Luksuz s pogledom na more: Novi koncept stanovanja koji spaja životni stil i osjećaj doma
Tamo gdje se planine spuštaju prema moru, a svjetlost dana na trenutke podsjeća na san, rađa se novi koncept jadranskog života. Mjesto koje nije ni klasičan dom ni hotel, nego promišljena kombinacija oba svijeta – prostor u kojem se svaki trenutak pretvara u iskustvo.
Na Kvarnerskoj obali, u blizini Novog Vinodolskog, nastaje projekt koji mijenja pojam stanovanja uz more. Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay donosi sofisticiran spoj dizajna, komfora i prirodne ljepote, stvarajući doživljaj u kojem se luksuz ne pokazuje – on se osjeća.
Projekt obuhvaća 304 brendirane rezidencije, smještene uz hotel s potpisom renomiranog švicarskog brenda, poznatog po eleganciji i toplini svojih prostora. Riječ je o suvremenom konceptu koji spaja privatnost doma s privilegijama hotelskog života – onog u kojem se svako jutro budi uz miris mora, a večeri završavaju uz pogled koji ne traži filtere.
Interijere potpisuje londonski studio Atellior, poznat po svojoj sposobnosti da stvori prostore koji dišu. U svakoj rezidenciji, bilo da je riječ o prostranom penthouseu ili intimnom apartmanu, prevladavaju svijetli tonovi, prirodni materijali i fluidnost prostora – sklad između suvremenog luksuza i mediteranskog duha.
Ono što ovaj projekt izdvaja nije samo arhitektura, nego ideja. Svaki stan u potpunosti je namješten i spreman za useljenje, oslobađajući vlasnike svih briga oko opremanja ili održavanja. U središtu je osjećaj lakoće – onaj koji dolazi s pomno osmišljenim detaljima, od personalizirane usluge conciergea do pristupa privatnoj plaži i najvećem spa centru u Hrvatskoj.
Život u ovim rezidencijama znači više od luksuza. To je ritam dana u kojem se jutra započinju kupanjem u mirnom moru, popodneva provode uz lagani ručak s pogledom na Kvarnerski zaljev, a večeri završavaju u tišini prostora koji diše s prirodom. Vlasnici imaju pristup svim sadržajima resorta – restoranima, fitness centru, padel terenu i ekskluzivnom salonu namijenjenom samo njima.
Projekt razvija ECM Partners, investicijska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u stvaranju vrhunskih nekretninskih projekata u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Njihova vizija ovdje je jasna – stvoriti mjesto gdje se život uz more pretvara u trajno iskustvo, a ne prolazni bijeg.
„Zaljubili smo se u ljepotu Kvarnera i željeli joj dati arhitektonsku emociju – prostor koji odražava lakoću življenja i uživanja,“ rekao je Nader Bawany iz ECM Partners. Njegove riječi možda najbolje opisuju ono što Mövenpick Kvarner Bay predstavlja: životni stil u kojem je luksuz suptilan, priroda glavna inspiracija, a osjećaj doma – trajan.
Otvorenje ovog jedinstvenog projekta planirano je za 2026. godinu, no već sada je jasno da će postati nova adresa onih koji žele više od odmora – žele način života u kojem se svaki pogled na more pretvara u osobni mir.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.