Miss Universe Hrvatske 2025. Laura Gnjatović spremna za svjetsku pozornicu u Tajlandu
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025., putuje u Bangkok na svjetski izbor Miss Universe 2025. Spremna je predstaviti Hrvatsku, svoj nacionalni kostim i ljubav prema pomoći drugima.
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025. otputovala je u Tajland, na svjetski izbor 74.Miss Universe. Spektakularan izbor će se održati 21. studenoga u Bangkoku, a tema ovogodišnjeg izbora je „The Power of Love“ kojom organizatori žele staviti naglasak na jedinstvo, osnaživanje i otpornost. U 20 dana, koliko će djevojke iz 130 zemalja boraviti u Tajlandu, očekuju ih razne aktivnosti, od promocije Tajlanda kao turističke destinacije s bogatom kulturom, povijesti, gastronomijom, pa do modnih revija, snimanja i priprema za finalni izbor. Osim Bangkoka, gdje će se izbor održati, djevojke će posjetiti Phuket i Pattayu.
Prekrasna 23-godišnja Zadranka s dubrovačkom adresom, titulu Miss Universe Hrvatske 2025. ponijela je još krajem travnja ove godine u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Djevojka koja impresionira ne samo svojom pojavom i visinom od 191 centimetra i prirodnom ljepotom, sve koji je upoznaju osvaja svojom osobnošću i srcem. U svoju biografiju s ponosom može dodati i sudjelovanje u spašavanju devet života zahvaljujući radu u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije. ”Briga o potrebitima i spašavanje života je u opisu posla svih nas koji radimo u zdravstvu, bilo kao medicinske sestre i tehničari, vozači hitne ili doktora i kirurga. Neopisiv je osjećaj kad vidite da se čovjek vraća u život, a meni kao mladoj medicinskoj sestri i sada se, mjesecima kasnije, i dalje u mislima „vrte“ scenariji tih trenutaka, do u detalj, kao da je bilo jučer”, priznaje Laura. Uz posao u Hitnoj, Laura je imala pune ruke posla s pripremama.” Jako sam uzbuđena zbog odlaska na svjetski izbor. U ova zadnja dva tjedna spavala sam po dva do četiri sata dnevno, pa se nadam da ću barem malo nadoknaditi za vrijeme 10-satnog leta do Bangkoka. Od našeg izbora nisam stala niti sam se odmarala, uz posao u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije spremala sam i zadnje ispite na fakultetu, svaki sam trenutak iskoristila za pripremu, a najviše vremena i zadovoljstva mi je uzela organizacija modne revije „Mission“ za „Beyond the Crown“ projekt Miss Universe. Sredstva prikupljena od sponzora, nakon što smo podmirili troškove organizacije, donirana su Domu za nezbrinutu djecu Maslina u Dubrovniku”, rekla nam je Laura.
Društveno-korisno djelovanje oduvijek je vezano uz titulu Miss Universe. Naime platforma koju djevojke dobiju pobjedom na izboru Miss Universe Hrvatske ne smije ostati neiskorištena. ”Njihov rad i zalaganje u pomaganju potrebitima, poticaj su svima nama. Ne moraju to biti neka velika i spektakularna djela ili novčani iznosi, važno je da se svi pokrenemo i učinimo malu stvar, pa će se rezultati vidjeti. Laura se odmah nakon izbora prihvatila posla, razgovarali smo o mogućim projektima, a ona je sama odabrala što želi i na koji način to želi provesti, pa makar to bilo na teži način. I uspjela je u tome, na čemu joj čestitamo” rekla nam je Marija Kraljević, direktorica Miss Universe Hrvatske.
Laura je uspješno privela kraju studij sestrinstva te je uskoro čeka nastavak studija na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Sudjelovanje na ovako velikom svjetskom natjecanju velika je promocija Hrvatske, a u posljednjih 29 godina nije uvijek bilo lako. ”Ponosni smo što će i ove godine Hrvatska imati svoju predstavnicu na ovoj svjetskoj pozornici uz gledatelje u 180 zemalja te milijune ljudi koji prate izbor i djevojke na društvenim mrežama.
Svih ovih godina koliko se izbor održava u Hrvatskoj, čak i za vrijeme pandemije, borimo se s vjetrenjačama i živimo u nadi da će ljudi shvatiti da je sudjelovanje na ovakvom izboru važno poput sudjelovanja hrvatskih sportaša na svjetskim natjecanjima. Sve to pridonosi vidljivosti i promociji Hrvatske. No drago nam je da ipak postoje ljudi i tvrtke poput Klinike Svjetlost i Nova rent-a-cara koji nas vjerno prate i podržavaju i na tome im neizmjerno hvala”, istaknuo je Vladimir Kraljević, vlasnik licencije za Miss Universe Hrvatske.
Kako izgleda pakiranje za svjetski izbor Miss Universe? ”Desetak dana prije puta sam spakirala večernje haljine Lella Design iz Dubrovnika. Imam ih zaista za svaku priliku i nadam se da ću ih uspjeti sve pokazati. Tu je naravno i haljina posebno kreirana za ovu priliku i koju ću nositi na finalnom izboru. Iz Miss Universe Organization su nam poslali raspored aktivnosti i potrebnu odjeću za svaku priliku, pa je i to pomoglo. Srećom je u Tajlandu toplo, pa sam ponijela razne kombinacije koje inače nosim ljeti, cipele Baldinini, Pletix kupaće kostime te nakit Zlatarne Dodić. U kofere sam spakirala i šminku na kojoj zahvaljujem Aura kozmetici i Bipa backstage, Schwarzkopf proizvode za njegu kose te vrhunske kreme dr. Vivian Estetics budući da će koža sigurno trebati kvalitetnu hranu i odmor od cjelodnevne šminke. Ponijela sam i poklone koje su pripremili u Hrvatskoj turističkoj zajednici za ostale djevojke i domaćine. Neizmjerno im hvala na svemu”, uz osmijeh dodaje Laura.
Ne manje važno predstavljanje je i ono u tzv. nacionalnom kostimu. Laura je odabrala dizajn proslavljenog hrvatskog dizajnera Zigmana čije kreacije nose i svjetski poznate pjevačke zvijezde te je i u ovom slučaju dokazala da se upornost uvijek isplati.”Ja sam Zigmana doslovce sanjala od trenutka moje pobjede. Znam da je zauzet velikim projektima, rekao mi je to kada sam došla u njegov atelje i pitala ga za suradnju, ali nisam željela odustati dok nije pristao. Kostim koji je napravio predstavlja plemenitu perisku, školjku koja je gotovo izumrla, a kostim je jednom riječju spektakl i jedva ga čekam pokazati na svjetskoj pozornici. Hvala sponzorima koji su mi pomogli u financiranju njegove izrade”, ističe Laura.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.