Omiljeno odredište Splićana za druženje i uživanje ponovno je otvorilo svoja vrata. S novim imenom i novom pričom, restoran Mokosh, smješten unutar povijesne vile Tončić u Slavićevoj ulici, spreman je nastaviti stoljetnu tradiciju oaze za guštanje u sjeni drveća jednog od najljepših starih splitskih perivoja.
Mediteranska tradicija zajedničkog uživanja u hrani i druženju te povijest vile koju je kao svoj obiteljski dom podigao čuveni arhitekt Kamilo Tončić učinivši je jednim od središta splitskog društvenog i umjetničkog života inspiracija su priče koja otvara novo poglavlje u životu građevine koja je Splićanima osobito u srcu.
Osobitu čar vili Tončić daje njen poznati perivoj koji se posjetitelju otkriva čim stupi iza zidina koje ga dijele od vreve grada. Raskošan i pomalo divlji mediteranski vrt upotpunjen je prepoznatljivom fontanom koja nježno žubori stvarajući osobitu, opuštajuću atmosferu, dok prirodna hladovina i prostranstvo perivoja s puno skrovitih mjesta stvaraju opuštajuću oazu u kojoj se tako lako prepustiti uživanju.
U središtu secesijskog perivoja smjestila se vila, koja u novom poglavlju svoje priče posjetiteljima otkriva neke kutke koji su donedavno bili skriveni od očiju javnosti. Ulaz vodi kroz svijetlu verandu u stilu zimskog vrta do glavnog salona i dviju simetrično smještenih soba s mnoštvom dekorativnih detalja.
Tijekom preuređenja, provedenog uz duboko poštovanje prema Tončićevom naslijeđu u suradnji s arhitekticom Katjom Stubnyom i dizajnerskim studiom 502, zadržani su postojeći strogi geometrijski i prostorni odnosi, a selektivnom upotrebom materijala i intervencijama u unutrašnjem uređenju naglašen je osjećaj prostornosti i fluidnosti. Ključna komponenta koja definira ovaj projekt je intenzivna upotreba boje kao sredstva za oblikovanje prostora, dok je dizajn interijera proizašao iz posvećenosti očuvanju izvornog arhitektonskog jezika zgrade, a svaki njegov pažljivo odabrani segment, poput slika Jelene Bando koje krase središnji salon i keramičkih vaza studija Anaestudio, teži izazvati emocije, potaknuti razgovor i ponuditi više senzorno iskustvo koje nadopunjuje kulinarske užitke.
Restoran Mokosh dobio je ime po zaboravljenoj staroslavenskoj boginji prirode, zaštitnici žena, domaćinstva i obitelji. Inspiracija za naziv proizlazi iz prirodne oaze koja okružuje vilu te povezanosti dekorativnih elemenata otkrivenih u kući i vrtu s povijesnim etnografskim uzorcima. Mokosh svojom pričom podržava viziju o kreiranju mjesta na kojem se ljudi okupljaju, druže i slave život i prirodu.
U skladu s ovim posebnim ambijentom osmišljena je gastronomska ponuda koju je kreirao Alberto Garcia Perez. Chef s impresivnim životopisom u koji spadaju rad u restoranima s tri Michelinove zvjezdice i život na različitim kontinentima, a čija se kulinarska filozofija temelji na jednostavnosti, sezonalnosti i vrhunskim sastojcima, u Mokoshu spaja svoju španjolsku spontanost s razigranim duhom Splita te kroz jela koja su istovremeno iznenađujuća, zabavna i pristupačna nudi jedinstveno vibrantno gastronomsko iskustvo.
Restoran Mokosh prilagođava svoju atmosferu i ponudu ritmu dana, od doručka i marendi do večernjih koktela, tapasa i vinske liste, ispreplićući ljepotu druženja i zajedništva s bogatstvom okusa i ambijenta, nastavljajući tradiciju ovog povijesnog mjesta okupljanja ljubitelja umjetnosti i mediteranskog načina života.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.