Stigao je tajni ritual mladosti koji briše godine u 15 minuta – i dostupan je baš ovdje
U trenutku kada mislimo da smo vidjeli sve u beauty svijetu, pojavi se inovacija koja potpuno promijeni pravila igre. Posljednjih godina navikli smo na moćne lasere i tretmane koji pomlađuju, no nerijetko su zahtijevali duge dane oporavka i hrabrost da ih isprobamo. Sada je stigla nova era – futuristički val ljepote koji donosi gotovo instant transformaciju kože, bez straha, bez bola i bez skrivanja od svijeta.
U središtu ove priče nalazi se UltraClear™ 2910 nm fiber laser, tehnologija o kojoj bruji svijet i koja već ima kultni status u beauty zajednici. Ono što ga izdvaja? Nevjerojatna moć da u svega 15 do 30 minuta briše sitne bore, posvjetljuje pigmentacije, ublažava ožiljke i vraća koži onaj zaboravljeni, mladenački sjaj. Rezultati su toliko prirodni i osvježavajući da izgledaju poput filtera – samo što ovaj efekt ne nestaje jednim potezom prsta.
Za razliku od nekadašnjeg zlatnog standarda, CO2 lasera, koji je zahtijevao tjedne oporavka i nosio reputaciju bolnog iskustva, UltraClear™ donosi novu filozofiju. Radi se o prvoj tehnologiji ovakve vrste s FDA odobrenjem, što znači da su njezini efekti potvrđeni, sigurni i – što je najvažnije – dugotrajni.
Njegova najveća zvijezda je Laser-Coring mod, jedini takav na svijetu. Njegov efekt? Uspoređuje se s mini faceliftom, ali bez skalpela. Koža se zateže, podočnjaci se brišu, a cijelo lice dobiva novu definiciju. Neki stručnjaci kažu da je upravo ovo tehnologija koja će obilježiti sljedeće desetljeće anti-age tretmana.
I dok zvuči kao nešto iz futurističkog filma, stvarnost je mnogo jednostavnija. Tretman traje tek koliko i duža kava s prijateljicom, bez posebnih priprema i s minimalnim oporavkom. Nakon blažih tretmana već idući dan možete nastaviti uobičajeni tempo života, dok kod intenzivnijih postupaka oporavak traje samo nekoliko dana – naspram nekoliko tjedana koliko je nekad bilo potrebno.
Možda upravo zato UltraClear™ obara rekorde diljem svijeta. U samo godinu dana postao je najprodavaniji novi laser za pomlađivanje, a već se koristi u Americi, Australiji, Južnoj Koreji i Europi. Beauty trendseteri ga zovu „instant glow čudom“, a oni koji su ga isprobali opisuju osjećaj nakon tretmana kao „reset kože“.
S njim prestajemo govoriti o pukom pomlađivanju – jer UltraClear™ zapravo gradi novu bazu kože, zdraviju, čvršću i otporniju na starenje. To znači da ne donosi samo trenutni wow-efekt, nego i dugoročnu promjenu.
U regiji se pojavio ekskluzivno na jednoj adresi i već izaziva val oduševljenja. I dok još uvijek zvuči kao tajno beauty oružje poznatih, jedno je sigurno: pomlađivanje budućnosti više nije daleka fantazija, nego stvarnost koja nam je nadomak ruke.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.