HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i lifestyle, te inovativna modna kuća Paco Rabanne, lansiraju kapsulu za proljeće/ljeto 23. Sa svojom vizualnom fuzijom živih tonova i dinamičnog dizajna, cilj kapsule je potaknuti osjetila – vid, dodir i zvuk – kroz upotrebu hrabrih boja. Svaki komad je pažljivo osmišljen i izrađen kako bi pružio užitak emocijama i poboljšao osjetilno iskustvo, pozivajući nositelje da probude svoja osjetila i oslobode svoju šarenu stranu.

Kapsula za Zalando sastoji se od 40 komada: 20 ready-to-wear kombinacija, 17 modnih dodataka i tri stila obuće, inspiriranih najvećim uspjesima Paco Rabannea, koji utjelovljuju ikonični dizajn modne kuće. Upotreba metala i izbor inovativnih krojeva pomiješanih sa svijetlim ljetnim bojama snažni su elementi kapsule.

Paco Rabanne kapsula za Zalando oživljava se kroz kampanjske slike u kojima glumi nova generacija talenata, francuska pjevačica i autorica Crystal Murray, DJ i model Dustin Muchuvitz i model Aj Yel. Kampanju stilizira Glen Mban, koji slavi radost igranja s modom kreirajući nove kodove luksuza da bi izrazio individualnu jedinstvenost.

Lena-Sophie Röper, direktorica dizajna i luksuza u Zalandu, kaže: “Kapsula Paco
Rabanne predstavlja moćan korak naprijed u našem putovanju prema postajanju odredištem
za dizajnersku modu. S našim posebnim iskustvom za dizajnere, donosimo inspiraciju
luksuzne mode našim kupcima i povezujemo ih sa našim partnerskim brandovima kroz jedinstveno personalizirano iskustvo. Naša suradnja s modnom kućom Paco Rabanne
utjelovljuje ovaj smjer, spajajući kreativnu viziju branda s našim diferenciranim i inspirativnim
iskustvom kupnje dizajnerske mode za novu generaciju luksuznih potrošača”.

apsula bit će ekskluzivno dostupna na Zalandu u svih 25 europskih tržišta od 12. travnja. Modna kampanja 360° s kreativnim smjerom Flore Bottaro kreće 11. travnja, a stvorena je u
suradnji s agencijom za produkciju Kitten.

Oznake:

druge vijesti