Stigao je veliki ljetni broj časopisa Ljepota&zdravlje
Ovoga ljeta osvojite slobodu! Prelistavamo novi broj Ljepote&zdravlja, koji vas čeka na svim prodajnim mjestima s tiskovinama od 29. srpnja do 30. kolovoza. Uz svaki primjerak broja za kolovoz dobivate poklon, o kojem više možete pročitati ovdje. A koje smo teme odabrali za vrući i uzbudljivi mjesec pred nama?
U ovom članku zavirujemo u pet rubrika – a još puno toga važnog i inspirativnog očekuje vas u samom časopisu.
#1 Priča s naslovnice: Severina, ženska snaga i borba
Dugo smo razmišljali o produkciji iste naslovnice i priče koja je prati – za sve zemlje u regiji u kojima se naš časopis izdaje. Odluka je pala: ljetni broj. No nema puno ličnosti koje su u svim našim ex-Yu zemljama jednako popularne i odgovor se nametnuo sâm: Severina! Isto kao i 2017. kad smo je prvi put snimali i razgovarali s njom u zagrebačkom studiju…
Fotografija: Jelena Balić / Make-up: Dajana Pajkić /Hair: Martin Posavec / Styling: Katija Šimundić / Organizacija: Nikola Grbin
#2 Bit ću sretna sad!
Ljeto je godišnje doba kad postajemo svjesni svojih nesavršenosti, tj. onoga što nam se čini (dok se uspoređujemo sa ženama koje ne poznajemo na društvenim mrežama) da je na nama previše ili premalo, ili da nije na mjestu na kojem bi trebalo biti. Pitali smo naše sugovornice kako su zavoljele sve svoje “nesavršenosti”, razvile samopouzdanje i rekle: “Volim sebe”.
#3 Dancing in the moonlight
Inspirirani čarolijom ljetnih večeri, ali i novim Avon mirisom Far Away Beyond The Moon, kreirali smo make-up ideje koje utjelovljuju osjećaj najljepšeg godišnjeg doba. Dopustite ljetu da vas potpuno obuzme, zaboravite na pravila i prigrlite ideju da je samo nebo granica…
#4 Što se događa parovima na odmoru
U istom danu na Instagramu sam pročitala opasku simpatične mame četvero djece: “Stigli smo do Ohrida, a još se nismo posvađali…” i duhovit komentar muškarca koji је reagirao na to: “Kakvo je to ljetovanje bez svađanja”. To što oboje, na svojim profilima, žive sretne bračne živote, ne umanjuje mogućnost “izbijanja iskri” u vrijeme kad bi se trebalo uživati. Međutim, velik je broj parova koji, također na ljetovanju, shvate – da nisu jedno za drugo. Na ovu temu razgovaramo sa specijalisticom psihijatrije i psihoterapeutkinjom.
#5 Kako trauma oblikuje naš život
Gabor Maté u isto vrijeme je i istraživač- znanstvenik i alternativni iscjelitelj. Iako je radio u Eastside bolnici u Vancouveru i cijeli život se bavio praktičnim radom, obiteljskim liječenjem i palijativnom skrbi, imao je veliki interes za znanosti, prije svega – za dječji razvoj i traumu, koju tretira kao presudni faktor koji utječe na mentalno i fizičko zdravlje. Kako bi nas uveo u pojam traume, Gabor Maté nam opisuje jednu situaciju iz običnog života. Vraćao se s jako uspješnog putovanja i supruga mu je javila kako ga neće moći pokupiti s aerodroma jer nije krenula kući na vrijeme. On iz svog super raspoloženja istog trena postaje vrlo neraspoložen i utučen. Kad, konačno, stigne kući taksijem, gotovo ni ne pogleda svoju suprugu te joj cijelu večer, pa i dan poslije, odgovara kratkim rečenicama vidno indisponiran. On, koji toliko zna o psihologiji, normalnosti, traumi! Ovaj slučaj objašnjava kao njegov osobni “mali slom” pred traumom i “svojevrsno putovanje kroz vrijeme”. “Malo je odraslog Gabora prisutno u takvim trenucima. Najveći dio mene tada je u kandžama daleke prošlosti, perioda na početku mog života”, kaže on.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"