HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Inspirirani vlastitim iskustvima, voditelji jutarnjeg showa – Ivana Mišerić, Filip Han i Bruno Bucić – odlučili su progovoriti o stvarima o kojima mnogi šute. Od prvih tjedana rada ekipa se suočila s bujicom brutalnih komentara, koji nisu štedjeli ni njihov izgled, ni glas, ni osobnost. Umjesto da uzvrate istom mjerom, odlučili su – progovoriti. Smireno, iskreno i s ranjivošću koja razoružava.

Ružne riječi nisu ništa manje teške zato što ih čitamo na ekranu”, rekao je Bruno Bucić, reagirajući na komentar u kojem je spomenut autizam. “Ne boli mene, ali boli mnoge ljude i roditelje djece koja imaju autizam. Razmisli malo o tome.” Filip Han prihvatio je hejt s dozom humora i dostojanstva, naglašavajući da ga slični komentari više ne pogađaju, dok je Ivana Mišerić podsjetila koliko je važno misliti prije nego što se piše: “Ako bole nas odrasle, mogu samo zamisliti koliko bole djecu.

bravo! radio poslao snažnu poruku protiv cyberbullyinga – I riječi bole Izgleda kao kuja, ima glavu kao lizalica, tovarke, lik je ćelav…

Kampanji su se pridružile i Nina Slišković Goleš, Tatjana Jurić, Domagoj Nižić, Cvita Tudorović i Marta Gabrić, koji su pokazali da empatija nije slabost, nego hrabrost. Njihovi video odgovori, objavljeni na TikToku, brzo su se proširili društvenim mrežama, izazvavši tisuće reakcija podrške i suza. I to je bio trenutak kada je postalo jasno – riječ može biti i lijek, ako ju koristiš na pravi način.

Kampanja “I riječi bole” ne zaustavlja se samo na medijskom prostoru. Bravo! radio tijekom cijelog dana otvara teme o mentalnom zdravlju, empatičnoj komunikaciji i odgovornosti na internetu, podsjećajući slušatelje da je virtualni prostor stvaran, s pravim ljudima i stvarnim osjećajima.

bravo! radio poslao snažnu poruku protiv cyberbullyinga – I riječi bole Izgleda kao kuja, ima glavu kao lizalica, tovarke, lik je ćelav…

Prije nego što napišeš komentar, zapitaj se bi li to rekao nekome u lice,” poručuju voditelji. “Jer nije samo riječ – to je poruka, to je težina, to je odgovornost.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo pridružio se poruci naglašavajući kako je mentalno zdravlje temelj svakog blagostanja, a stigmatizacija i osuda dodatno otežavaju ljudima da potraže pomoć. Kampanja “I riječi bole” time postaje više od medijske poruke – postaje poziv na promjenu.

PROČITAJTE: U pet ujutro im donijela gibanicu! Slavonska gesta koja je osvojila Ivanu Mišerić i ekipu Bravo! Jutra

U vremenu kad je lakše napisati nego pogledati, lakše komentirati nego razumjeti, bravo! radio nas podsjeća na ono najvažnije – riječi ostavljaju trag. I dok se internet ponekad čini kao prostor bez granica, granica ipak postoji. Počinje ondje gdje prestaje poštovanje.

bravo! radio poslao snažnu poruku protiv cyberbullyinga – I riječi bole Izgleda kao kuja, ima glavu kao lizalica, tovarke, lik je ćelav…


Oznake:

Bravo feeling bravo feeling kampanja bravo jutarnji show Bravo Jutro Bravo kampanja bravo radio bravo radio kampanja Bruno Bucić bullying na internetu Cvita Tudorović cyberbullying Hrvatska digitalna empatija digitalna empatija Hrvatska Domagoj Nižić društvena kampanja Hrvatska društvena odgovornost društvene mreže Hrvatska društveno angažirane kampanje edukacija o cyberbullyingu emocionalna pismenost emotivni video empatija i mediji empatija kao snaga empatija online empatija u društvu empatija u eteru empatija u javnom prostoru empatija u medijima Filip Han glas protiv hejta govor mržnje Hrvatska govor mržnje online granice na internetu hejt komentari hrabrost da progovoriš hrabrost na internetu hrvatska kampanja za empatiju hrvatski mediji Hrvatski zavod za javno zdravstvo inspirativne poruke internet bez mržnje internet kultura internet kultura ponašanja Ivana Mišerić javne osobe i bullying javne osobe i hejt javni dijalog javni prostor bez hejta kampanja I riječi bole kampanja koja dira kampanja o cyberbullyingu kampanja protiv hejta kampanje s utjecajem komunikacija s poštovanjem komunikacija s razumijevanjem kultura dijaloga ljudi iza komentara ljudskost na internetu ljudskost u digitalnom dobu Marta Gabrić medijska odgovornost mentalna otpornost mentalno zdravlje mentalno zdravlje mladih mentalno zdravlje na poslu mladi i društvene mreže moć empatije moć riječi Nina Slišković Goleš odgovorna komunikacija odgovorni mediji online bonton online dostojanstvo online kultura poštovanja online nasilje online odgovornost online sigurnost online svijest osnaživanje zajednice osviješteni mediji osvještavanje cyber nasilja osvještavanje javnosti podrška mentalnom zdravlju poruka koja dira poruke s emocijom poštovanje online pozitivna komunikacija prevencija cyberbullyinga prevencija nasilja psihološki utjecaj hejta radio emisija radio s porukom razumijevanje i podrška razumijevanje online riječi ostavljaju trag snaga dobrote snažna poruka stvarne emocije stvarni ljudi iza profila svijet bez hejta Svjetski dan mentalnog zdravlja Tatjana Jurić TikTok Hrvatska tiktok kampanja važnost mentalne higijene važnost riječi viralna poruka viralni video Hrvatska zaštita mentalnog zdravlja zdrav digitalni prostor zdrava komunikacija život online i offline

druge vijesti

intimissimi

Najmekše blagdanske pidžame koje donose toplinu zime i čaroliju prosinca

Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.

Shopping

12 prosinca 2025

intimissimi

Otkrij Intimissimi čaroliju: Najljepši blagdanski komadi koje ćete poželjeti odmah

Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.

Shopping

12 prosinca 2025

anamaria raič

Tražite poseban poklon? Ovo je nakit koji će oboriti s nogu ovog Božića

Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.

Shopping

12 prosinca 2025

douglas božićni pokloni

Nećete vjerovati što se skriva u najtraženijim poklonima ovog Božića

Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Beauty News

12 prosinca 2025