Najpoželjniji domaći neženja otkrio ljubavni status i što ga ispunjava izvan pozornice: “Zna se dogoditi da turniri traju po nekoliko sati”
U svijetu u kojem je sve ubrzano – od ritma objava novih pjesama do neprestanog života na društvenim mrežama – rijetko je čuti da netko o svom uspjehu govori s toliko smirenosti, zahvalnosti i prizemljenosti. Frano Pehar, glazbenik koji je karijeru gradio korak po korak, bez skandala i suvišne pompe, upravo je takav primjer. Gostujući u radijskoj emisiji, otvoreno je progovorio o svemu što ga danas ispunjava – i na sceni i izvan nje.
Još kao dijete znao je da je glazba njegov put. Iz rodnog Međugorja u Zagreb je stigao sa samo četrnaest godina, vođen neobičnom zrelošću i odlučnošću. „Nije me bilo strah, znao sam što želim. Samo sam znao da moram sjesti na tramvaj broj 17 i stići do škole“, prisjeća se s osmijehom. Od tada do danas, mnogo se toga promijenilo – ali njegova upornost ostala je ista.
U razgovoru o današnjoj glazbenoj sceni osvrnuo se i na tempo koji umjetnici danas moraju pratiti: „Danas svatko može objaviti pjesmu, što je divno jer omogućuje kreativnost, ali istovremeno stvara pritisak. Vjerujem da glazbi treba dati prostor i vrijeme, kao i svakoj umjetnosti.“ Riječi su to nekoga tko zna koliko je teško ostati vjeran sebi u svijetu koji traži brze rezultate.
No Frano ne živi samo od glazbe – vodi i obiteljsku tvrtku u Zagrebu. Ta poslovna dimenzija, kako kaže, pruža mu osjećaj ravnoteže i discipline. „Vjerujem da čovjek mora biti ispunjen radom. U radu je mir, ali i smisao.“ Upravo ta životna filozofija prožima sve što radi – od studentskih dana do slobodnih trenutaka koje provodi s prijateljima.
U slobodno vrijeme voli ostati aktivan – trenira boks, odlazi u teretanu, a nerijetko s prijateljima organizira maratonske turnire u društvenim igrama. „Zna se dogoditi da partija ‘Čovječe, ne ljuti se’ potraje satima. Takve male stvari me vesele, one vraćaju energiju“, priznaje.
Kad je riječ o ljubavi, na pitanje o svom statusu odgovorio je bez zadrške, ali s dozom šarma: „Nisam slobodan, to mogu otkriti. U Hercegovini čim napuniš osamnaest pitaju ‘kad će ženidba’, ali mene to ne živcira. U životu ništa ne forsiram – kad se dogodi, dogodi se.“
Možda upravo ta jednostavnost objašnjava njegovu popularnost – i kao glazbenika i kao osobe. U vremenu u kojem mnogi jure za pažnjom, Frano Pehar ostaje vjeran sebi: predan radu, iskren u svojim mislima i zahvalan na svemu što ima. I možda je upravo zato, unatoč svjetlima reflektora, njegovo najveće bogatstvo ono što se ne vidi – mir koji pronalazi u glazbi, ljudima i svakodnevnim trenucima koji ne traže publiku.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.