PLACe market se vraća – kreću najfinija druženja na tržnicama, petkom u Zagrebu, subotom u Splitu!
Od 11. travnja na zagrebačkom Dolcu i od 19. travnja na splitskom Pazaru – omiljeni gastro-događaj ponovno okuplja vrhunske chefove uz odličnu atmosferu i sve ono zbog čega su ga lokalci i turisti zavoljeli.
Nakon zimske pauze, jedno od najdražih zagrebačkih i splitskih urbanih gastro-događanja –PLACe Market – vraća se u punom sjaju!
Od petka, 11. travnja, Dolac ponovno postaje epicentar dobre hrane, dok će splitski Pazar ugostiti svoju verziju događanja od subote, 19. travnja. Ritam ostaje isti: petkom na placu u Zagrebu, subotom na pazaru u Splitu – uz dobru glazbu, najbolju klopu i onu posebnu atmosferu zbog koje je PLACe market postao više od street food festivala – prava gastro-institucija. U zadnje dvije godine, možemo reći kako je PLACe market donio život na tržnice, napravio da se o njima ponovo priča te pokazao da street food ponuda u Hrvatskoj može biti itekako zanimljiva i gastronomski vrijedna.
“Ovo nije event, ovo je doživljaj. Ljudi dolaze jer znaju da će dobro jesti, dobro se zabaviti, ali i vidjeti lice grada koje sve rjeđe viđamo – iskreno, živo, lokalno, toplo,” kažu osnivači projekta Sarah Josipović i Jan Jerič, koji već treću sezonu oživljavaju tržnice kao mjesta susreta, kreativnosti i vrhunske gastronomije.
Stari favoriti i nova iznenađenja
I ove godine PLACe Market okuplja neka od najjačih imena domaće gastro scene – u Zagrebu su tu su već poznati favoriti poput Noela, chefa Maria Mihelja, Al Dentea, Soi fusiona, Thai Thaia, Rougemarina, kao i gostima već poznati i omiljeni štandovi Vinkl, Meat the King, Dante tapas bar, Francuske delicije, Cunami, štandovi gastro blogera Vedrana Bokovića, Falafela Etc., Oui chefa by Vedran Stojanec te Piene, ali i neka nova, uzbudljiva imena koja će po prvi put predstaviti svoje autorske street food kreacije.
Među njima su Biomania koja je poznata po svojim plant-based jelima, a koja se nedavno otvorila u Tkalčićevoj ulici, zatim Makamana sa chefom Maurom Renjeom, tu su i Gdje je Jura i chef Jurica Hlepić koji dolazi sa slatkim iznenađenjem, zatim Spud Bud by chef Branko Kusovac s raznim varijantama punjenog krumpira, Crna Ovca – najpopularniji domaći sladoled koji stiže sa svojim savršenim okusima, kao i Institut za burgere by Mate Janković te Lari & Penati koji će biti povremeni gosti. Naravno, očekuju nas i brojna gostovanja vrhunskih restorana i chefova.
Uz mirise vrhunske hrane i gutljaje dobrih vina i koktela, PLACe i dalje prati ono što ga čini toliko voljenim: pažljivo birana glazba, odlični DJ setovi, vizualna produkcija, sadržaj za djecu i kućne ljubimce kao i uvijek opuštena i prijateljska atmosfera. Bez barijera, bez VIP zona – samo dobar grad, dobra hrana i dobri ljudi.
Početak koji se nestrpljivo čeka
PLACe Market na Dolcu počinje u petak, 11. travnja, od 18:00 sati, i nastavlja se svakog sunčanog petka sve do jeseni. U Splitu, prvo izdanje subota, 19. travnja – a zatim, ako vrijeme dopusti, i svaka sljedeća sunčana subota.
“PLACe nije samo projekt – to je zajednica. Iza svakog tanjura stoji tim sjajnih ljudi – chefova, proizvođača, tehničara, dizajnera, DJ-a, konobara… Suradnja svih partnera i institucija, od Grada Zagreba, Splita i Tržnica u Zagrebu i Splitu, Hrvatske turističke zajednice, kao i TZ-a Zagreb i Split do brojnih sponzora i prijatelja projekta, ključna je da bi sve ovo zaživjelo. A mi smo zahvalni svima koji vjeruju i sudjeluju,” ističu Sarah i Jan.
Za sve koji su već doživjeli čari PLACe Marketa – zna se: petkom jedemo na placu, subotom na pazaru. A oni koji još nisu – sad je pravo vrijeme.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.