PLACe market se vraća – kreću najfinija druženja na tržnicama, petkom u Zagrebu, subotom u Splitu!
Od 11. travnja na zagrebačkom Dolcu i od 19. travnja na splitskom Pazaru – omiljeni gastro-događaj ponovno okuplja vrhunske chefove uz odličnu atmosferu i sve ono zbog čega su ga lokalci i turisti zavoljeli.
Nakon zimske pauze, jedno od najdražih zagrebačkih i splitskih urbanih gastro-događanja –PLACe Market – vraća se u punom sjaju!
Od petka, 11. travnja, Dolac ponovno postaje epicentar dobre hrane, dok će splitski Pazar ugostiti svoju verziju događanja od subote, 19. travnja. Ritam ostaje isti: petkom na placu u Zagrebu, subotom na pazaru u Splitu – uz dobru glazbu, najbolju klopu i onu posebnu atmosferu zbog koje je PLACe market postao više od street food festivala – prava gastro-institucija. U zadnje dvije godine, možemo reći kako je PLACe market donio život na tržnice, napravio da se o njima ponovo priča te pokazao da street food ponuda u Hrvatskoj može biti itekako zanimljiva i gastronomski vrijedna.
“Ovo nije event, ovo je doživljaj. Ljudi dolaze jer znaju da će dobro jesti, dobro se zabaviti, ali i vidjeti lice grada koje sve rjeđe viđamo – iskreno, živo, lokalno, toplo,” kažu osnivači projekta Sarah Josipović i Jan Jerič, koji već treću sezonu oživljavaju tržnice kao mjesta susreta, kreativnosti i vrhunske gastronomije.
Stari favoriti i nova iznenađenja
I ove godine PLACe Market okuplja neka od najjačih imena domaće gastro scene – u Zagrebu su tu su već poznati favoriti poput Noela, chefa Maria Mihelja, Al Dentea, Soi fusiona, Thai Thaia, Rougemarina, kao i gostima već poznati i omiljeni štandovi Vinkl, Meat the King, Dante tapas bar, Francuske delicije, Cunami, štandovi gastro blogera Vedrana Bokovića, Falafela Etc., Oui chefa by Vedran Stojanec te Piene, ali i neka nova, uzbudljiva imena koja će po prvi put predstaviti svoje autorske street food kreacije.
Među njima su Biomania koja je poznata po svojim plant-based jelima, a koja se nedavno otvorila u Tkalčićevoj ulici, zatim Makamana sa chefom Maurom Renjeom, tu su i Gdje je Jura i chef Jurica Hlepić koji dolazi sa slatkim iznenađenjem, zatim Spud Bud by chef Branko Kusovac s raznim varijantama punjenog krumpira, Crna Ovca – najpopularniji domaći sladoled koji stiže sa svojim savršenim okusima, kao i Institut za burgere by Mate Janković te Lari & Penati koji će biti povremeni gosti. Naravno, očekuju nas i brojna gostovanja vrhunskih restorana i chefova.
Uz mirise vrhunske hrane i gutljaje dobrih vina i koktela, PLACe i dalje prati ono što ga čini toliko voljenim: pažljivo birana glazba, odlični DJ setovi, vizualna produkcija, sadržaj za djecu i kućne ljubimce kao i uvijek opuštena i prijateljska atmosfera. Bez barijera, bez VIP zona – samo dobar grad, dobra hrana i dobri ljudi.
Početak koji se nestrpljivo čeka
PLACe Market na Dolcu počinje u petak, 11. travnja, od 18:00 sati, i nastavlja se svakog sunčanog petka sve do jeseni. U Splitu, prvo izdanje subota, 19. travnja – a zatim, ako vrijeme dopusti, i svaka sljedeća sunčana subota.
“PLACe nije samo projekt – to je zajednica. Iza svakog tanjura stoji tim sjajnih ljudi – chefova, proizvođača, tehničara, dizajnera, DJ-a, konobara… Suradnja svih partnera i institucija, od Grada Zagreba, Splita i Tržnica u Zagrebu i Splitu, Hrvatske turističke zajednice, kao i TZ-a Zagreb i Split do brojnih sponzora i prijatelja projekta, ključna je da bi sve ovo zaživjelo. A mi smo zahvalni svima koji vjeruju i sudjeluju,” ističu Sarah i Jan.
Za sve koji su već doživjeli čari PLACe Marketa – zna se: petkom jedemo na placu, subotom na pazaru. A oni koji još nisu – sad je pravo vrijeme.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.