Ovo nitko nije očekivao: Evo što se krije u ekskluzivnom goody bagu povodom 200. broja Ljepote&Zdravlja
Kad jedan od najčitanijih i najutjecajnijih ženskih magazina u Hrvatskoj, Ljepota&Zdravlje, proslavi svoj 200. broj, jasno je da takav jubilej ne može proći bez glamurozne proslave i sitnih iznenađenja koja će se dugo prepričavati. U elegantnoj atmosferi zagrebačke La Grme okupila se modna, beauty i lifestyle scena, a uzvanici su uživali u odličnoj glazbi, raskošnoj hrani, dobro odabranim pićima i zaraznoj energiji večeri. Ipak, ono što je možda izazvalo najviše znatiželje bila je posebna goody bag torba, pažljivo osmišljena i ispunjena iznenađenjima koja su potvrdila da se iza svake sitnice krije priča, briga i promišljenost.
Goody bag je već na prvi pogled privukla pažnju – nosiva platnena torba s prepoznatljivim logom Ljepota&Zdravlje obećavala je sadržaj vrijedan pamćenja. U njoj se našlo sve ono što svaka žena voli i treba – od beauty dragulja i proizvoda za njegu, do praktičnih dodataka i malih rituala za svakodnevno uživanje.
Najviše uzbuđenja izazvao je poklon glavnog partnera, brenda NIVEA, koji je u torbu smjestio svoj revolucionarni LUMINOUS630® Skin-Glow serum. Ovaj serum osmišljen je kako bi uklonio tamne mrlje i vratio koži prirodan sjaj, a njegova je učinkovitost posebno dragocjena u hladnijim mjesecima kada koža često izgubi zdravu blistavost. Svaka je uzvanica tako dobila priliku kući ponijeti komadić inovacije i luksuza, a istovremeno i osobnu beauty rutinu obogatiti proizvodom koji je već osvojio svjetska tržišta.
No, glamur nije stao samo na tome. Goody bag je skrivala i praktične sitnice za svaki dan, poput mini pakiranja Borotalco dezodoransa koji se lako uklapa u svaku torbicu i postaje spasitelj u užurbanim trenucima. Tu je bila i Pierre Cardin micelarna voda s mirisom grejpa, proizvod koji ne samo da čisti, nego i obnavlja kožu, čineći čišćenje lica ritualom koji donosi osjećaj svježine. Uz nju su stigli i lak za nokte te tekući ruž, mali beauty saveznici koji podsjećaju da su detalji ti koji čine razliku.
Posebnu pažnju plijenio je i L’Adria vitamin C serum, jer tko ne žudi za onim prirodnim sjajem kože koji osvaja na prvi pogled? Ovaj serum bio je podsjetnik da prirodna kozmetika nije samo prolazni trend, već način života koji vraća koži energiju i vitalnost. Uz njega je stigla i Medicube sheet maska iz Beauty Gardena – mala oaza opuštanja za sve one trenutke kad poželimo izdvojiti pola sata samo za sebe.
Naravno, pravi lifestyle paket ne bi bio potpun bez mirisa. U torbi se našla i s.Oliver Pure Sense Women toaletna vodica, mirisna kompozicija koja spaja cvjetne note s toplim mošusom i ambroksanom, stvarajući osjećaj elegancije i senzualnosti u jednom dahu.
Na listi iznenađenja našla su se i pića, jer uživanje uvijek traži i trenutak za osvježenje. Uzvanici su otkrili Somersby borovnicu bez alkohola, idealan izbor za lagano i osvježavajuće uživanje, ali i 1664 Blanc svjetlo pivo s citrusnim notama, savršenog balansa između lakoće i sofisticiranosti. Tu je bila i Mg Mivela mineralna voda, gotovo pa prirodni dodatak prehrani zahvaljujući svojoj bogatoj koncentraciji magnezija.
Za zdravlje i unutarnju ravnotežu pobrinule su se Spar Vital Pure Bio-Curcuma Forte kapsule, spoj ekološke kurkume i crnog papra koji čini moćnu kombinaciju za podršku organizmu. A za svakodnevne rutine brige o higijeni, tu je bio i Chilly gel za intimnu njegu, kao i Frosch Limone gel za perilicu suđa, podsjetnik da održavanje doma može biti u skladu s prirodom i ekološkim vrijednostima.
Kako bi jesenski dani dobili i notu topline, u torbi se našla i mirisna svijeća Jysk, savršen suputnik za trenutke odmora u toplini doma. A tu je bila i Erdal pjena za čišćenje obuće, jer dobro znamo koliko često jesen donosi mokre i blatne dane kada obuća traži dodatnu pažnju.
Upravo ta kombinacija luksuza, praktičnosti i malih rituala čini ovaj goody bag posebnim – jer on nije tek zbirka proizvoda, nego pažljivo složena priča o ljepoti, zdravlju, životnom stilu i detaljima koji nas oblikuju. Uzvanici su svojim odlaskom ponijeli puno više od uspomene s nezaboravne proslave; ponijeli su podsjetnik da pravi luksuz leži u pažnji i u svakom malom trenutku koji život čini ljepšim.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.