Zavirili smo u InDizajn 2025: Otkrivamo zašto je ovaj sajam interijera postao epicentar dizajnerskih trendova i mjesto na kojem se rađaju ideje koje mijenjaju naše domove
Arena Zagreb proteklog je vikenda ponovno postala epicentar kreativnosti i estetike – završilo je osmo izdanje sajma InDizajn i još jednom dokazalo zašto je riječ o najposjećenijem događaju posvećenom interijerima u regiji. Više od 15.000 posjetitelja i gotovo stotinu izlagača okupilo se na jednom mjestu, gdje su najnoviji trendovi, svjetski poznati arhitekti i domaći kreativci ispisali inspirativnu priču o tome kako prostor u kojem živimo može oblikovati našu svakodnevicu.
InDizajn je i ove godine ponudio više od samog sajma – posjetitelji su dobili priliku uživo slušati predavanja svjetski priznatih arhitekata poput Jürgena Mayera, Petera Pichlera i Verene Messner te domaćih zvijezda dizajna poput Ive Pauzar, Luke Cindrića i Alekse Babića. U tri dana programa pričalo se o održivosti, inovacijama, 3D printanim kućama, povezanosti suvremenog dizajna i lokalne baštine te o ulozi arhitekture u stvaranju boljih zajednica.
No, ono što InDizajn čini posebnim jest njegova toplina – osjećaj zajednice koji se rađa kada se na istom mjestu susretnu ljudi koji vole interijere, dizajn i estetiku življenja. Upravo je to istaknula i Mirjana Mikulec, pokretačica sajma: “Naša misija ostaje ista – približiti dizajn interijera svima, potaknuti dijalog između struke i publike te pokazati koliko prostor u kojem živimo utječe na kvalitetu života.”
Ove godine program je bio bogatiji nego ikad: paneli o novom valu dizajna otkrili su kako mladi arhitekti mijenjaju scenu; Nikolina Pišek pokazala je kako izgleda njezina kuća s venecijanskim terazzom i unikatnim lusterom, dok su Andrea Trgovčević i Meri Goldašić podijelile svoje izazove uređenja doma s manjim budžetom i japandi inspiracijom. Poseban dojam ostavila je humanitarna izložba PlakArt, gdje su posjetitelji mogli kupiti radove domaćih umjetnika i dizajnera, a sav prihod išao je udruzi Mali zmaj.
InDizajn i nakon osmog izdanja nastavlja živjeti – nova sezona emisije Mirjane Mikulec na RTL-u je već u eteru, škola dizajna interijera započinje s novim semestrom, a pripreme za deveto izdanje sajma već su u tijeku. Ako ste propustili ovogodišnje izdanje, ovo je idealan trenutak da zabilježite datum za iduću godinu – jer InDizajn nije samo sajam, nego iskustvo koje inspirira i mijenja način na koji promišljamo svoj životni prostor.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.