Održano otvorenje Paramount trgovine u Arena Centru: Ekskluzivna moda dobila je novu adresu
U Arena Centru jučer je održano otvorenje pete Paramount trgovine, koja je brzo postala nova omiljena destinacija za ljubitelje luksuzne obuće i modnih dodataka. Ovaj dugo iščekivani događaj okupio je brojne poznate zaljubljenike u modu, od kojih su neki: Elena Dizdar, Lucija Lugomer, Matea Ibanez, Mia Matić, Luna Valas, Anita Dujić, Maša Zibar, Andrea Andrassy, Isabella Rakonić i ostali.
Novi Paramount prostor dizajniran je minimalističkim pristupom, a ovaj elegantni kutak u Arena Centru osmišljen je da svaki posjetitelj dobije osjećaj ekskluzivnosti. Pažljivo odabran asortiman – od statement tenisica do sofisticiranih torbi čini Paramount jednu od glavnih zagrebačkih destinacija za luksuznu obuću i modne dodatke.
Asortiman nove trgovine pravi je modni raj za one koji žele biti korak ispred trendova. U ponudi su najnovije kolekcije renomiranih brendova poput Inuikii, Fabi, Pollini, Casadei, Giuseppe Zanotti, Malone Souliers, Lola Cruz. Tu su i Gianni Chiarini sa svojim bezvremenskim torbama, Anine Bing i The Moire torbe koje odišu luksuzom i elegancijom.
“Otvorenje pete Paramount trgovine još je jedan korak prema misiji koju smo si zadali – donijeti Zagrebu i Hrvatskoj ono najbolje iz svijeta luksuzne mode. Prostor nove trgovine mjesto je gdje se spajaju dizajn, kvaliteta i najnoviji trendovi. Ponosna sam na svoj tim koji je neumorno radio kako bi svaki detalj, od dizajna interijera do odabira kolekcije, odražavao našu viziju ekskluzivnosti i stila”, izjavila je Antonija Golem, vlasnica Paramount trgovine.
Osim trgovine u Arena Centru, Paramountovu kolekciju možete istražiti na lokacijama: Masarykova 15, Frankopanska 2, Ilica 36, Ilica 55 te na webshopu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.