S prvim danima jeseni, vrijeme je i za nove modne ideje. Slojevito odijevanje, kombiniranje i usklađivanje boja, uzoraka i modnih dodataka, teksture tkanina – sve su to varijable u svakodnevnom izboru odjevnih kombinacija koje zahtijevaju rješenje. Modna stilistica Ivana Pavić otkako je započela sa svojim edukacijskim radionicama odijevanja za žene “Stilska Jednadžba” trudi se promijeniti način na koji se percipira izbor odjeće, a glavna joj je nit vodilja da žene osvijeste građu svog tijela i sukladno tome odaberu najbolje krojeve za sebe, ali i da im približi načine na koje odjeću mogu koristiti kao alat koji će im pomoći da ostvare svoj puni vizualni potencijal.
Na novoj radionici „Stilska Jednadžba“ koja će se održati 12. listopada u galeriji Artmark, Ivana ide korak dalje te će svojim sudionicama ponuditi i jedinstveno umjetničko iskustvo. “Veseli me suradnja s aukcijskom kućom Artmark u čijoj ću galeriji održati svoju sljedeću edukacijsku radionicu. Vjerujem da trebamo njegovati i potencirati sve one lijepe stvari u životu koje nas oplemenjuju i nadahnjuju, tako da je spoj mode i umjetnosti logičan slijed ove moje stilske priče. Uz umjetnička djela velikana poput Vlahe Bukovca, Ivana Meštrovića koje će moći razgledati u divnom galerijskom prostoru, sve na vrijeme prijavljene sudionice dobit će i ekskluzivnu pozivnicu za Artmark aukcijsku večer koja će se održati svega par dana prije radionice, 9. listopada u hotelu Sheraton, a donosi vrhunsku selekciju umjetničkih djela iz razdoblja moderne, poslijeratne umjetnine te suvremene radove ” – ističe Ivana.
Kako to obično biva na radionicama “Stilska Jednadžba” – u opuštenoj i ugodnoj atmosferi Ivana će na primjeru kapsulne kolekcije koju je formirala iz bogate ponude vodećeg europskog webshopa Answear, pokazati kako pametnom kupovinom i kombiniranjem, stvoriti mnoštvo modnih kombinacija. Također, usmjerit će se i na jesenske trendove među kojima definitivno dominiraju crvene nijanse te kako ih uklopiti u svakodnevne kombinacije.
“Uvijek naglašavam da su modni dodaci, a prvenstveno nakit podizači stila koji upotpunjuju cijelu kombinaciju. Tako ćemo ovoga puta u suradnji s brendom Swarovski imati prezentaciju najljepših komada nakita te ću pokazati kako nakit kombinirati sukladno prigodi i odjevnoj kombinaciji, ali i sukladno obliku lica i ostalim karakteristikama na koje treba obratiti pozornost prilikom odabira” – nastavlja stilistica.
Ne smijemo zaboraviti ni mini školicu kreativnog vezanja predivnih Freywille marama, koja se pokazala kao apsolutni hit na prošloj radionici.
Ivana na svojim radionicama uvijek naglašava koliko je važno znati zašto nešto želimo kupiti i samim time se oduprijeti impulzivnoj kupnji kojoj su mnogi skloni. Na svojoj sljedećoj radionici svakako će se pozabaviti tim fenomenom, ali i odgovoriti na mnoga pitanja, primjerice kako uskladiti obuću s donjim odjevnim dijelovima, kako savršeno uskladiti proporcije, koji krojevi i materijali laskaju vašoj figure ili kako kombinirati boje.
Upravo personalizirani pristup, mnoštvo praktičnih, konkretnih i vizualno jasnih primjera u opuštenoj atmosferi, uz fine zalogaje i osvježenje, ono je zbog čega se za Ivaninu stilističku radionicu uvijek traži mjesto više. A kako doznajemo bit će i brojnih iznenađenja.
Sve informacije o programu radionice kao i prijave za radionicu “Stilska Jednadžba” koja će se održati 12. listopada, u divnom galerijskom prostoru Artmark na Zrinjevcu na Trgu Josipa Jurja Strossmayera 5, potražite na linku.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Meghan Markle prvi put je objavila snimku u kojoj se čuje američki naglasak princeze Lilibet, a njezina slatka ocjena majčinog džema raznježila je sve.
U sezoni pričesti, krizmi i proljetnih okupljanja, Ana Gruica Uglešić pokazala je stajling koji spaja eleganciju, trend i lakoću - i svi ga žele kopirati.