Grandioznom revijom hvaljeni domaći dizajner Robert Sever predstavio je novu kolekciju
Renomirani hrvatski modni brend Robert Sever sinoć je predstavio novu kolekciju Severocco za sezonu proljeće 2024. te okupio više od 500 uzvanika među kojima su bile mnoge poznate osobe.
Kolekcija Severocco donosi inovativan pristup dizajnu odjeće, ističući se svojom sveobuhvatnošću i pažljivo izrađenim detaljima. Inspirirana etno odjećom koja nije geografski određena, beduinima i viktorijanskom estetikom, kolekcija transformira traper u luksuzni couture materijal. Svaki komad odjeće, od jakni do haljina, oblikovan je s posebnom pažnjom usmjerenom na udobnost, praktičnost i estetiku.
Na modnoj pisti, ova kolekcija predstavlja fluidni spoj svih elemenata, stvarajući vizualno putovanje koje očarava i emotivno pogađa promatrače. Svaki odjevni komad pažljivo je izrađen s naglaskom na cjelovitost, gdje je svaki segment važan kao dio šire slike. Forme odjeće su prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući ženstvenost i snagu.
Dizajner je pristupio kreiranju ove kolekcije na nov način, dopuštajući spontanost i inspiraciju da oblikuju svaki korak, rezultirajući spojem discipline i kreativne slobode. Severocco kolekcija nije samo skup odjeće, već priča koja spaja različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
“Kolekciju smo stvarali šest mjeseci i u nju je stavljena sva naša ljubav koju imamo za sam zanat, za tehniku koja stoji iza svake kreacije. Ona je pokazatelj širine našeg razmišljanja i pokazatelj da se i u jednostavnim uvjetima mogu stvoriti čudesa – ako se radi predano i s ljubavlju.”, govori Robert.
Priprema same revije započela gotovo tri mjeseca unaprijed te je uključivala sastanke sa sponzorima, PR timom, snimanje promotivnih fotografija i kampanja. Posljednje aktivnosti uključivale su odabir modela, višednevne probe s modelima i produkcijsko finaliziranje. Sve je bilo pažljivo usklađeno, od glazbe do prostora i same kolekcije.
Sever je odabrao vrlo klasičan catwalk za prezentaciju, stavljajući naglasak na prekrasnu odjeću i modele koji su ovaj put nosili vrlo upečatljive kreativne frizure koje je osmislila Anita Mioč iz Kuće četki. Efektan make-up kreirala je umjetnica Sabina Šarić Novak, koristeći ekskluzivne proizvode iz nove, još neviđene kolekcije Jane Iredale.
Ovaj modni spektakl ne bi bio moguć bez podrške naših sponzora – Dermalogica, Jane Iredale, Kuća četki, Smartwater, Prima, Institut Listz Zagreb, Mozak event centar, Eugene Perma, Poche Paris i the Galerija agency.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Kada govorimo o ljetnoj eleganciji s dozom talijanskog šarma i profinjene nonšalancije, teško je zaobići Ivu Radić. U posljednjem editorijalu koji priziva bezbrižne dane pod mediteranskim suncem, Iva je još jednom pokazala kako minimalistički styling može imati maksimalan dojam.
U svijetu gdje se estetika i funkcionalnost sve više stapaju, Zara Home i Collagerie ponovno su udružili snage u jednoj od najiščekivanijih lifestyle suradnji ove sezone. Nova kolekcija za proljeće/ljeto 2025., pod nazivom Zara Home x Collagerie: A Common Thread, pravo je slavlje kreativnosti, tekstura i boja – i podsjetnik da i svakodnevni predmeti mogu biti čista umjetnost.
Na južnoj obali otoka Korčule, u skrivenoj i zelenilom zaklonjenoj uvali Brna, smjestila se kuća koja će vam, ako joj dopustite, promijeniti pogled na luksuz. Platinum Villa nije samo arhitektonski objekt – ona je iskustvo. Tiha prisutnost u krajoliku, koja ne traži pažnju, već je nježno poziva.