Najslađi intervju na internetu: Jakov Jozinović otkrio sve o ljubavi, obitelji i planovima koji bi mu mogli promijeniti život
U vremenu kada je glazba sve češće proizvod algoritma, Jakov Jozinović donosi ono što se više ne može programirati – toplinu, spontanost i istinu. Najtraženiji mladi pjevač regije gostovao je u emisiji Velika pitanja malih ljudi na bravo! KIDS radiju, gdje ga je vodila najmlađa radijska zvijezda Maša, a njihov razgovor ubrzo je postao viralni hit. U svega nekoliko minuta, snimka je prikupila više od milijun pregleda na TikToku, a publiku je osvojio upravo onaj trenutak u kojem su se jednostavnost, humor i iskrenost spojili u nešto što podsjeća na ono najljudskije — razgovor bez filtera.
S dječačkim osmijehom i glasom koji već poznaje pozornice, Jakov je govorio o sebi onako kako rijetko tko danas govori – bez kalkulacije i bez potrebe da zvuči veće nego što jest. Priznao je da je emotivan i tvrdoglav lik, onaj koji sve doživljava srcem, ali i onaj koji zna nasmijati društvo, čak i kada njemu samome nije do smijeha. U njegovom se tonu osjećala zahvalnost, osobito kada je govorio o podršci obitelji, majke i bake koje su ga, kako kaže, naučile svemu što jest. Baka ga hvali, mama ga usmjerava, a između njih dvije nastaje on — glazbenik koji razumije koliko je ljubav tiha, a potpora glasna.
Kad iskrenost postane viralna
U trenucima kada društvene mreže često nagrađuju površnost, Jakov Jozinović pokazao je da publika i dalje prepoznaje autentičnost. Na Mašino pitanje ima li djevojku, odgovorio je jednostavnim “nemam”, a ona mu je, bez imalo zadrške, predložila da mu “sredi neku”. Taj kratki, iskreni trenutak postao je razlog zbog kojeg se tisuće ljudi smijalo i dijelilo snimku. Bila je to slika generacije koja još vjeruje da se simpatije mogu roditi u jednoj rečenici i da iskrenost ima svoju publiku.
No, iza šarma i humora stoji ozbiljan rad. Jakov je otkrio da s kolegom Matijom Cvekom radi na svojoj prvoj autorskoj pjesmi, koja bi, kako kaže, trebala izaći krajem listopada ili početkom studenoga. O procesu stvaranja govori s poštovanjem i dozom strahopoštovanja, svjestan da svaka emocija može postati stih ako se dovoljno osjeti. Opisao je kako Cveku jednostavno ispriča priču o tome kako se osjeća, a pjesma tada nastane gotovo sama od sebe — kao produžetak razgovora između dvojice ljudi koji razumiju emociju.
Kada ga je Maša pitala gdje se vidi za deset godina, nije se smijao, nije okolišao. Rekao je da se vidi na istom mjestu, samo s nekoliko albuma više i s arenama punim ljudi koji pjevaju njegove pjesme. U tom odgovoru nije bilo umišljenosti, nego vjere — one tihe, uporne, koja ne traži potvrdu nego smisao.
U svijetu u kojem mnogi žele biti glasni, Jakov Jozinović je pokazao da se istinski šarm nalazi u tišini između riječi, u smiješku koji ne traži pažnju i u rečenici koja dolazi iz srca. Njegov intervju možda je počeo kao dječja igra, ali se pretvorio u priču o mladom čovjeku koji zna tko je, kamo ide i zašto mu je važno da ostane isti — emotivan, tvrdoglav i svoj.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.