„Još jedna u nizu, odlična pjesma, bravo Tony!“ – Cetinski s novim hitom raznježio obožavatelje
Tony Cetinski, istarski izvođač, višestruki osvajač Porina i ikona hrvatske pop glazbe, objavio je singl s kojim najavljuje svoj koncert u zagrebačkoj Areni.
Izvođač jednih od najvećih ljubavnih hitova kao što su „Kad žena zavoli“, „Umirem 100x dnevno“ i „Budi uz mene“, Tony Cetinski, novom proljetnom pjesmom i spotom „Tebi sve dugujem“, koja je došla iz srca, u režiji Darija Lepoglaveca i u suradnji s Igorom Ivanovićem i Markom Vojvodićem, kao suradnicima u glazbi, stihovima i aranžmanima, raznježio je srca svojih obožavatelja. “Osjećam se nevjerojatno uzbuđeno što mogu s vama podijeliti svoju najnoviju pjesmu koja je proizašla iz srca. Nadam se da će vas dirnuti baš onako kako je mene dirnula dok smo je stvarali.“ – istaknuo je Tony. Pjesma je objavljena na njegovom službenom YouTube kanalu, a u jednom danu poslušana je oko 20 tisuća puta, također može se poslušati i na ostalim glazbenim platformama kao što je Spotify, Deezer i Apple Music.
„Pjesmu još nisam ni čula, ali prvo dajem komentar, jer Tony ne može ništa otpjevati loše – što stariji to bolji, kao vino, bravo Tony!“, „Bravo Tony, divan je osjećaj kada u životu imaš tu posebnu osobu kojoj sve duguješ“ i „Još su rijetki koji uvijek oduševe, ti si jedan od rijetkih.“ „Jedini zbog kojeg ne gubim nadu da je sva dobra muzika otišla u nepovrat! Takvim glasom i postojanošću Tony zaslužuje respect za sva vremena. Bravo i hvala.“, „Svaka pjesma je i više nego odlična, a ova je remek djelo. Bravo Tony!“ samo su neki od mnoštva pozitivnih komentara ostavljenih ispod novog singla, a na svom Instagram profilu, Tony je podsjetio na rođendanski koncert kojeg će održati u Zagrebačkoj Areni 31. svibnja, a taj dan će i napuniti 55 godina te proslaviti karijeru dugu čak 34 godine.
„Jedan, jedini i neponovljivi Tony, jedva čekamo Arenu“ – vjerni obožavatelji već su u iščekivanju, dok su ulaznice pred rasprodajom čak 60-ak dana prije koncerta. „Glazba je najljepša kada je dijelimo zajedno, zato vas pozivam na svoj rođendanski koncert u Areni Zagreb. Hvala vam na podršci i ljubavi koju mi dajete.“ Zaključio je Tony, a svoje ulaznice još kratko možete pronaći na stranicama Eventima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.