U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.
Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.
Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se “koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja”, rekao je Franjo Dodić – pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.
Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija – potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.
Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. “Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”
Rajko Grlić u novome filmu teži insinuaciji karakterističnoj za sve njegove filmske uspješnice, a među prvima saznajte o čemu je riječ u velikoj filmskoj nadi kojoj predviđaju pune kino dvorane.
U srijedu je u novootvorenom hotelu Dorothea Budapest, jednom od najluksuznijih hotela s prekrasnim pogledom na Budimpeštu, održana promocija brenda Sanlorenzo na mađarskom tržištu. Događaj je okupio važne predstavnike iz Hrvatske i Mađarske, uključujući Petera Lindwurma, hrvatskog ambasadora Mladena Andrilića i diplomatskog konzula Brunu Lopandića. Ova promocija dio je šire turneje "Sanlorenzo Adria Impression", koja prethodi najvećem europskom sajmu jahti - Cannes Yacht Festivalu, planiranom od 10. do 15. rujna.
Među prvima premijeru filma „Girl You Know It’s True“ nisu propustili ni Ivana Husar, Saša Lozar, Branka Krstulović, Kristina Bradač Radić i brojni drugi.
U utorak, 17. rujna, očekuj izazove na svim frontovima, od profesionalnih nesuglasica do ljubavnih sukoba i financijskih problema. Pripremi se za dan prepun neočekivanih preokreta i testiranja tvoje sposobnosti prilagodbe i smirenosti.