Stigao je tajni ritual mladosti koji briše godine u 15 minuta – i dostupan je baš ovdje
U trenutku kada mislimo da smo vidjeli sve u beauty svijetu, pojavi se inovacija koja potpuno promijeni pravila igre. Posljednjih godina navikli smo na moćne lasere i tretmane koji pomlađuju, no nerijetko su zahtijevali duge dane oporavka i hrabrost da ih isprobamo. Sada je stigla nova era – futuristički val ljepote koji donosi gotovo instant transformaciju kože, bez straha, bez bola i bez skrivanja od svijeta.
U središtu ove priče nalazi se UltraClear™ 2910 nm fiber laser, tehnologija o kojoj bruji svijet i koja već ima kultni status u beauty zajednici. Ono što ga izdvaja? Nevjerojatna moć da u svega 15 do 30 minuta briše sitne bore, posvjetljuje pigmentacije, ublažava ožiljke i vraća koži onaj zaboravljeni, mladenački sjaj. Rezultati su toliko prirodni i osvježavajući da izgledaju poput filtera – samo što ovaj efekt ne nestaje jednim potezom prsta.
Za razliku od nekadašnjeg zlatnog standarda, CO2 lasera, koji je zahtijevao tjedne oporavka i nosio reputaciju bolnog iskustva, UltraClear™ donosi novu filozofiju. Radi se o prvoj tehnologiji ovakve vrste s FDA odobrenjem, što znači da su njezini efekti potvrđeni, sigurni i – što je najvažnije – dugotrajni.
Njegova najveća zvijezda je Laser-Coring mod, jedini takav na svijetu. Njegov efekt? Uspoređuje se s mini faceliftom, ali bez skalpela. Koža se zateže, podočnjaci se brišu, a cijelo lice dobiva novu definiciju. Neki stručnjaci kažu da je upravo ovo tehnologija koja će obilježiti sljedeće desetljeće anti-age tretmana.
I dok zvuči kao nešto iz futurističkog filma, stvarnost je mnogo jednostavnija. Tretman traje tek koliko i duža kava s prijateljicom, bez posebnih priprema i s minimalnim oporavkom. Nakon blažih tretmana već idući dan možete nastaviti uobičajeni tempo života, dok kod intenzivnijih postupaka oporavak traje samo nekoliko dana – naspram nekoliko tjedana koliko je nekad bilo potrebno.
Možda upravo zato UltraClear™ obara rekorde diljem svijeta. U samo godinu dana postao je najprodavaniji novi laser za pomlađivanje, a već se koristi u Americi, Australiji, Južnoj Koreji i Europi. Beauty trendseteri ga zovu „instant glow čudom“, a oni koji su ga isprobali opisuju osjećaj nakon tretmana kao „reset kože“.
S njim prestajemo govoriti o pukom pomlađivanju – jer UltraClear™ zapravo gradi novu bazu kože, zdraviju, čvršću i otporniju na starenje. To znači da ne donosi samo trenutni wow-efekt, nego i dugoročnu promjenu.
U regiji se pojavio ekskluzivno na jednoj adresi i već izaziva val oduševljenja. I dok još uvijek zvuči kao tajno beauty oružje poznatih, jedno je sigurno: pomlađivanje budućnosti više nije daleka fantazija, nego stvarnost koja nam je nadomak ruke.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.