Nova Miss Hrvatske Ema Helena Vičar: „Želim biti glas mladih žena koje se ne boje sanjati i pritom ostati svoje“
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici izbora za Miss svijeta.
„Cilj mi je motivirati mlade žene da vjeruju u sebe, ulažu u znanje i ostanu autentične bez obzira na pritiske“, izjavila je nova Miss, potvrđujući da je njezin pogled na ljepotu daleko dublji od onog što kamera vidi.
Ema Helena nije samo lice – ona je priča o ambiciji, obrazovanju i društvenoj odgovornosti. Trenutno živi u Monaku, gdje pohađa master studij Luxury Brand Managementa na prestižnom International University of Monaco, a iza sebe već ima diplomu međunarodnog poslovanja na Sveučilištu Libertas te završenu poslovnu školu Experta.
Kao osnivačica vlastitog modnog brenda, spaja održivost, estetiku i poduzetništvo – tri vrijednosti koje čine temelj njezina životnog stila. Aktivna je članica poduzetničkih i volonterskih inicijativa, te vjeruje da svaka mlada žena može uspjeti ako ostane vjerna sebi i svojim vrijednostima.
„U svijetu u kojem su vanjski pritisci sve jači, želim pokazati da se autentičnost isplati. Da je obrazovana, empatična i samosvjesna žena nova definicija ljepote“, poručila je Ema Helena.
Ove godine, izbor za Miss Hrvatske nije bio samo glamurozan događaj – bio je i hommage hrvatskoj tradiciji. Djevojke su na sceni prošetale u narodnim nošnjama svojih županija, ponosno noseći tkanine i motive koji čuvaju priče prošlih generacija. Publika je mogla uživati u raskoši čipke, zlatoveza i boja koje pričaju o bogatstvu naše zemlje – od slavonskih rukava do dalmatinskih marama.
Uz vjenčanice Nikolina, tijare Gemstone gallery i make-up umjetnost Profokusa i Blowout bara, večer je bila spoj elegancije i simbolike.
Među osam najboljih finalistica istaknule su se Jana Biondić, Marinka Andraković, Zara Hurtić, Andrea Bošnjak, Izabela Šporčić, Martina Blažević, Ivana Krajina i, naravno, Ema Helena Vičar.
Put prema Miss svijeta: ljepota sa svrhom
Krunidbom započinje novo poglavlje – pripreme za Miss World 2025., natjecanje koje okuplja više od 130 djevojaka iz cijelog svijeta. Ema će kroz projekt “Beauty with a Purpose” – Ljepota sa svrhom predstavljati Hrvatsku, ne samo kroz ljepotu, već kroz ideju da prava promjena dolazi iz znanja, empatije i angažiranosti.
Pred njom su mjeseci treninga, javnih nastupa, humanitarnih projekata i međunarodnih suradnji. No ako je suditi prema njezinoj odlučnosti i vedrini, svijet će uskoro upoznati novu ambasadoricu Hrvatske – onu koja ne nosi samo krunu, već i viziju.
Ema Helena Vičar – Miss koja nas podsjeća da ljepota nije cilj, već put
U svijetu koji često mjeri vrijednost prema površnim standardima, Ema Helena Vičar donosi osvježenje – poruku samopouzdanja, obrazovanja i unutarnjeg mira. Njezina kruna nije samo simbol pobjede, nego i poziv svim mladim ženama da vjeruju da su dovoljne – baš takve kakve jesu.
I dok se priprema za najveću svjetsku pozornicu, Hrvatska ima razloga biti ponosna – jer Ema Helena Vičar pokazuje da istinska ljepota dolazi iz znanja, karaktera i srca.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.