Ponedjeljak je, 8 sati ujutro, u jednoj ruci nam je šalica kave, drugom palimo računalo i pripremajući se za nove profesionalne izazove, polako već krećemo odbrojavati dane i sate do petka.. tako bismo mogli opisati početak radnog dana, a u ovom slučaju i tjedna većine ljudi.. Osim što je ovaj ponedjeljak sasvim drukčiji, ovaj ponedjeljak je novi petak i ovaj put posao je zabavan, uz novu IZIPIZI Office Playground kolekciju!
Kolekciju su među prvima isprobale arhitektica Tina Biloglav i njene preslatke djevojčice, petogodišnja Tonka i godinu i pol mlađa Luca. Veseli trio odlučio je vratiti se jesenskim obvezama u velikom stilu, a sigurni smo da su u svaki prostor pa čak i onaj „ozbiljni“ uredski unijele puno veselog duha i dobrog raspoloženja.
Nova limitirana kolekcija poznatog francuskog brenda IZIPIZI, inspirirana je bezvremenskim elementima svakog ureda, a potiče nas da u svakodnevnu uredsku rutinu unesemo malo više humora i osvijestimo koliko ured zapravo može biti sretno mjesto. Pa čak i da klincima pokažemo da ured nije neki strašan, ozbiljan prostor, već mjesto u kojem se osim zvuka tipkovnice i telefona, čuje i glasan smijeh!
Nudeći pet raspona, pet oblika i pet boja, i obuhvaćajući cijeli niz modela uključujući verzije Sun, Screen, Reading, Junior Sun i BKK+, IZIPIZI Office Playground savršen je uvod u radnu jesen. Kolekcija stiže u već poznatim elegantnim i bezvremenskim oblicima, a asortiman READING ima novi oblik: #OFFICE čiji predimenzioniran, prevelik, vintage izgled nudi širu perspektivu na sve što posao nudi. Office Playground kolekcija dolazi i u pet novih boja: Electronic Grey – inspiriran je svijetom uredske elektronike, utjelovljujući sretan spoj tehnologije i minimalističke estetike. Crvena boja Red Tape modela utjelovljuje osjećaj organiziranosti, a podsjeća na detalje na uredskom priboru, Paper Note Beige inspiriran je papirom i bilježnicama kao neizostavnim detaljima na svakom radnom stolu, a Bakelite Green oslikava vintage stil i uspješno kombinira profesionalnost s kreativnošću. Blue Ink inspiriran je čime drugim no tintom, a plavom bojom predstavlja agilni um i bezvremensku eleganciju pisane riječi.
Svi modeli dolaze sa 100% UV zaštite, dok su okviri napravljeni od bio-based materijala.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.