HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Težnja za savršenom portretnom fotografijom ukazuje na činjenicu da su europski pametni telefoni prepuni neiskorištenih i neželjenih fotografija. Čak 75 % Europljana okine cijeli niz fotografija prije no što odaberu onu savršenu, što znači da prosječno imaju nevjerojatnih 268 neuspjelih pohranjenih fotografija na svojim pametnim telefonima, dok njih 12 % ima i preko 400. Istraživanje je proveo vodeći globalni tehnološki brend HONOR, ususret skorom predstavljanju najnovije serije pametnih telefona, koji će postaviti novi standard u portretnoj fotografiji na pametnim telefonima.

Žene imaju više od 100 neuspjelih fotografija na svom telefonu, u prosjeku 330 neupotrebljivih fotografija, u usporedbi s muškarcima koji ih obično imaju 224. Dob također igra važnu ulogu, pa tako generacija Z ima najviše fotografija, njih 360 na svojim pametnim telefonima, dok populacija u dobi od 35 do 45 godina imaju neiskorištenih 200 fotografija.

Nedostaci fotografije

Rezultati otkrivaju kako je gotovo trećini Europljana u dobi od 18 do 45 godina neugodno kada nekome treba predugo vremena da ih dobro fotografira, dok se svaki peti (20 %) osjeća frustrirano ako fotografske vještine njegovog prijatelja ili rođaka nisu dovoljno dobre.

Fotografske vještine nešto su što ljudi traže kod potencijalnog partnera. Gotovo trećina (30 %) izjavila je kako se osjećaju posebnije ako ih netko želi fotografirati, a 13 % priznalo je da će vjerojatnije izaći s nekim tko je dobar u fotografiranju. Za manjinu je to čak i presudno – njih 6 % čak je prestalo razgovarati s nekim zbog snimljene fotografije, 5 % je prekinulo odnos jer im se nije svidjela njihova fotografija, a 14 % se posvađalo s nekim zbog fotografije koja im se nije svidjela. 

Savršeni portret

Gotovo polovica (46 %) osjeća veliki pritisak kada ih netko zatraži da ih fotografiraju, a više od trećine (36 %) priznaje kako nisu vješti u snimanju dobrog portreta. Unatoč pritisku da portretiraju savršenstvo, njih 59 % je istaknulo kako se dobro osjeća kada okinu dobre portrete. Trećina (34 %) ispitanika smatra kako dobra portretna fotografija može otkriti više o nekome, a 49 % voli kada fotografija prikazuje nečiju osobnost.

Hvatanje suštine osobe uz pomoć portretne fotografije oblik je umjetnosti, a rezultati našeg istraživanja naglašavaju rastuću želju za time. U HONOR-u razumijemo strast i emocije koje ulaze u stvaranje zapanjujućih portreta te smo uzbuđeni zbog skorog predstavljanja vrhunske HONOR 200 serije. S naprednom AI tehnologijom, odsada će svatko moći postići zapanjujuće rezultate, pretvoriti svakodnevne trenutke u umjetnička djela. Recite zbogom amaterskim fotografijama i pozdravite nevjerojatnu portretnu fotografiju uz HONOR 200 seriju“, poručili su iz HONOR-a.

Napredak u mogućnostima fotografiranja na pametnim telefonima nudi pametna rješenja koja omogućavanje dobivanje portreta koji zorno prikazuju subjekt. HONOR 200 serija, koja će biti predstavljena 12. lipnja, postavlja novi standard za portretiranje. Kako biste saznali više, posjetite https://www.honor.com/hr/events/honor-200-series-new-launch/

Napomene

* Istraživanje je proveo Censuswide u ime HONOR-a u svibnju 2024. Više od 10 000 korisnika između 18 i 45 godina ispitano je na pet tržišta: UK, Francuska, Njemačka, Španjolska i Italija. 2.000 ispitanika po tržištu.

** https://www.dictionary.com/e/slang/the-ick/  

Za više informacija posjetite HONOR online na: https://www.honor.com/hr/     

Facebook: https://www.facebook.com/honorcroatia          

Instagram: https://www.instagram.com/honor.hrvatska     

O HONOR-u

HONOR je vodeći globalni pružatelj pametnih uređaja. Posvećen postizanju statusa globalno prepoznatljive tehnološke marke i stvaranju novog inteligentnog svijeta za svakoga putem svojih moćnih proizvoda i usluga. S neumoljivim fokusom na istraživanje i razvoj, posvećeni su razvoju tehnologije koja osnažuje ljude diljem svijeta da idu dalje, pružajući im slobodu da postignu više. Nudi širok raspon visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prijenosnih računala i nosivih uređaja koji odgovaraju svakom budžetu. Portfelj inovativnih, premium i pouzdanih proizvoda tvrtke HONOR omogućuje ljudima da postanu bolja verzija sebe.

druge vijesti

Krie × Provir

Franka Batelić i Ivan Šarić zvijezde modne kampanje inspirirane ribarima

U duhu održane manifestacije 'Uz more, za more: Zelena misija', kojoj je cilj spašavanje Jadrana od ugroza odbačenih ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, Krie Design predstavlja novu kolekciju Krie × Provir, koja je nastala u suradnji s projektom Provir, a koja slavi povezanost s morem i ribarsku baštinu. Ova kolekcija stavlja naglasak na održivost i ekološku svijest, kombinirajući tradiciju s modernim dizajnom.

Modne vijesti

16 lipnja 2024