C&A je lansirao svoju kolekciju proljeće/Ljeto 2024 “Pronalazak ljepote u kaosu”. Kolekcija je u središtu Zagreba predstavljena medijskim partnerima, utjecajnoj i relevantnoj zajednici modnih stručnjaka te influencerima.
Za kolekciju proljeće/Ljeto 2024, nazvanu “Pronalazak ljepote u kaosu” dizajneri u C&A razvili su kolekciju temeljenu na četiri glavna trenda.
“Nakon istraživanja nasljeđa i povijesti, stiglo je vrijeme da definiramo našu budućnost. Želimo graditi most prema naprijed s jasnim ciljem da osmislimo budućnost u kojoj svi možemo biti ono što jesmo istinski. Od čovjeka do čovjeka – jednostavno bolji zajedno! Pronaći ljepotu u svakodnevnom kaosu, nije li to ono što svi tražimo? Nastavljamo proizvoditi kvalitetnu, pristupačnu modu za sve. Činimo da naši kupci izgledaju, osjećaju se i čine dobro”, izjavila je Renela Ružić, voditeljica komunikacija u C&A Hrvatska.
S “Novim ikonama” C&A ponovno otkriva klasike kao što je logomania capsule te pokazuje kontrast između elegantnih i ležernih stilova, muževnih i ženstvenih silueta zaokruženih osnovnim bojama poput crne, bijele i traper plave.
Most između urbanog života i prirode predstavlja “Sirovu jednostavnost”. Sirove teksture, korisnost i radna odjeća u tamno maslinastozelenoj i svijetloj boji šartrez, kao i migracija na selo, mogu se pronaći u odabranim lookovima.
Kolekcija “Razmjena kultura” prikazuje baštinu, zanatske i folklorne vještine iz cijelog svijeta. Izgledi su ukrašeni grafičkim printevima i resicama.
Kolekcija “Maksimalna obilnost” sadrži stilove sa cvjetnim i voćnim elementima, romantičnim plisséom i volanima. Proljeće je nadohvat ruke s intenzivnim bojama poput narančaste, maslinasto ružičaste i magente.
C&A podržava žene u Indiji
Jedan od naglasaka je da se C&A udružio s Rangsutrom, društvenim poduzećem u Indiji za ravnopravnost spolova. Zajedno s indijskim ženama, C&A je stvorio nevjerojatnu, autentičnu Capsule kolekciju. Ovi visokokvalitetni ručno izvezeni komadi po prvi su put prikazani na modnoj reviji i naći će se u odabranim trgovinama diljem Europe u travnju 2024. Time C&A naglašava svoju predanost pružanju podrške ženama i obrtnicima u njihovoj viziji pozitivnog utjecaja na indijske zajednice.
U Galeriji Kranjčar održana je konferencija za medije 34. Svjetskog festivala animiranog filma – Animafesta Zagreb 2024 koji se od 3. do 8. lipnja odvija u Kinu SC, Kinu Kinoteka, u Muzeju suvremene umjetnosti te na drugim gradskim lokacijama. Filmski program čini gotovo 350 djela, gostuje 350 stranih autora, a uz prestižna natjecanja koja uključuju i dugometražne filmove tu su i veliki tematski blok posvećen humoru u animiranom filmu, retrospektive Phila Mulloya (izložba, masterclass, filmovi) i Krešimira Zimonića, češka animacija, Animafest PRO s 11. znanstvenim skupom Animafest Scanner i radionicom Rise & Shine, izložbeni program te Program za djecu i mlade.
My Luxoria, vodeća turistička agencija specijalizirana za iznajmljivanje ekskluzivnih vila i kuća za odmor u Hrvatskoj, u svojoj ponudi ima čitav niz primamljivih vila savršenih za odmor s obitelji i prijateljima, stvorenih da zadovolje svačiji ukus i pruže nezaboravno iskustvo odmora pod mediteranskim suncem, na najprivlačnijim jadranskim lokacijama.
Strast prema edukativnom pristupu odijevanju i želja za demokratizacijom mode osnovni su pokretači poznate modne stilistice Ivane Pavić u njenom svakodnevnom radu te uslugama koje pruža, a jedinstvene su na domaćem tržištu.