Luksuz s pogledom na more: Novi koncept stanovanja koji spaja životni stil i osjećaj doma
Tamo gdje se planine spuštaju prema moru, a svjetlost dana na trenutke podsjeća na san, rađa se novi koncept jadranskog života. Mjesto koje nije ni klasičan dom ni hotel, nego promišljena kombinacija oba svijeta – prostor u kojem se svaki trenutak pretvara u iskustvo.
Na Kvarnerskoj obali, u blizini Novog Vinodolskog, nastaje projekt koji mijenja pojam stanovanja uz more. Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay donosi sofisticiran spoj dizajna, komfora i prirodne ljepote, stvarajući doživljaj u kojem se luksuz ne pokazuje – on se osjeća.
Projekt obuhvaća 304 brendirane rezidencije, smještene uz hotel s potpisom renomiranog švicarskog brenda, poznatog po eleganciji i toplini svojih prostora. Riječ je o suvremenom konceptu koji spaja privatnost doma s privilegijama hotelskog života – onog u kojem se svako jutro budi uz miris mora, a večeri završavaju uz pogled koji ne traži filtere.
Interijere potpisuje londonski studio Atellior, poznat po svojoj sposobnosti da stvori prostore koji dišu. U svakoj rezidenciji, bilo da je riječ o prostranom penthouseu ili intimnom apartmanu, prevladavaju svijetli tonovi, prirodni materijali i fluidnost prostora – sklad između suvremenog luksuza i mediteranskog duha.
Ono što ovaj projekt izdvaja nije samo arhitektura, nego ideja. Svaki stan u potpunosti je namješten i spreman za useljenje, oslobađajući vlasnike svih briga oko opremanja ili održavanja. U središtu je osjećaj lakoće – onaj koji dolazi s pomno osmišljenim detaljima, od personalizirane usluge conciergea do pristupa privatnoj plaži i najvećem spa centru u Hrvatskoj.
Život u ovim rezidencijama znači više od luksuza. To je ritam dana u kojem se jutra započinju kupanjem u mirnom moru, popodneva provode uz lagani ručak s pogledom na Kvarnerski zaljev, a večeri završavaju u tišini prostora koji diše s prirodom. Vlasnici imaju pristup svim sadržajima resorta – restoranima, fitness centru, padel terenu i ekskluzivnom salonu namijenjenom samo njima.
Projekt razvija ECM Partners, investicijska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u stvaranju vrhunskih nekretninskih projekata u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Njihova vizija ovdje je jasna – stvoriti mjesto gdje se život uz more pretvara u trajno iskustvo, a ne prolazni bijeg.
„Zaljubili smo se u ljepotu Kvarnera i željeli joj dati arhitektonsku emociju – prostor koji odražava lakoću življenja i uživanja,“ rekao je Nader Bawany iz ECM Partners. Njegove riječi možda najbolje opisuju ono što Mövenpick Kvarner Bay predstavlja: životni stil u kojem je luksuz suptilan, priroda glavna inspiracija, a osjećaj doma – trajan.
Otvorenje ovog jedinstvenog projekta planirano je za 2026. godinu, no već sada je jasno da će postati nova adresa onih koji žele više od odmora – žele način života u kojem se svaki pogled na more pretvara u osobni mir.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.