Nakon rasprodanih dvorana diljem regije, ali i šire, Enis Bešlagić sa svojom prvom samostalnom autorskom predstavom ‘Da sam ja neko‘, ponovno gostuje u Istri. Riječ je o predstavi koja je postala hit-predstavom odmah nakon što je ove godine postavljena na ”daske koje život znače”, o čemu svjedoči i činjenica da ju je u pola godine pogledalo već oko 20 tisuća ljudi. U nekim gradovima, poput Sarajeva, u kratkom vremenu odigrana je čak 11 puta, u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu rasprodan je već peti termin, a red je sada ponovno došao i na istarsku publiku. Spomen dom u Pazinu 02. listopada te Centar za manifestacije i kulturu (CMIK) Cittanova u Novigradu 07. studenoga, bit će domaćini ovom kazališnom i televizijskom glumcu te prepoznatljivom regionalnom TV licu.
Enis Bešlagić godinama je gradio priču o svom životu, koju je želio pretočiti u predstavu; počevši od svog odrastanja i onoga tko je želio biti pa sve do onoga tko je i u čemu je uspio u dosadašnjem životu.
” ‘Da sam ja neko’ je samo jedan put i jedan odabir onoga što ja jesam danas. Put od djetinjstva, preko studentskih dana pa sve do osobe koja je sada prepoznatljiva na ulici. Na svoj vam način govorim ono što ne vidite iza zavjese medijske scene… Želim vam prikazati i drugu stranu medalje ovoga što ja danas jesam i toga što bih želio i ostati.” – ispričao je jednom prilikom Enis o predstavi te dodao:
”Ova predstava je jedno lijepo druženje uz mnogo raznih i iskrenih emocija, koje publika i ja osjećamo zajedno. Želim da se na predstavi publika osjeća lijepo, da ljudi dođu sa svojim najmilijima, da ostvarimo takav lijep kontakt kao da su došli kod mene doma, a ne da su došli gledati predstavu. Jer tu sam ja, koji im priča dijelove iz svog života koji su iskreni i istiniti. Nema viceva, nema glume, to sam ja, onakav kakav jesam, a najbolje da sebe prikazujem kroz događaje koje sam proživio. U tim situacijama koje ja opisujem kroz svoj život, publika pronalazi sebe, dijelimo emociju, dijelimo ljubav, dijelimo neko jedinstvo… Uvijek me obuzmu emocije i uspijem ih prenijeti na publiku, a što je najvažnije – izazovem kod njih i lijepe emocije i mnogo smijeha.”
Ulaznice za ovu dvosatnu predstavu o kojoj je puno toga već napisano, ali tijekom koje Bešlagić svaki put ima puno toga još za ispričati, dostupne su putem sustava Eventim.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.