Terme Tuhelj uložile 27 milijuna eura: Nova era luksuza i obiteljskog odmora
Više od dvadeset godina kontinuiranih ulaganja sada doseže vrhunac najvećom investicijom u povijesti kompleksa. Odvažna strategija rasta: Terme Tuhelj nakon 20 godina ulaganja lansiraju novu eru wellness turizma
Hrvatski turistički sektor svjedoči još jednom impresivnom iskoraku u razvoju termalnog i wellness turizma. Terme Tuhelj, lider u segmentu termalnih resorta u regiji, dovršile su investicijski ciklus vrijedan 27 milijuna eura, čime potvrđuju svoju dugoročnu viziju održivog razvoja, inovacija i vrhunske usluge. 6,6 milijuna eura pokriveno je iz Mehanizma za oporavak i otpornost u okviru poziva „Jačanje održivosti te poticanje zelene i digitalne tranzicije poduzetnika u sektoru turizma“.
Dvadeset godina rasta i ulaganja u vrhunsku uslugu
U protekla dva desetljeća Terme Tuhelj prošle su transformaciju iz lokalnog kompleksa s bazenima i starim smještajnim jedinicama u jedan od najmodernijih termalnih resorta u regiji. Kontinuirana ulaganja u smještaj, wellness sadržaje i inovativna rješenja pridonijela su tome da je kompleks prošle godine, unatoč provedbi investicije, zabilježio preko 163.000noćenja, čime je dodatno potvrđena njegova pozicija na tržištu.
Ova nova investicija, najveća do sada, donosi potpuno novi doživljaj termalnog odmora, a ključni elementi projekta uključuju:
Modernizaciju unutarnjih bazena Vodenog planeta, uz dodatne wellness sadržaje i terapeutske bazene
Otvorenje Hotela Well Family, s 46 premium obiteljskih soba prilagođenih modernim potrebama gostiju
Uređenje novog trga sa zelenim krovovima, šetnicama i fontanom, čime se dodatno naglašava održiva arhitektura
Digitalizaciju poslovanja i primjenu ekološki prihvatljivih rješenja, čime Terme Tuhelj jačaju svoju predanost održivom turizmu
Održivost i ekološka odgovornost u središtu razvoja
Terme Tuhelj ne ulažu samo u infrastrukturu i sadržaje – održivost je temelj budućeg razvoja resorta. U sklopu novih investicija, posebna pažnja posvećena je povećanju energetske učinkovitosti kroz:
Zelene krovove i pametna energetska rješenja – novi trg i obnovljene zone resorta koristit će zeleni krovni sustav koji doprinosi smanjenju temperature i kvalitete zraka te boljoj toplinskoj izolaciji.
Korištenje termalne energije i solarnih panela – novi dio kompleksa bit će djelomično napajan iz obnovljivih izvora energije, uključujući termalnu vodu i solarnu energiju, čime se smanjuje ovisnost o fosilnim gorivima.
Optimizacija potrošnje vode – u sklopu obnove bazenskog kompleksa uvedeni su sustavi za reciklažu i filtraciju vode kako bi se smanjila persona i očuvali prirodni resursi.
Digitalizacija poslovanja – implementacijom pametnih sustava za upravljanje energijom i potrošnjom smanjuje se nepotrebna potrošnja električne energije, dok će novi digitalni alati gostima omogućiti beskontaktne prijave i personalizirane usluge.
Ekološki osviješten dizajn i građevinski materijali – novi prostori resorta građeni su s naglaskom na korištenje prirodnih, recikliranih i ekoloških materijala, čime se smanjuje ugljični otisak kompleksa.
Ovim ulaganjima Terme Tuhelj postavljaju nove standarde u održivom turizmu, kombinirajući inovacije, luksuz i odgovorno poslovanje u svrhu stvaranja vrhunskog iskustva za goste, ali i zaštite okoliša.
“Uspješno poslovanje u turizmu zahtijeva jasnu viziju, dugoročnu strategiju i stalno unapređenje kvalitete usluga. Upravo to nas vodi u svakom koraku razvoja u grupaciji Terme Olimia, pa tako i u Termama Tuhelj. Kroz inovacije, pažljivo osluškivanje potreba gostiju te ulaganje u vrhunski tim stručnjaka, nastavljamo graditi destinaciju koja se izdvaja na tržištu. U svemu što radimo nastojimo biti drugačiji od drugih, a na svim područjima razvoja vodi nas misao o konceptu razlikovanja. Sinergija s Termama Olimia dodatno nas osnažuje, omogućujući nam da postavljamo nove standarde u kontinentalnom turizmu i pružamo jedinstveno iskustvo odmora. Ovim projektom ne samo da potvrđujemo svoju konkurentsku prednost, već i dokazujemo da su kvaliteta, održivost i inovacija temelj našeg dugoročnog uspjeha” – izjavio je Florjan Vasle, direktor Terma Tuhelj.
Terme Tuhelj – novi standard luksuznog i obiteljskog odmora
Novi Hotel Well Family donosi posebno dizajnirane sadržaje u sobama koji omogućuju roditeljima i djeci bezbrižan boravak. Smještajni paviljon povezan je toplim hodnikom s ostatkom hotela, čime se osigurava maksimalna udobnost gostiju, a roditeljima s djecom na raspolaganju su i brojni postojeći obiteljski sadržaji poput igraonicama, visećih mreža i nezaobilazne animacije.
Uz novi smještajni kapacitet, Vodeni planet doživljava kompletnu rekonstrukciju i proširenje, čime će se dodatno poboljšati kvaliteta wellness i spa usluga, uključujući novu zonu za opuštanje i s hidromasažnim bazenom namijenjenog samo za hotelske goste.
Terme Tuhelj – budućnost wellness turizma u regiji
Zahvaljujući ovim investicijama, cijela grupacija Terme Olimia ne samo da podiže ljestvicu kvalitete unutar hrvatskog turizma, već i postavljaju nove standarde u industriji termalnog wellnessa. Fokus na održivost, digitalizaciju i vrhunsku uslugu osigurava da će ovaj resort i u nadolazećim godinama ostati vodeća destinacija za goste koji traže luksuz, zdravlje i inovativan odmor.
Svečano otvorenje novih sadržaja planirano je za početak travnja ove godine, a Terme Tuhelj spremne su dočekati još veći broj domaćih i inozemnih gostiju, nudeći im besprijekorno wellness iskustvo i termalni luksuz bez premca.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.