Ključni akter u oblikovanju budućnosti mladih – završen četvrti Dubrovnik EXPO
U Studentskom domu Dubrovnik, završen je četvrti po redu Dubrovnik EXPO, centralni događaj međusektorske suradnje u području obrazovanja koji je ove godine privukao nikad više posjetitelja.
Čak 3600 maturanata iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore dobilo je jedinstvenu priliku na Dubrovnik EXPO-u istražiti svoje mogućnosti, donijeti ključne odluke o svojim karijerama i obrazovanju te dobiti vrijedan uvid u različite opcije i prilike koje stoje pred njima. Na događaju su sudjelovale čak 64 srednje škole i ukupno 45 izlagača, uključujući visoke obrazovne institucije, tvrtke, predstavnike ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj, predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, Agencije za mobilnost i programe EU (AMPEU), Ureda za udruge i brojne druge relevantne aktere.
Tri istaknuta gosta iz europskih institucija upotpunila su Dubrovnik EXPO
Značaju i prepoznatljivosti događaja dodatno su pridonijela i tri istaknuta gosta iz važnih europskih institucija: Povjerenica Europske komisije za Mediteran Dubravka Šuica, zastupnica u Europskom parlamentu i potpredsjednica Kluba zastupnika EPP-a Željana Zovko te zastupnik u Europskom parlamentu i član posebnog odbora EP-a za stambenu krizu Marko Vešligaj. Njihovo je sudjelovanje dalo poseban europski okvir raspravama, pogotovo onima vezanima uz mlade, obrazovanje, karijere i aktualne EU inicijative.
„Prezadovoljni smo i odazivom i reakcijama sudionika. Mogu s ponosom reći da je naš cilj razvijanja platforme koja mladima omogućava ostvariti vrijedne kontakte i unaprijediti znanja, ali i daje jednake prilike mladima za osobni, društveni i profesionalni razvoj, u potpunosti ispunjen. Uz potporu europskih institucija te brojne goste iz akademskog i poslovnog svijeta, vjerujemo da su sudionici ovogodišnjeg izdanja dobiti ključna znanja i inspiraciju kako bi se smjelo upustili u izgradnju karijere“ izjavio je Marko Žmirak, predsjednik CKM Dubrovnik i dodao „Iskreno zahvaljujem predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj i povjerenici za Mediteran, gospođi Dubravki Šuici, na iznimnoj podršci i sudjelovanju, čime su dali neprocjenjiv doprinos uspjehu i međunarodnom značaju Dubrovnik EXPO-a. Također, želimo zahvaliti OTP banci kao jednom od glavnih sponzora od prve godine događaja, koja je prepoznala važnost okupljanja mladih s ciljem osobnog i profesionalnog razvoja, Središnjem uredu HZZ-a na kontinuiranoj podršci, Ministarstvu vanjskih i europskih poslova koje nam omogućuje sjajnu priliku za informiranje mladih o EU programima i prilikama za mlade iz cijele regije. Također, posebnu zahvalu dugujemo Društvu prijatelja dubrovačke starine koji su mladima iz svih krajeva regije omogućili posjet Dubrovačkim gradskim zidinama i Dubrovačkim muzejima. I za kraj, vrijedi spomenuti Kreša i Žuvija, koji su u klubu Revelin osigurali sjajnu atmosferu, jer je i zabava važan dio studentskog života.“ – duhovito je zaključio predsjednik CKM Dubrovnik.
Bogat program prilagođen mladima uključivao je panele, predavanja i radionice, a poseban je naglasak stavljen na zonu za poslodavce, u okviru koje su se mladi upoznali s domaćim i inozemnim tvrtkama, kao i s mnoštvom ponuda za sezonske poslove i prakse. Osluškujući specifična kretanja na suvremenom tržištu rada, dodatni naglasak stavljen je na usklađivanje formalnih i neformalnih oblika obrazovanja s potrebama gospodarstva, kao i na trendove zelene i digitalne tranzicije.
Dogodine nas čeka i mali jubilej, Dubrovnik EXPO 2026. , odnosno peto izdanje ovog važnog događaja i to pod egidom No limit, što ne čudi budući da iz godine u godinu EXPO Dubrovnik letvicu postavlja sve više kada pričamo o onom najvažnijem – obrazovanju mladih.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.