Još prošle godine FAVBET se predstavio kampanjom koja je govorila o tome da klađenje budi jednake emocije kao bilo koji drugi hobi bez obzira na to koliko se oni razlikuju.
Nakon prošlogodišnje kampanje i komunikacije o pozicioniranju i vrijednostima, ove godine, FAVBET publici želi poručiti i da donose odličnu aplikaciju, te općenito web stranicu, kao i atraktivnu ponudu proizvoda.
Nova reklamna kampanja FAVBET-a osmišljena je kako bi prenijela prednosti proizvoda FAVBET platforme. Hrvatsko tržište, a posebno betting i gambling tržište, vrlo je raznoliko te se zato treba boriti za pažnju igrača.
Put koji je FAVBET odabrao je put kvalitete, kako proizvoda, tako i poruke koja se želi poslati. Zato je pristup ovoj kampanji vrlo pedantan. Elementi svake scene su promišljeni do najsitnijih detalja, a o tome govori i Ira Kondratieva, voditeljica brenda u Hrvatskoj.
“Nijedna scena nije slučajno odabrana. Radi se o najpopularnijim sportovima i kasino igrama na hrvatskom tržištu. Osim toga i prilikom odabira poruke je proanalizirano tržište te se pazilo na način kako potrošači u hrvatskoj reagiraju te je vrlo važno s publikom komunicirati razumljivim jezikom. U “Odmori u igri” se radi o lifestyleu, raznolikim mogućnostima i zabavi.”
FAVBET nudi bonus dobrodošlice do 700€, 30€ oklade bez rizika te 200 besplatnih vrtnji, ali i vlastiti progresivni jackpot te praktičnu aplikaciju. Glavna poruka kampanje je usredotočena upravo na to.
U srcu Zagreba, pod svodovima povijesnog Oktogona, 20. svibnja dogodio se susret umjetnosti, misli i vizije – predstavljena je monografija “Od koncepta do slike” akademske slikarice Jadranke Fatur. U ozračju koje savršeno spaja eleganciju arhitekture i tišinu suvremene refleksije, ova knjiga nije samo hommage opusu jedne od najvažnijih predstavnica hiperrealizma u Hrvatskoj – ona je i ogledalo jedne duge, autentične i neumorno znatiželjne umjetničke karijere.
Pula ljeti uvijek nosi onu prepoznatljivu vibraciju – kamen, sunce, more i film. Ali ove godine, 72. Pulski filmski festival nadmašio je vlastitu reputaciju glamurozne pozornice i postao pozornica za nešto daleko dublje – za poruku koju su prepoznale i žene iz Hollywooda i žene iz naše svakodnevice. Poruka je jednostavna, ali snažna: WE'RE WORTH IT.
Ako ste ovog ljeta tražili savršen spoj sporta, inspiracije i dobre energije — teško da ste mogli bolje odabrati od Osijeka. Zahvaljujući Donni Vekić, Osijek je postao prvi grad na svijetu koji svojim građanima nudi javne, besplatne terene na sve četiri Grand Slam podloge: Australian Open, Roland Garros, Wimbledon i US Open. Da, dobro ste pročitali — besplatno i otvoreno svima.
Ljeto u Zagrebu ove godine dobiva još jedan poseban štih — jer Scena Amadeo, legendarna platforma za umjetničke i glazbene događaje, otvara vrata svoje 26. sezone uz spektakl koji povezuje likovnu umjetnost, glazbu i emotivne uspomene. Sve kreće u četvrtak, 17. srpnja, u atriju Hrvatskoga prirodoslovnog muzeja, na mjestu gdje povijest i suvremenost skladno razgovaraju.
Plavi je (opet) in! A kad se tom plavom pridruži i Maja Šuput – kraljica pozitivne energije, sjajnih nastupa i zaraznog osmijeha – jasno je da nas očekuje događaj koji se ne propušta. Ovog četvrtka, 18. srpnja, Kaptol Boutique Cinema pretvara se u pravu štrumpfastičnu oazu, a Zagreb postaje kulisa najveselijeg i najplavijeg eventa ljeta.
Zamislite grad u kojem svaki kutak diše tenis. Grad u kojem možete zaigrati na podlozi s Australian Opena, pa se premjestiti na onu s Roland Garrosa, proklizati travnatim Wimbledon terenom i za kraj – osjetiti ritam US Opena. Ne, niste u New Yorku, Melbourneu, Londonu ni Parizu. Nalazite se u srcu Slavonije – u Osijeku, koji danas postaje prvi grad na svijetu s javnim, besplatnim teniskim terenima na sve četiri Grand Slam podloge. I ne samo to – Osijek postaje i epicentar jednog od najspektakularnijih sportskih događanja ovoga ljeta.
Filmska večer za pamćenje: Pula, Arena, ljeto – i publika koja nije mogla sakriti oduševljenje. Dječji film „Bumbarovo ljeto“ premijerno je prikazan u sklopu 72. Pula Film Festivala, a gromoglasan pljesak publike pretvorio je projekciju u emotivno slavlje filma, djetinjstva i moći zajedništva.
Dvodnevna manifestacija „Šibenik, Grad kao mi“ pretvorila je grad u živu kulisu umjetnosti, glazbe i zajedništva. U čast šibenskim velikanima, od Arsena Dedića i Miše Kovača do Vice Vukova i Vesne Parun, grad je u petak i subotu disao ritmom prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.
Kad je riječ o Vogue naslovnicama, rijetki imaju toliko pravo komentirati ih kao Sarah Jessica Parker – ikona stila i zvijezda koja ih je osvojila više puta. No, čini se da i najuglađeniji mogu ostati bez riječi kad je tema Lauren Sánchez – nova supruga Jeffa Bezosa i zvijezda najskupljeg celebrity vjenčanja godine.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
U kraljevskoj obitelji ništa nije slučajno, pa tako ni nedavni susret u srcu Londona koji je, prema pisanju britanskih medija, zapravo prvi korak prema pomirenju princa Harryja s bolesnim ocem – kraljem Charlesom. Dok britanski monarh vodi svoju najvažniju bitku, onu s karcinomom, čini se da je i njegov mlađi sin shvatio da je vrijeme – možda – na izmaku.
Na crvenom tepihu humanitarne večeri Crvenog križa u subotu, 26-godišnja Camille Gottlieb, najmlađa unuka legendarne Grace Kelly, očarala je javnost i modne sladokusce spektakularnim hommageom svojoj baki. Camille je oživjela jedan od najprepoznatljivijih filmskih lookova slavne princeze, noseći predivnu crno-bijelu haljinu inspiriranu Kellynim kostimom iz klasika Alfreda Hitchcocka Rear Window iz 1954. godine.