Zadarski krugovi Doris Pinčić: Ritual koji otkriva što znači stvarno biti doma
Zadar je i tog jutra mirisao na sol i zvučao kao pjesma koja nikada ne stane. Ekipa bravo! jutra – Ivana Mišerić, Filip Han i Bruno Bucić – stigla je na posljednju postaju svog radijskog road showa, a ispred mikrofona su im se našli ljudi koji ovaj grad ne samo da poznaju, nego ga osjećaju. I dok su se redali glasovi i priče, jedna se posebno izdvojila – ona Doris Pinčić Guberović, žene koja Zadar ne opisuje, nego ga živi.
Govoreći o svome gradu, Doris je u eteru otkrila ono što bi svaki Zadranin razumio bez previše riječi. “Malo smo grezi, imamo neki svoj stav. To je dio mentaliteta. Ljubav Zadra i košarke traje desetljećima, i mislim da su brojni naslovi osvojeni upravo iz tog našeg dišpeta,” rekla je. A zatim, gotovo slučajno, podijelila ritual koji najbolje otkriva što znači jutarnje trčanje u Zadru – navika pretvorena u osobni trenutak mira.
Jutarnje trčanje u Zadru – kad more diktira ritam
“Uvijek trčim svoj krug od deset kilometara. Od doma, preko Punte Bajlo, Karme, prema Foši, pa riva, Pozdrav suncu… most, Relja i natrag do Smiljevca.” U toj ruti ima više od kondicije. To je karta sjećanja – mjesta gdje je odrasla, voljela, čekala i stvarala. “Perivoj kraljice Jelene uvijek mi je bio mjesto odmora. Od gimnazijskih dana do danas, tamo sam bježala od svega i vraćala se sebi,” kaže Doris.
Za nju, jutarnje trčanje u Zadru nije samo fizička rutina, nego način da ostane povezana s gradom koji se ne mijenja previše – samo diše u istom ritmu s morem. Nakon trčanja, kaže, ritual se nastavlja uz bakalar koji kuha njezin otac. “Svi smo veliki gurmani, ali taj njegov bakalar… to je domaća priča koju nijedan restoran ne može ispričati.”
U programu bravo! jutra oglasili su se i drugi Zadrani. Emilija Kokić istaknula je kako se “u Zadru sve stigne za 15 minuta”, dok je Ivan Šarić duhovito opisao zadarski humor kao “šalu koja uvijek ide iz ljubavi”. Na kraju, voditelji su zahvalili Zadru na toplini, a Filip Han je rekao ono što su svi mislili: “Očekivao sam dobar road show, ali ovo je bilo više od toga – grad koji nas je primio kao svoje.”
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.