U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.
Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.
Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se “koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja”, rekao je Franjo Dodić – pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.
Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija – potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.
Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. “Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako ste mislili da ljetna magija pripada isključivo obali – razmislite ponovno. U srcu zelinskih brežuljaka, pod zvjezdanim nebom i uz šum čaša koje kucaju u znak ljeta, održala se večer koju će svi prisutni još dugo prepričavati. Wine Summer 2025 još je jednom dokazao da kontinent zna slaviti – i to s vrhunskim stilom.
Dok ljeto u punom jeku pretvara obalu u pozornicu života, jedan grad na Jadranu ovih dana živi glazbu, poeziju i sjećanja – ali ne bilo kakva. Šibenik, grad u kojem su se rodile legende i oblikovali glasovi generacija, 11. i 12. srpnja postaje središte kulture, emocije i identiteta kroz manifestaciju “Šibenik, Grad kao mi.”
Na lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog magazina Marie Claire, domaća poduzetnica i televizijska voditeljica Antonija Stupar Jurkin još jednom je potvrdila svoj besprijekoran modni ukus i sofisticirani pristup eleganciji. U skladu s filozofijom časopisa – „Think smart. Look amazing.“ – Antonija je zablistala u minimalističkoj, ali izrazito efektnom izdanju koje slavi suvremenu ženu s izraženim osjećajem za stil.
Na ekskluzivnom eventu magazina Marie Claire, održanom u čarobnom ambijentu Klovićevih dvora, domaća dizajnerska ikona Aleksandra Dojčinović još jednom je pokazala zašto s punim pravom nosi titulu jedne od najutjecajnijih žena hrvatske modne scene. U svojoj prepoznatljivoj estetici — sofisticiranoj, ženstvenoj i bezvremenskoj — zablistala je u kreaciji koja istovremeno slavi luksuz i eleganciju, ali ostaje profinjeno suzdržana.
Na ljetnoj zabavi povodom lansiranja hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, domaća manekenka, poduzetnica i ikona stila Ljupka Gojić Mikić zasjala je u besprijekornom summer looku koji spaja udobnost, profinjenost i modnu smjelost.
Na nedavno održanom lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog lifestyle časopisa Marie Claire, koje se odvilo u glamuroznoj i elegantnoj atmosferi u skladu s duhom brenda, pažnju okupljenih privukla je i domaća glumica Katarina Baban.