HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Jeste li znali da kralj Charles III. ima istančan ukus kad su parfemi u pitanju te da je njegov omiljeni miris skuplji čak i od onih koje su nosile princeza Diana i kraljica Elizabeta II.? Kralj Charles parfem bira s posebnom pažnjom, a ta zanimljiva činjenica dovela nas je do male istrage u kojoj smo doznali točno o kojoj je skupocjenoj bočici riječ. 

Kralj Charles parfem s potpisom nanosi pri svakom važnijem izlasku iz dvorca

Dok je omiljeni parfem njegove supruge Camille obavijen velom tajnosti, poznato je da je Diana nosila miris Bluebell kuće Penhaligon te kraljica Elizabeta II. L’Heure Bleue brenda Guerlain, kralj Charles III. vjeran je luksuznom mirisu koji nosi još od osamdesetih godina prošlog stoljeća.

Riječ je o mirisu Green Irish Tweed kozmetičke kuće Creed, koji sadrži note sandalovine, ambera, verbene i irisa.

Parfem Creed Green Irish Tweed

Parfem Creed Green Irish Tweed

Omiljen miris kralja Charlesa dostupan je i u Hrvatskoj

Prozračan ali muževan miris koji je osvojio budućeg kralja Velike Britanije ima paprenu cijenu višu od 400 eura, a dostupan je i u Hrvatskoj. Ako želite mirisati poput kralja, možete ga potražiti ovdje

Charles ima i svoj vlastiti parfem

Veliki ljubitelj cvijeća i luksuznih parfema, kralj Charles III. nedavno je i sam izbacio parfem nazvan prema njegovom imanju Highgrove House, gdje ovaj strastveni vrtlar uživa u svojim raskošnim vrtovima punim cvijeća.

Parfem Highgrove House

Parfem Highgrove House

Miris pod nazivom Highgrove Bouquet prodaje se ekskluzivno u Velikoj Britaniji po cijeni od 174 eura. Novac od prodaje namijenjen je humanitarnoj zakladi kralja Charlesa III.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025