svaki pogonski sklop.
1.8 hibrid je CO2 Hibrid prvak i odlična ulazna točka za C-HR.
2.0 hibrid nudi izvrsnu ravnotežu performansi i CO2, za one kupce koji žele više uzbuđenja u vožnji od svog hibrida.
2.0 hibrid s AWD-i dodaje pravo AWD samopouzdanje i sigurnost ovom izvanrednom pogonskom sklopu.
A moćni 2.0 plug-in hibrid, neprikosnoveni je prvak u performansama, postižući vrhunske performanse ubrzanja za gradske manevre i manevre na autocestama, zajedno s vodećom učinkovitošću u klasi.
Kratko predstavljanje je završio i direktor Toyota Croatie, Gregor Mauko koji je pozvao zainteresirane da posjete Toyota salone i testiraju automobil iz prve ruke.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.