Na najljepšem zagrebačkom klizalištu, onom na Šalati jučer je predstavljena nova IZIPIZI kolekcija, STADIUM. Kolekciju su među prvima isprobali Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Ana Maras Harmander, Anđela Ramljak, Ivana Pirizović, Luna Valas i brojni drugi, a oduševila je one koji su već vješti klizači jednako kao i one koji su se po prvi put okušali u ovoj zabavnoj, aktivnosti.
Ova kolekcija utjelovljuje energiju nezaboravnih trenutaka koje provodimo na tribinama, od ushićenja do radosti. Naime, sportski stadioni oduvijek simboliziraju više od samog prostora za igranje – oni su centri zajedništva, strasti i identiteta. Kada se ljudi okupe na stadionu, stvaraju se jedinstvene veze koje nadmašuju razlike među njima što je i u samoj srži filozofije francuskog brenda IZIPIZI.
Naočale iz STADIUM kolekcije savršen su suputnik svima koji život žive punim plućima i nisu namijenjene samo strastvenim navijačima i sportskim entuzijastima već i svima koji uživaju u svakom trenutku, neovisno o tome kojoj dobnoj skupini pripadaju! Bilo da ste na utakmici, u parku ili jednostavno uživate u svakodnevnom životu ove naočale hvataju samu bit pokreta i emocija.
Nova IZIPIZI STADIUM kolekcija dolazi u 5 inspirativnih, živopisnih nijansi: vibrantna Athletic Purple kombinira stil i dinamiku, energična Orange Smash spaja odvažnost i eleganciju, donoseći energičnu notu svakom outfitu, suptilna ružičasta Sporty Blush – utjelovljuje ležernu eleganciju sporta, nježna, diskretna žuta Active Yellow evocira sklad, a osvježavajuća Dynamic Green donosi energiju i odvažnost.
Dizajnirane za ljubitelje stila, STADIUM sunčane naočale kombiniraju lagani i elegantni okvir s lećama kategorije 3 za optimalnu UV zaštitu. Idealne su za aktivan i moderan svakodnevni izgled, donoseći dašak sportskih performansi u vaš stil – čak i izvan sportskih terena. Okviri za čitanje dolaze u tri oblika: #C – Retro Square, #D- Iconic Pantos i #E – Iconic Trapeze, a osim u modelima #C i #D, okvire sunčanih naočala možete pronaći i u predimenzioniranom #N Oversized trapeze modelu. Junior Sun okvire ( 5 – 10 godina) možete pronaći u modelima : #c – Retro Square, #d- Iconic Mini i #e – Iconic Trapeze, a Young Child (9 mjeseci – 5 godina) u modelu #d.
Osim već poznatih modela, STADIUM kolekcija predstavlja i novi #PLAY! pravokutni model. Posebno dizajniran za stilske sladokusce, ovaj tanak i lagan okvir savršen je za aktivan, ali i sofisticiran izgled.
Nova STADIUM kolekcija inspirirana je pozitivnom i ujedinjujućom energijom sportskih događaja…svaki par naočala odražava uzbuđenje ovih kultnih mjesta, a boje, oblici i materijali čine ih pravim modnim statementom. Uživajte u svim trenucima sa stilom, bez obzira jeste li na terenu, ispred TV-a ili u društvu prijatelja.
Više od deset godina, pariški brend IZIPIZI nastoji izmamiti osmijeh svima dizajnirajući pristupačne i bezvremenske naočale za cijelu obitelj i svaki trenutak života. Danas je IZIPIZI prisutan u cijelom svijetu, a u 2023. godini stekli su i B Corp certifikat, koji potvrđuje njihovu predanost održivom razvoju i smanjenju štetnog utjecaja na planet.
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Vis, Mljet, Korčula i Lastovo prekrasni su hrvatski otoci. Turisti ih obožavaju zbog mira, tišine, bogate povijesti, netaknute prirode i prelijepih plaža.
Ella Dvornik u videu otkrila potresne detalje iz prošlosti, opisavši kako je godinama trpjela različite oblike zlostavljanja u vezi koju je nazvala 'groznom'.