Zadar postao modna prijestolnica: Spektakularna večer u Cruise Portu okupila najveća imena domaće mode!
Sinoć je u predivnom ambijentu Zadar Cruise Porta održana modna manifestacija ModernA, koja je okupila više od 600 zaljubljenika u modu i stil života. Na modnoj pisti predstavljene su najnovije kolekcije domaćih i regionalnih modnih zvijezda, a atmosfera je bila ispunjena energijom, elegancijom i kreativnošću. Za ModernA projekt tražilo se mjesto više, a posjetitelji su uživali u besprijekornoj organizaciji, vrhunskim modnim kreacijama i jedinstvenom spoju ljepote i dizajna. Goste i uzvanike na početku večeri pozdravili su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić, koji nisu krili oduševljenje što je projekt ModernA u vrlo kratkom vremenu postao jedno od najvećih modnih događanja u Hrvatskoj. U emotivnom obraćanju zahvalili su svim sudionicima, partnerima i publici koji su svojim dolaskom podržali ovu modnu priču te još jednom potvrdili da Zadar zaslužuje događaje ovakvog profila.
Večer mode otvorio je poznati brend DeLight, koji je sinonim za profinjeno odijevanje. Novom kolekcijom dominiraju odijela koja se odmiču od klasike i naglašavaju statement aspekt ženskog odijevanja. Kaputi su izrađeni od najfinijih plemenitih tkanina, a haljine od odvažnih uzoraka. Misao vodilja kolekcije – odijelo kao komad koji samostalno funkcionira na crvenom tepihu.
Publiku je oduševila dizajnerica Martina Herak svojom kolekcijom “W(hole)” koja stavlja naglasak na tamne asimetrične i oversized jakne i kapute, na unikatne odjevne predmetne u kojima ni jedna žena zasigurno neće proći nezapaženo. Nova kolekcija “W(hole)” je igra riječi između whole (cjelina) i hole (rupa) koja savršeno spaja ideju potpunosti i praznine, što se i modno može izraziti kroz prozirnost, slojevitost i kontrast materijala.
Poseban dojam ostavila je i Katarina Mamić, koja je donijela spoj elegancije i orijentalnog luksuza inspiriranog Istanbulom. Dugi, glamurozni modeli u nijansama indigo plave, sedefaste i zelene uz zlatne detalje ističu prepoznatljive krojeve karakteristične za estetiku brenda i njegov suvremen pristup luksuzu. Cjelokupni izgled upotpunjen je sunčanim naočalama optike Visus, koje su savršeno zaokružile modnu priču i dale kolekciji suvremen, luksuzan pečat.
Dašak profinjenog stila na pistu je donijela Manana Bogačevska, kolekcijom “THE ARCAN ORDERCODE čije kreacije odišu elegancijom, ženstvenošću i bezvremenskom ljepotom. Njezina kolekcija, priča je o svijesti koja se budi o čovjeku koji traži istinsku harmoniju između duhovnog i materijalnog. Kolekcija je putovanje u samu bit ljudske prirode, u skriveni kod koji povezuje sve što živi.
Snažan dojam ostavio je i renomirani dizajner Igor Todorović, koji je i ovaj put sve prisutne ostavio bez daha svojom kolekcijom OMNIA Resort 2026. Kolekcija je nadahnuta nježnim, gotovo eteričnim nijansama ružičastog koralja – dragog kamena koji simbolizira sreću, duhovnu sintezu i unutrašnju snagu. Na svakoj kreaciji nalazi se prepoznatljiv logo Ateljea Igor Todorović utisnut uz simbol koralja, kao znak trajne povezanosti prirode i ljudske kreativnosti. Lepršave forme, fluidne siluete i saten-muslin harmonija OMNIA kolekcije šalju nježan, ali opet jasan poziv da čuvamo ono što nas nadahnjuje.
U svom prepoznatljivom stilu, modni brend Marina Design definira naglašeni minimalizam s avangardnim pomacima koji modu tretiraju kao prostor za individualnost. Nova zimska kolekcija slijedi tu ideju kroz promišljenu slojevitost, poigravanje teksturama i snagom forme. Sakoi, široki krojevi, duge suknje, pleteni komadi i kaputi stvaraju vizualnu težinu, ali zadržavaju osjećaj lakoće i intime.
Modni brend Arileo nas je vratio u devedesete – razdoblje kontrasta, izražajnosti i urbanog minimalizma. Nova kolekcija spaja nostalgiju i futurizam, oblikujući siluetu koja diše volumenom i svjetluca pod reflektorima visokog sjaja. Koža, lak i čipka vode vizualni dijalog između snage i senzualnosti dok se različiti materijali prepliću – glatki, reflektirajući i meki – stvarajući napetost između strukture i pokreta. Volumen i oversize proporcije naglašavaju slobodu oblika, dok nabori i dimenzionalnost otkrivaju nove linije tijela kroz igru svjetla i sjene.
Urban i moderan brend Jet Lag predstavio je kolekciju inspiriranu otokom Hvarom. Nova kolekcija donosi jedinstvenu fuziju prirode i urbane elegancije prožetu bezvremenskom ljepotom samog otoka. Dinamične linije, odvažni krojevi i suvremeni detalji istaknuli su prepoznatljiv karakter brenda, dok je publika s oduševljenjem pratila svaku kreaciju koja odiše energijom, slobodom i modernim stilom.
Kolekcija THE ELFS predstavila je kulminaciju modne vizije branda – povratak izvornom izrazu koji definira ELFS estetiku: eleganciju s dozom provokacije. Inspirirana idejom žene kao umjetničkog djela, kolekcija spaja precizno drapirane krojeve, transparentne slojeve i sjaj reflektirajućih materijala koji naglašavaju pokret i siluetu. Dominantne boje su crna, brončana i zlatna u kombinaciji s tkaninama koje reflektiraju svjetlost poput skulpturalne površine, stvarajući snažan vizualni identitet. Svaka haljina nosi priču o snazi, slobodi i sofisticiranosti – o onoj istinskoj, samosvjesnoj ženstvenosti po kojoj je ELFS prepoznatljiv.
Mnoga poznata imena su došla podržati projekt. Među njima i generalna direktorica Zadar Cruise Port – Putnička Luka Gaženica gđa. Rebeka V. Pevec, Maja Šuput, Marina Tomašević, Šime Elez, Neven Ciganović, Laura Prgomet, Nevena Dujmović, Tihana Harapin Zalepugin i mnogi drugi. U glazbenom programu nastupili su fantastični Hrvoje Čirjak i mlada talentirana pjevačica Nina Vujević koja je izvedbama svjetskih hitova oduševila sve prisutne i najavila da njezino vrijeme tek dolazi. Modnom pozornicom prodefiliralo je više od 50 modela koji su predstavili najnovije kolekcije, a za njihovu besprijekornu ljepotu pobrinuli su se Dermalogica čiji je Neurotouch Symmetry lagani svilenkasti uljni serum zahvaljujući aktivnim sastojcima, vidljivo podigao i osvježio kožu modela. Službeni make up ModernA projekta bio je poznati korejski brend Erborian čije su CC i BB kreme zaslužne za savršen blistav i prirodan ten modela, dok su za postojane i moderne frizure zaslužni proizvodi s potpisom Balmain Hair Couture. Beauty partner modnog projekta ModernA bio je i Pierre Cardin koji je stigao na hrvatsko tržište i ekskluzivno sve upoznao s novom linijom svojih beauty proizvoda. Tijekom večeri mnogi uzvanici imali su prilike isprobati mirisne note predivnog novog parfema s potpisom Guerlain Absolus Allegoria Florabloom. Auto Hrvatska je na modnom događaju predstavio nove modele Audi A6 Sportback e-tron i Audi A6 Avant, koji su oduševili prisutne svojom elegancijom, profinjenim dizajnom i prepoznatljivim luksuznim potpisom brenda.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.