Na najljepšem zagrebačkom klizalištu, onom na Šalati jučer je predstavljena nova IZIPIZI kolekcija, STADIUM. Kolekciju su među prvima isprobali Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Ana Maras Harmander, Anđela Ramljak, Ivana Pirizović, Luna Valas i brojni drugi, a oduševila je one koji su već vješti klizači jednako kao i one koji su se po prvi put okušali u ovoj zabavnoj, aktivnosti.
Ova kolekcija utjelovljuje energiju nezaboravnih trenutaka koje provodimo na tribinama, od ushićenja do radosti. Naime, sportski stadioni oduvijek simboliziraju više od samog prostora za igranje – oni su centri zajedništva, strasti i identiteta. Kada se ljudi okupe na stadionu, stvaraju se jedinstvene veze koje nadmašuju razlike među njima što je i u samoj srži filozofije francuskog brenda IZIPIZI.
Naočale iz STADIUM kolekcije savršen su suputnik svima koji život žive punim plućima i nisu namijenjene samo strastvenim navijačima i sportskim entuzijastima već i svima koji uživaju u svakom trenutku, neovisno o tome kojoj dobnoj skupini pripadaju! Bilo da ste na utakmici, u parku ili jednostavno uživate u svakodnevnom životu ove naočale hvataju samu bit pokreta i emocija.
Nova IZIPIZI STADIUM kolekcija dolazi u 5 inspirativnih, živopisnih nijansi: vibrantna Athletic Purple kombinira stil i dinamiku, energična Orange Smash spaja odvažnost i eleganciju, donoseći energičnu notu svakom outfitu, suptilna ružičasta Sporty Blush – utjelovljuje ležernu eleganciju sporta, nježna, diskretna žuta Active Yellow evocira sklad, a osvježavajuća Dynamic Green donosi energiju i odvažnost.
Dizajnirane za ljubitelje stila, STADIUM sunčane naočale kombiniraju lagani i elegantni okvir s lećama kategorije 3 za optimalnu UV zaštitu. Idealne su za aktivan i moderan svakodnevni izgled, donoseći dašak sportskih performansi u vaš stil – čak i izvan sportskih terena. Okviri za čitanje dolaze u tri oblika: #C – Retro Square, #D- Iconic Pantos i #E – Iconic Trapeze, a osim u modelima #C i #D, okvire sunčanih naočala možete pronaći i u predimenzioniranom #N Oversized trapeze modelu. Junior Sun okvire ( 5 – 10 godina) možete pronaći u modelima : #c – Retro Square, #d- Iconic Mini i #e – Iconic Trapeze, a Young Child (9 mjeseci – 5 godina) u modelu #d.
Osim već poznatih modela, STADIUM kolekcija predstavlja i novi #PLAY! pravokutni model. Posebno dizajniran za stilske sladokusce, ovaj tanak i lagan okvir savršen je za aktivan, ali i sofisticiran izgled.
Nova STADIUM kolekcija inspirirana je pozitivnom i ujedinjujućom energijom sportskih događaja…svaki par naočala odražava uzbuđenje ovih kultnih mjesta, a boje, oblici i materijali čine ih pravim modnim statementom. Uživajte u svim trenucima sa stilom, bez obzira jeste li na terenu, ispred TV-a ili u društvu prijatelja.
Više od deset godina, pariški brend IZIPIZI nastoji izmamiti osmijeh svima dizajnirajući pristupačne i bezvremenske naočale za cijelu obitelj i svaki trenutak života. Danas je IZIPIZI prisutan u cijelom svijetu, a u 2023. godini stekli su i B Corp certifikat, koji potvrđuje njihovu predanost održivom razvoju i smanjenju štetnog utjecaja na planet.
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Grupa Magazin nebrojeno je puta dokazala da zna kako privući pažnju publike, a ovogodišnji nastup na Dori s pjesmom "AaAaA" potvrđuje njihovu sposobnost prilagodbe i inovacije. Iako su kroz desetljeća prošli kroz mnoge transformacije, njihov prepoznatljiv zvuk uvijek je ostao konstanta – sve do sada. "AaAaA" je pjesma koja je već podigla prašinu među fanovima i glazbenim kritičarima, a mnogi se pitaju je li Magazin s ovom pjesmom napravio odvažan iskorak prema Eurosongu ili se pak udaljio od svog autentičnog izričaja?