HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U skladu s time, nova globalna strategija Decathlona obuhvaća poboljšano korisničko iskustvo, snažnu predanost održivosti i sveukupnu modernizaciju tvrtke. 

Rebrandingom Decathlon trgovina cilj je pružiti kupcima puni potencijal kroz novi i pojednostavljeni asortiman olakšavajući pronalaženje najbolje opreme uzimajući u obzir svačije razine intenziteta sportskih aktivnosti. 

Barbara Martin-Coppola, glavna izvršna direktorica Decathlona, povodom rebrandinga izjavila je: Danas, više nego ikad, svijetu je potreban sport. On ima moć ujedinjavanja te može poboljšati fizičko i mentalno zdravlje. U Decathlonu želimo imati pozitivniji utjecaj na ljude, društvo i planet upoznavanjem ljudi s čudima sporta. Uvjerena sam da će naša ambiciozna strategija razviti naš način poslovanja i osigurati da Decathlon bude vodeći u djelatnosti kao jedinstven i pouzdan sportski brend.”

Novi vizualni identitet predstavlja novi logo, koji simbolizira otvorenost, a nova nijansa plave predstavlja vjerodostojnost Decathlona kao brenda. Uz dinamičnu plavu boju, sada je predstavljena nova ikona brenda – „orbita“ – koja izražava pokret, ambiciju dosezanja novih visina i cirkularnost, u srcu održivog poslovnog modela Decathlona.

U skladu sa strategijom Decathlon će približiti sport svima kroz novi i pojednostavljeni portfelj robnih marki, razvijen u suradnji sa stručnjacima i fokusiran na 9 ključnih kategorija: Quechua (planina), Tribord (voda i vjetar), Rockrider (biciklizam na otvorenom), Domyos (fitness), Kuikma (reket sportovi), Kipsta (timski sportovi), Caperlan (ribolov i sportovi u prirodi), Btwin (urbano jedrenje i mobilnost) i Inesis (sportovi preciznosti), te na 4 stručne robne marke: Van Rysel, Simond, Kiprun i Solognac.

NOVO KORISNIČKO ISKUSTVO ZA DECATHLON KUPCE

Kako bi iskustvo kupnje bile pojednostavljeno, u narednim mjesecima više od 1700 trgovina Decathlon trgovina diljem svijeta bit će obnovljeno uz potpuno novu postavu, nudeći kupcima intuitivnu navigaciju, povećanu vidljivost proizvoda, privlačne fizičke i digitalne zaslone, te estetski ugodnu atmosferu. 

I digitalni lanac nabave Decathlona osmišljen je uz najbolje alate i algoritme za umjetnu inteligenciju kako bi omogućio precizno predviđanje, planiranje asortimana i parametre zaliha. To je već dovelo do značajnog smanjenja razine zaliha i mnogih poboljšanja, uključujući smanjenje troškova prijevoza, ugljičnog otiska i vremena isporuke.

U tijeku je i proces lansiranja globalnog programa vjernosti i izrada mobilne aplikacije za Decathlonove registrirane korisnike što će kupcima omogućiti sasvim novo, poboljšano iskustvo kupovine gdje će uživati u brojnim pogodnostima koje program nudi.

POSLOVNI MODEL TEMELJEN NA ODRŽIVOSTI

Sve dobro koje sport može učiniti za živote ljudi i društva ne može biti na štetu planeta. 

S obzirom da Decathlon želi postati pokretačka snaga i ostvariti neto nultu stopu emisija do 2050. godine, novom strategijom će nastojati zadovoljiti dva glavna cilja dekarbonizacije: smanjenje apsolutnih emisija CO2 za 20 % u 2026. godini, te smanjenje apsolutnih emisija CO2 za 42 % u 2030. i neto nulta stopa emisija do 2050. 

To također znači da Decathlon već sada povećava životni vijek proizvoda i omogućuje kupcima ponovnu uporabu, popravak i recikliranje svojih proizvoda.

druge vijesti

trendovi

Top 10 američkih trendova koje još (nismo) prihvatili… ali budemo. Jer Europa više ništa ne zna reći “ne”

Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.

Lifestyle

14 srpnja 2025

marko petrić

Marko Petrić otkrio recept za zdrave kolačiće kojima nećete moći odoljeti

U svijetu u kojem društvene mreže preplavljuju savršenim tanjurima i još savršenijim tijelima, rijetko što zvuči tako iskreno i toplo kao – domaći kolačići. Još kad ih pripremi netko poput Marka Petrića, teško im je odoljeti, bez imalo grižnje savjesti. Jer ovdje nije riječ samo o receptu – već o spoju ljubavi, zdravlja i životne ravnoteže.

Food

14 srpnja 2025

trendovi

Trendovi koji nas nerviraju: zašto Europa kopira najdebilnije američke običaje?

Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritiska dugme koje će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.

Lifestyle

14 srpnja 2025

Dopamin anchoring psihološki trik koji nas uči kako sa stilom preživjeti (i obaviti) sve neugodne obaveze

Dopamin anchoring: psihološki trik koji nas uči kako sa stilom preživjeti (i obaviti) sve neugodne obaveze

Sjećate li se onih dječjih pregovora koji su se vrtjeli oko rečenica poput: “Ako pojedeš brokulu, dobit ćeš sladoled”, “Ako napišeš zadaću, možeš gledati crtiće”? Tada su naši roditelji, vjerojatno nesvjesno, primjenjivali ono što danas psiholozi i stručnjaci za osobni razvoj nazivaju dopamin anchoring — jednostavan, znanstveno potkrijepljen način motivacije kroz male, ali ciljane nagrade.

Zdravlje

13 srpnja 2025