Robert Pattinson novo zaštitno lice prestižnog francuskog brenda: Kampanja koja redefinira pojam dobrog ukusa
Premium francuski pivski brend 1664 Blanc ulazi u novo razdoblje suradnje s jednom od najprepoznatljivijih svjetskih filmskih zvijezda – Robertom Pattinsonom. Nagrađivani glumac i ikona suvremene kulture postao je globalni ambasador brenda, donoseći mu novu dimenziju prepoznatljivosti i sofisticiranosti.
U središtu partnerstva nalazi se velika globalna kampanja koja će 2026. godine istraživati višeslojno značenje pojma “dobrog ukusa”. Kreativno vodstvo povjereno je redatelju Bradyju Corbetu, čiji je film The Brutalist iz 2024. godine ostvario izniman uspjeh i kritičke pohvale, uključujući deset nominacija za Oscara. Njegov prepoznatljivi kinematografski pristup nagovještava da će i ova suradnja nadmašiti očekivanja.
Spajanje Pattinsona i Corbeta predstavlja strateški iskorak za 1664 Blanc. Brend, čiji su pariški korijeni duboko povezani s idejom nenametljive sofisticiranosti, kroz ovu će kampanju dodatno naglasiti vrijednosti stila, originalnosti i samouvjerenosti.
„Robert Pattinson i Brady Corbet utjelovljuju modernu kreativnost na način koji savršeno odražava duh 1664 Blanca. Njihova jedinstvena estetika i osobnost omogućit će nam da redefiniramo percepciju dobrog ukusa i pozicioniramo brend u novom kulturnom prostoru,“ izjavio je Nikola Maravić, globalni direktor marketinga 1664 Blanca.
Ova suradnja potvrđuje dugoročnu ambiciju brenda da pivo transformira u lifestyle iskustvo, pozicionirajući ga izvan tradicionalnih okvira. Pattinsonova uloga ambasadora dodatno naglašava ideju da 1664 Blanc ne predstavlja samo piće, već i pogled na svijet – onaj u kojem elegancija, kreativnost i kvaliteta idu ruku pod ruku.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.