HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Moneterra – Muzej novca Hrvatske narodne banke osvojio je međunarodnu nagradu
International Property Awards u Londonu, u kategoriji Best Public Service Interior za regije
Europa i Afrika. Nagrada u kategoriji dizajna interijera javnog prostora dodijeljena je arhitektu
Anti Vrbanu za projekt Moneterra koji je među najznačajnijim arhitektonskim i dizajnerskim
projektima svijeta. Ova nagrada potvrđuje vrhunsku razinu stručnosti, inovativnosti i kvalitete
realizacije ovog jedinstvenog hrvatskog projekta. Ante Vrban je nakon dodjele izjavio:
„Velika je čast dobiti nagradu od internacionalnih stručnjaka. Suci International Property Awardsa su stručnjaci najviše razine u svojim područjima arhitekture i građevine. Ova nagrada je potvrda da su svi segmenti projekta, u sigurnosnom, inženjerskom i arhitektonski vizualnom smislu na trenutno najvišoj svjetskoj razini. Projekt Moneterra je timski rad, ova nagrada pripada svima koji su bili uključeni u projektiranje i izvedbu.“

Projekti su ocjenjivani prema najstrožim profesionalnim kriterijima – od arhitektonskih i tehničkih rješenja, nacrta instalacija i konstrukcijskih elemenata, preko otpornosti materijala i
funkcionalnosti prostora, pa sve do završnog vizualnog izričaja. Sama nominacija zahtijevala je i opsežnu tehničku i zakonsku dokumentaciju, uključujući sve dozvole te glavni i izvedbeni
projekt.

Moneterra, Moneterra muzej, Muzej novca, Muzej novca HNB, Hrvatska narodna banka, HNB, muzej financija, financijska pismenost, edukacija o novcu, međunarodna nagrada, International Property Awards, nagrada za dizajn interijera, Best Public Service Interior, Ante Vrban, arhitekt Ante Vrban, hrvatski arhitekt, nagrađeni projekt, arhitektura, dizajn interijera, javni prostor, Ban centar Zagreb, Zagreb muzej, hrvatski dizajn, hrvatska arhitektura, Real grupa, Krešimir Renzo Prosoli, Studio Rašić & Vrabec, MA 18plus, Hust, Novena, Kamgrad, Promondis, Accessus, suvremeni muzej, interaktivni muzej, edukativni centar, multimedijalni sadržaji, povijest novca, tehnologija u muzeju, bankarstvo, monetarna politika, centralna banka, financijska edukacija, hrvatski projekt, inovativni dizajn, kreativnost, arhitektonski projekt, dizajnerski projekt, svjetsko priznanje, arhitektonska nagrada, međunarodno priznanje, hrvatska stručnost, hrvatska kreativnost, dizajn javnog prostora, muzej u Zagrebu, najbolji interijer, svjetski dizajn, nagrađeni arhitekt, kulturna atrakcija, financijski muzej, edukativni sadržaj, interaktivno iskustvo, hrvatski uspjeh, hrvatski brend, muzej budućnosti, moderni muzej, arhitektura u Zagrebu, interijer nagrađen, kulturna institucija, suvremeni interijer, dizajn nagrada, edukacija građana, osobne financije, uloga banaka, edukacija o financijama, tehnološki napredan muzej, dizajn nagrađen u Londonu, London nagrada, hrvatski projekt u Londonu, međunarodni uspjeh, hrvatski inovatori, kulturna baština, hrvatska kultura, financijska kultura, HNB muzej, muzej besplatan ulaz, muzej u centru Zagreba, Zagreb atrakcija, što posjetiti u Zagrebu, besplatni muzej, hrvatski arhitekti, muzejski projekt, edukacija mladih, financijska svijest, financijska edukacija djece, moderni dizajn interijera, interaktivni sadržaji, multimedijalna instalacija, arhitektonska izvrsnost, dizajnerska izvrsnost, nagrada Europa Afrika, hrvatska arhitektura u svijetu, hrvatska nagrada za dizajn, arhitektura 2025, Moneterra Zagreb.

Iza projekta Moneterra stoji multidisciplinarni hrvatski tim. Cjelokupnu produkciju muzeja – od idejnog rješenja i arhitekture do izvedbe po principu „ključ u ruke” – potpisuje Real grupa d.o.o. kao koordinator projekta, u suradnji sa Zajednicom izvođača koju čine renomirane hrvatske tvrtke – Architect Ante Vrban, Studio Rašić & Vrabec, MA 18plus, Hust i Novena, uz partnere Kamgrad, Promondis i Accessus.

“Velika nam je čast što je Moneterru prepoznala i nagradila jedna od najuglednijih svjetskih institucija u području arhitekture i dizajna. Ova nagrada potvrđuje da hrvatsko znanje, kreativnost i stručnost mogu stajati uz bok najboljima u svijetu. Ponosni smo na suradnju s Hrvatskom narodnom bankom i zahvalni svima koji su sudjelovali u ovom kompleksnom projektu. Moneterra je mnogo više od muzeja – to je suvremeni edukativni centar koji na interaktivan način spaja povijest, znanje i tehnologiju. Veselimo se nastavku ovog putovanja i novim izazovima koji slijede,” izjavio je Krešimir Renzo Prosoli, vlasnik Real grupe.

Moneterra, Moneterra muzej, Muzej novca, Muzej novca HNB, Hrvatska narodna banka, HNB, muzej financija, financijska pismenost, edukacija o novcu, međunarodna nagrada, International Property Awards, nagrada za dizajn interijera, Best Public Service Interior, Ante Vrban, arhitekt Ante Vrban, hrvatski arhitekt, nagrađeni projekt, arhitektura, dizajn interijera, javni prostor, Ban centar Zagreb, Zagreb muzej, hrvatski dizajn, hrvatska arhitektura, Real grupa, Krešimir Renzo Prosoli, Studio Rašić & Vrabec, MA 18plus, Hust, Novena, Kamgrad, Promondis, Accessus, suvremeni muzej, interaktivni muzej, edukativni centar, multimedijalni sadržaji, povijest novca, tehnologija u muzeju, bankarstvo, monetarna politika, centralna banka, financijska edukacija, hrvatski projekt, inovativni dizajn, kreativnost, arhitektonski projekt, dizajnerski projekt, svjetsko priznanje, arhitektonska nagrada, međunarodno priznanje, hrvatska stručnost, hrvatska kreativnost, dizajn javnog prostora, muzej u Zagrebu, najbolji interijer, svjetski dizajn, nagrađeni arhitekt, kulturna atrakcija, financijski muzej, edukativni sadržaj, interaktivno iskustvo, hrvatski uspjeh, hrvatski brend, muzej budućnosti, moderni muzej, arhitektura u Zagrebu, interijer nagrađen, kulturna institucija, suvremeni interijer, dizajn nagrada, edukacija građana, osobne financije, uloga banaka, edukacija o financijama, tehnološki napredan muzej, dizajn nagrađen u Londonu, London nagrada, hrvatski projekt u Londonu, međunarodni uspjeh, hrvatski inovatori, kulturna baština, hrvatska kultura, financijska kultura, HNB muzej, muzej besplatan ulaz, muzej u centru Zagreba, Zagreb atrakcija, što posjetiti u Zagrebu, besplatni muzej, hrvatski arhitekti, muzejski projekt, edukacija mladih, financijska svijest, financijska edukacija djece, moderni dizajn interijera, interaktivni sadržaji, multimedijalna instalacija, arhitektonska izvrsnost, dizajnerska izvrsnost, nagrada Europa Afrika, hrvatska arhitektura u svijetu, hrvatska nagrada za dizajn, arhitektura 2025, Moneterra Zagreb.

Moneterra je suvremeno središte financijske pismenosti. Od otvorenja u srpnju 2024. Moneterru je posjetilo više od 15 tisuća građana svih dobnih skupina, koji su putem izložbi, multimedijalnih sadržaja, istraživačkih aktivnosti i interaktivnih igara imali priliku na edukativan način upoznati se s relevantnim temama muzeja. Moneterra predstavlja ne samo nacionalno, već i međunarodno relevantan projekt koji spaja arhitektonsku inovativnost, tehnološku naprednost i edukativnu vrijednost. Cilj muzeja je promicanje financijske pismenosti i muzej je osmišljen kao edukativno i interaktivno središte koje građanima približava svijet novca, bankarstva i monetarne politike. Kroz četiri tematske zone – uz izloške, video sadržaje i interaktivne instalacije – posjetitelji mogu na zanimljiv, pristupačan i poticajan način učiti o osobnim financijama, ulozi središnjih banaka i povijesti novca. Moneterra je smještena u Ban centru u centru Zagreba i otvorena je za sve posjetitelje svakim radnim danom od 9 do 19 sati i subotom od 10 do 14 sati. Ulaz je besplatan.


Oznake:

Accessus Ante Vrban arhitekt Ante Vrban arhitektonska izvrsnost arhitektonska nagrada arhitektonski projekt arhitektura arhitektura 2025 arhitektura u Zagrebu Ban centar Zagreb bankarstvo besplatni muzej Best Public Service Interior centralna banka dizajn interijera dizajn javnog prostora dizajn nagrada dizajn nagrađen u Londonu dizajnerska izvrsnost dizajnerski projekt edukacija građana edukacija mladih edukacija o financijama edukacija o novcu edukativni centar edukativni sadržaj financijska edukacija financijska edukacija djece financijska kultura financijska pismenost financijska svijest financijski muzej HNB HNB muzej hrvatska arhitektura hrvatska arhitektura u svijetu hrvatska kreativnost hrvatska kultura hrvatska nagrada za dizajn Hrvatska narodna banka hrvatska stručnost hrvatski arhitekt hrvatski arhitekti hrvatski brend hrvatski dizajn hrvatski inovatori hrvatski projekt hrvatski projekt u Londonu hrvatski uspjeh Hust inovativni dizajn interaktivni muzej interaktivni sadržaji interaktivno iskustvo interijer nagrađen International Property Awards javni prostor Kamgrad kreativnost Krešimir Renzo Prosoli kulturna atrakcija kulturna baština kulturna institucija London nagrada MA 18plus međunarodna nagrada međunarodni uspjeh međunarodno priznanje moderni dizajn interijera moderni muzej monetarna politika Moneterra Moneterra muzej Moneterra Zagreb multimedijalna instalacija multimedijalni sadržaji muzej besplatan ulaz muzej budućnosti muzej financija Muzej novca Muzej novca HNB muzej u centru Zagreba muzej u Zagrebu muzejski projekt nagrada Europa Afrika nagrada za dizajn interijera nagrađeni arhitekt nagrađeni projekt najbolji interijer Novena osobne financije povijest novca Promondis Real grupa što posjetiti u Zagrebu Studio Rašić & Vrabec suvremeni interijer suvremeni muzej svjetski dizajn svjetsko priznanje tehnologija u muzeju tehnološki napredan muzej uloga banaka Zagreb atrakcija Zagreb muzej

druge vijesti

baš naš festival, baš naš bundek, baš naš at the lake, baš naš zagreb, bundek festival, zagreb događanja rujan, zagreb koncerti 2025, zagreb festival rujan, događanja zagreb rujan 2025, što raditi u zagrebu rujan, najbolji festivali u zagrebu, zagreb nightlife, zagreb street food, street food festival zagreb, glazbeni festival zagreb, zagreb party, gdje izaći u zagrebu, zagreb rujan 2025 događanja, hrvatski festivali 2025, najbolji festivali hrvatska, cubismo koncert zagreb, indira forza koncert, abba tribute zagreb, cro dance party, senna m koncert, et zagreb nastup, kpp zagreb, dj party bundek, bundek koncerti, bundek događanja, zagreb otvoreni prostor događanja, open air festival zagreb, ljeto u zagrebu, jesen u zagrebu, lifestyle zagreb, gastro ponuda zagreb, zagreb burgeri, azijska hrana zagreb, zagreb foodie, gdje jesti u zagrebu, zagreb zalazak sunca, najbolja zabava u zagrebu, večernji izlazak zagreb, festivali hrvatska rujan, događanja hrvatska rujan 2025, festival u prirodi, festival kraj jezera, zagreb vikend događanja, zagreb vodič rujan, zagreb noćni život, gdje na piće u zagrebu, zagreb kokteli, zagreb lounge barovi, zagreb eventi 2025, koncerti hrvatska rujan, zagreb gastro scena, zagreb glazbena scena, najbolji događaji zagreb, vikend u zagrebu, zagreb kulturna događanja, zagreb jesenski festival, gdje u zagrebu 2025, zagreb festivalska atmosfera, zagreb ljetni festivali, zagreb top mjesta, zagreb izlasci, zagreb društveni život, zagreb društvena događanja, zagreb open air koncerti, festival za mlade zagreb, zagreb glazbeni događaji, zagreb restoran ulična hrana, zagreb street food zona, burger festival zagreb, bundek street food, gdje jesti na bundeku, zagreb latino koncert, zagreb ples na otvorenom, zagreb koncert na otvorenom, zagreb događanja kraj ljeta, zagreb festival na jezeru, zagreb party vikend, najbolja mjesta za izlazak u zagrebu, zagreb što raditi vikendom, zagreb druženje na otvorenom, zagreb foodie vodič, najbolja glazba zagreb, zagreb večernji provod, zagreb rujan festival, gdje ići u zagrebu rujan, zagreb jesen događanja, zagreb gastro festival, zagreb glazbeni festival 2025, zagreb social life, zagreb live music, zagreb najbolji koncerti, zagreb must visit mjesta, zagreb festival scena

Niko Čuturić za HELLO! Movember:”Mislio sam da je hrabrost ignorirati strah, dok nisam shvatio da brinut o sebi nije sebičnost — nego minimum”

Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.

Celebrity News

15 studenoga 2025

L'Occitane

Jesam li ja promijenio rutinu ili je Movember promijenio mene? I zašto o ovim beauty novitetima pričaju baš svi

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.

Beauty News

14 studenoga 2025