HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.

Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.

Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se “koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja”, rekao je Franjo Dodić – pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.

Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija – potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.

Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. “Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”

druge vijesti

antonija stupar jurkih

Zavodljiva elegancija: Antonija Stupar Jurkin u crnoj slip haljini koja naglašava besprijekornu figuru

Na lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog magazina Marie Claire, domaća poduzetnica i televizijska voditeljica Antonija Stupar Jurkin još jednom je potvrdila svoj besprijekoran modni ukus i sofisticirani pristup eleganciji. U skladu s filozofijom časopisa – „Think smart. Look amazing.“ – Antonija je zablistala u minimalističkoj, ali izrazito efektnom izdanju koje slavi suvremenu ženu s izraženim osjećajem za stil.

Celebrity Inspo

10 srpnja 2025

alex dojčinović

Stil bez konkurencije: Aleksandra Dojčinović zablistala u haljini iz snova

Na ekskluzivnom eventu magazina Marie Claire, održanom u čarobnom ambijentu Klovićevih dvora, domaća dizajnerska ikona Aleksandra Dojčinović još jednom je pokazala zašto s punim pravom nosi titulu jedne od najutjecajnijih žena hrvatske modne scene. U svojoj prepoznatljivoj estetici — sofisticiranoj, ženstvenoj i bezvremenskoj — zablistala je u kreaciji koja istovremeno slavi luksuz i eleganciju, ali ostaje profinjeno suzdržana.

Celebrity Inspo

10 srpnja 2025