U najnovijoj epizodi podcasta ”Mame kod Lane” svestrana Jelena Veljača iskreno i otvoreno progovorila što joj je majčinstvo donijelo i kako se snalazila u novonastalim izazovima
Nova epizoda podcasta "Mame kod Lane" donosi nam iskren i dubok razgovor o majčinstvu s jednom od najprepoznatljivijih javnih osoba u Hrvatskoj.
U emotivnoj i zabavnoj epizodi Jelena Veljača podijelila je s Lanom Gojak Bajt i gledateljima kako su izgledali najizazovniji, ali i najljepši trenuci s njenom kćerkom Lenom.
Na početku razgovora, Jelena se osvrnula na svoje djetinjstvo i to kako su izgledale 80-e i 90-e godine u njenom obiteljskom domu. Istaknula je da su se mnoge stvari koje danas smatramo standardnim u roditeljstvu, poput pisanja domaće zadaće s djecom i brige o školskim obavezama, tada jednostavno nisu prakticirale. U razgovoru je podijelila svoje uspomene na jedine pokušaje “instrukcija” koje je imala s roditeljima: “Ja sam vrlo brzo odustala od svih instrukcija od roditelja. Jednom sam primila instrukcije od mame iz latinskog, mislim u prvom razredu gimnazije; to je završilo tako da smo obje plakale. A jednom sam primila od oca iz matematike, ali mislim da je to bio neki niži razred osnovne škole, i to je završilo tako da je zbirka zadataka letjela preko cijelog dnevnog boravka ili gdje smo već sjedili.”
Osvrnula se i na trenutak kada je prvi put osjetila želju da se ostvari kao majka: “Čini mi se da kad sam upisala glumu i tijekom svih svojih godina na akademiji uopće nisam razmišljala o tome, ali ne bih rekla da sam svjesno donosila odluku da ne želim djecu. Nisam se opterećivala time hoću li biti majka, nisam uopće o tome razmišljala, ali nekako sam u podsvijesti znala da je majčinstvo jedan dio onoga što želim kao iskustvo. I eto, kad sam prvi put poželjela i počela aktivno razmišljati o tome, to je bio trenutak kad sam shvatila i rekla: ‘Okej, možda sam sada spremna.'”
Dodala je da je sretna što s odlukom nije žurila: “Ja sam sebi dala stvarno dugačak vremenski period da isprobavam, stvaram, mijenjam, putujem, mijenjala sam profesije i nekako uživala.” Jelena je iskreno progovorila i o svom povratku na posao nakon samo 40 dana od poroda, naglašavajući kako mnoge žene osjećaju pritisak da se brzo vrate u poslovnu rutinu, ali savjetuje da je važno slušati svoje tijelo i ne žuriti. “Nemojte se dat’ zeznut, treba ostati doma,” poručila je.
U razgovoru s Jelenom, osim što je iskreno govorila o svom iskustvu majčinstva, otvorene su i druge društveno bitne teme koje se tiču žena i majki. Što je Jelena rekla o uvođenju seksualnog odgoja u škole, nasilju prema ženama i inicijativi “Spasi me”, saznajte u novoj epizodi podcasta “Mame kod Lane”, koja je dostupna već danas na YouTubeu, te audio podcast platformama poput Spotifya, Applea i Googlea.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U svijetu ljepote postoje brendovi, postoje institucije – i postoji Dr. Irena Eris. Ime koje nadilazi trendove, sezonske kolekcije i površne slogane, jer njegovi temelji nisu izgrađeni na prolaznim estetikama, već na znanosti. Svaka formula, svaki proizvod i svaki tretman nose u sebi predanost istraživanju, preciznost farmaceutskog pristupa i istinsku želju da koži pruže više od obične njege. Dolazak brenda Dr. Irena Eris u Hrvatsku, u partnerstvu s Martimexom, ne označava samo još jednu beauty suradnju – on označava trenutak kada luksuz postaje iskustvo koje se vidi, osjeća i doživljava na najdubljoj razini.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.