Život u pedesetima nikad nije bio moćniji: Nina Badrić i Bez pardona otvaraju teme koje mijenjaju pravila igre
Žene danas sve više odbacuju stereotipe o tome što im “priliči” u određenim godinama. Nina Badrić, jedna od najcjenjenijih hrvatskih glazbenica, istaknula je u razgovoru s Idom Prester da se u pedesetima žena osjeća najpotentnije – intelektualno, duhovno i seksualno. Projekt Bez pardona okuplja autentične žene, stručnjake i publiku koja je spremna otvoreno razgovarati o temama koje se često prešućuju u javnom diskursu.
Dr. Petra Kejla iz Poliklinike Sinteza govorila je o ženskom zdravlju i tabuima intimnosti. Istaknula je da žene u zrelim godinama i dalje imaju aktivan intimni život te da želja s godinama ne nestaje, nego se mijenja. Naglasila je kako je važno razumjeti menopauzu jer danas žene dulje žive – prosječan životni vijek je znatno produžen u odnosu na prijašnje generacije.
Nina Badrić rekla je da se nikada nije sramila svojih godina i da starenje smatra privilegijom. “Čovjek stari onog trenutka kad odustane od sebe,” naglasila je. Dodala je da do četrdesete godine žene najčešće balansiraju između karijere, obitelji i tuđih očekivanja, a nakon toga dobivaju pravo reći “ne” i posvetiti se sebi.
U ambijentu luksuznog heritage hotela Amadria Park Hotel Capital, Nina i Petra razgovarale su o samopouzdanju, životnoj energiji i moći koju zrelost donosi. Badrić je poručila da se u pedesetima žena osjeća moćnije i plemenitije nego prije. “Nikad se nisam osjećala bolje u svojoj koži. Osjećam ogroman mir, a kad si u miru sa sobom, svaki dan možeš odlučiti da ti bude lijep i voljeti sebe zdravom ljubavlju,” objasnila je.
Projekt Bez pardona podupiru partneri koji slave snagu zrele dobi. Libresse potiče žene da se osjećaju slobodno i ponosno u svojoj koži, L’Oréal Paris ohrabruje žene da preuzmu kontrolu nad svojim životom, a Poliklinika Sinteza brine o zdravlju i kvaliteti života u svakoj životnoj dobi. Frondi donosi podršku i podsjeća na važnost brige o sebi i drugima.
Epizodu i sažetke možete pratiti na Instagram kanalu @bezpardona_s_idom, a cijeli razgovor dostupan je i na YouTube kanalu Bez pardona. Poruka večeri bila je jasna – život nema godine, a moć i ljepota žene rastu s iskustvom i samopouzdanjem.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.