Nepoznati i tajanstveni Zagreb otkriven kroz objektiv moćne kamere
Skriveni zagrebački detalji snimljeni su s HONOR Magic7 Pro pametnim telefonom u jedinstvenoj šetnji s Ivom Silla i uz stručno fotografsko vodstvo Tomislava Možea
Znate li da je loša sreća ako se prođe po sredini Kamenitih vrata? I jeste li primijetili buzdovan na vrhu krova? Priča kaže da je postavljen kako bi spriječio vještice da dolete na Gornji grad. A legenda tvrdi da je ispod crkve svetog Marka tajni prolaz koji vodi sve do Medvedgrada gdje Crna kraljica čuva svoje blago. Ako stojite na Trgu svetog Marka okrenuti prema zgradi Vlade pogledajte iza sebe i tamo ćete na uglu kuće vidjeti skulpturu Matije Gupca kako nadgleda vlastodršce… Sve te zanimljivosti i tajne zagrebačkog Donjeg i Gornjeg grada otkrila je kazivačica Iva Silla u jedinstvenoj šetnji Zagrebom koju je organizirao HONOR Hrvatska.
Poznati fotograf Tomislav Može priključio se šetnji
Šetnji se pridružio i poznati fotograf Tomislav Može koji je svojim iskusnim fotografskim okom popratio svaki detalj isprobavši pritom sve mogućnosti moćne kamere pametnog telefona Magic7 Pro zajedno s njegovim AI mogućnostima.
„Baš me obradovala neobična ideja organizatora da kroz turu Zagrebom promoviraju novi uređaj. Obilazak smo začinili neočekivanom foto potragom koja je potaknula sudionike na zapažanje detalja i isprobavanje funkcija novog uređaja. Možda su nekim od sudionika moje priče bile otkriće, ali ovaj put sam i ja nanovo otkrila Zagreb svaki put kad bi mi gosti pokazali pogled kroz leće mobitela“, rekla je Iva Silla.
HONOR Magic7 Pro dolazi s naprednim AI Falcon sustavom kamera te jedinstvenom HONOR 200 MP telefoto kamerom s opcijom AI Super zumiranja koja omogućava povećanje do x100 puta. To se najbolje moglo vidjeti dolaskom na Trg bana Jelačića gdje je s opcijom Super zumiranja uhvaćen i najsitniji detalj s kipa boga Merkura koji se, pokazala je Iva Silla, nalazi pri vrhu kavane i hotela Dubrovnik. Užurbanost na glavnom zagrebačkom trgu najbolje se mogla zabilježiti s jednom od ključnih funkcija AI Motion Sensing koja pomoću umjetne inteligencije prilagođava blendu fotoaparata prema svjetlosnim uvjetima i brzini kretanja subjekta čime se omogućava da su sve fotografije oštre i ključni trenuci uhvaćeni.
Uz panoramski pogled na Zagreb i zagrebačku katedralu Tomislav Može je sudionicima šetnje podijelio savjete kako postići savršeni portret uz pomoć funkcije AI Poboljšani portreti te dodati poseban efekt uz Harcourt umjetničke filtere za dobivanje tonaliteta i boja profesionalnog studija Harcourt. Idealan model za isprobavanje tih funkcija bila je kazivačica Iva Silla u svom prepoznatljivom kostimu.
Fotograf Tomislav Može podijelio je nekoliko savjeta vezano uz portrete
Kad se fotografiraju portreti najbolje je koristiti portretni način jer automatski zamuti pozadinu i dobije se dojam da je korištena profesionalna kamera. Treba samo paziti da zamućenje ne bude prenapadno i da izgleda prirodno
Što se tiče svjetla najbolje je izbjegavati direktno sunce jer stvara sjene, stoga je najbolje snimati u hladu ili pred zalazak sunca. Pritom je dobro koristiti malo zuma (telefoto leću posebice), jer će tako lice izgledati prirodnije i ljepše
Izdvojio je još jednu specifičnost 200 MP telefoto kamere, a to je macro mode koji omogućuje snimanje izuzetno preciznih uvećanih snimaka s bogatom oštrinom i jasnoćom.
„Na kraju šetnje prošli smo kroz fotografije i sve mogućnosti obrade unutar same galerije fotografija. Sudionike se posebno dojmilo koliko je lagano maknuti nepoželjne stvari sa fotografija uz pomoć AI Erase funkcije“, rekao je Tomislav Može. Naime, uz pomoć AI Erase „uljez“ na fotografiji se samo zaokruži i magično nestane.
Uz HONOR Magic7 Pro tajne zagrebačke povijesti besprijekorno su uhvaćene i spremljene u galeriju uspomena.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.