Talijanski šarm, elegancija i neodoljivi temperament ponovno su u središtu pozornosti – ovog puta utjelovljeni u najnovijem modelu Alfa Romeo Junior. Kompaktni sportski model donosi prepoznatljiv spoj dizajna, tehnologije i performansi, čime nastavlja bogatu tradiciju ovog kultnog brenda.
Na premijeri održanoj u Zagrebu, u idiličnom ambijentu uz rijeku Savu i golf teren, Alfa Romeo Junior predstavio se u punom sjaju. Očekivanja su bila visoka, a već prvi kontakt s automobilom otkriva da Junior nije samo još jedan model na tržištu – on je iskustvo, emocija, simbol vozačke strasti.
S dizajnerske strane, Junior plijeni pažnju odvažno oblikovanom karoserijom, izraženim sportskim linijama i prepoznatljivim detaljima marke. Aerodinamične forme i pomno odabrane boje stvaraju vizualni dojam koji ne prolazi nezapaženo, dok interijer odiše luksuzom i profinjenim minimalizmom. Sportska sjedala, vrhunski materijali i napredna digitalna instrumentna ploča spojeni su u kabini koja pruža vrhunsku udobnost i tehnološku povezanost zahvaljujući CarPlay i Android Auto sustavima.
No, ono što Juniora zaista izdvaja jest njegov karakter na cesti. Pokretan 1.2-litrenim turbomotorom u kombinaciji s elektromotorom u hibridnoj verziji, Junior nudi impresivnih 136 konjskih snaga, osiguravajući dinamičnu vožnju i optimalnu učinkovitost. Svaki zavoj postaje užitak, svaki pritisak na gas donosi osjećaj kontrole i povezanosti s automobilom. Njegov precizni upravljač i iznimno responzivan ovjes dodatno naglašavaju sportski duh koji je odavno postao zaštitni znak Alfa Romea.
Tehnološki aspekt modela ne zaostaje za njegovim dizajnerskim i mehaničkim karakteristikama. Kamera od 360 stupnjeva, automatski mjenjač te napredni sigurnosni sustavi čine vožnju jednostavnom i intuitivnom, dok prostran prtljažnik od 400 litara osigurava praktičnost potrebnu za svakodnevne izazove i vikend bijeg iz grada.
S cijenom od 30.490 eura za model s opremom Speciale, Junior nudi odličan omjer uloženog i dobivenog, ističući se kao poželjna opcija za sve koji traže automobil s osobnošću. Alfa Romeo Junior nije samo vozilo – on je partner na cesti, simbol emocije i vozačkog užitka koji se ne zaboravlja.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Vrsar, prepoznat kao jedna od najuzbudljivijih destinacija za stolni tenis, bit će domaćin inovativnog i jedinstvenog turnira – Stone Racket Istria 2025.
Marko Tolja, istaknuti hrvatski glazbenik, nakon šesnaest godina vraća se na Doru s pjesmom "Through the Dark", koja nosi snažnu poruku o mentalnom zdravlju. Iako osobno nije iskusio ozbiljne borbe s mentalnim zdravljem, svjestan je važnosti ove teme i želi je približiti široj publici. Njegov cilj je osvijestiti zajednicu o problemima mentalnog zdravlja, koji su često tabu tema u društvu. Toljin povratak na Doru motiviran je željom da poruka njegove pjesme dopre do što većeg broja ljudi, potičući ih da prepoznaju probleme u svojoj okolini i pruže podršku onima kojima je potrebna.