20. i 21. ožujka, Studentski dom u Dubrovniku ponovno će postati središte obrazovanja i zapošljavanja mladih. Četvrti Dubrovnik EXPO u organizaciji Centra za karijere mladih Dubrovnik okupit će više od 3500 posjetitelja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore te na takav način nastaviti tradiciju povezivanja maturanata, studenata, visokoobrazovnih ustanova i gospodarstva.
Dubrovnik EXPO 2025. donosi bogat program prilagođen mladima
Bogat program prilagođen mladima uključuje panele, predavanja i radionice, a sudionici će saznati sve što ih zanima o nastavku školovanja, profesionalnom usavršavanju te projekcijama tržišta rada. Poseban je naglasak stavljen na zonu za poslodavce, okviru koje će se mladi moći upoznati s domaćim i inozemnim tvrtkama, kao i s mnoštvom ponuda za sezonske poslove i prakse. Osluškujući specifična kretanja na suvremenom tržištu rada, dodatni naglasak stavljen je na usklađivanje formalnih i neformalnih oblika obrazovanja s potrebama gospodarstva, kao i na trendove zelene i digitalne tranzicije.
Značaju i prepoznatljivost skupa dodatno će pridonijeti i tri istaknuta gosta iz važnih europskih institucija: potpredsjednica Europske komisije Dubravka Šuica, zastupnica u Europskom parlamentu Željana Zovko (ujedno potpredsjednica Odbora za vanjske poslove i članica Odbora za kulturu i obrazovanje) te europarlamentarac Marko Vešligaj. Njihovo će sudjelovanje dati poseban europski okvir raspravama, pogotovo onima vezanima uz mlade, obrazovanje, karijere i aktualne EU inicijative. Uz europske predstavnike, sudjelovat će i renomirani stručnjaci, poput Zrinke Mužinić Bikić iz Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih te Nebojše Stojčića, rektora Sveučilišta u Dubrovniku.
„Osim pružiti jednake prilike mladima za osobni, društveni i profesionalni razvoj, naš je cilj još snažnije razviti platformu koja im omogućava ostvariti vrijedne kontakte i unaprijediti znanja, a što je u kontekstu razvoja karijere neprocjenjivo ” poručuje Marko Žmirak, predsjednik CKM Dubrovnik i naglašava „Uz potporu europskih institucija te brojne goste iz akademskog i poslovnog svijeta, vjerujemo da će sudionici ovogodišnjeg izdanja dobiti ključna znanja i inspiraciju kako bi se smjelo upustili u izgradnju karijere.”
Iz Centra za karijere mladih Dubrovnik ističu važnost podrške Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Zračne luke Ruđer Bošković, Središnjeg ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj te Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj. Zahvaljujući njihovom angažmanu i resursima, Dubrovnik EXPO se i ove godine profilira kao vodeći regionalni događaj posvećen mladima, njihovu profesionalnom usmjeravanju i zapošljavanju. Takav snažan odaziv i podrška ne čudi, budući da je ovim događajem Dubrovnik uspostavljen kao centralno mjesto gdje mladi iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja imaju priliku informirati se o svojim karijernim mogućnostima i aktivno sudjelovati u kreiranju svoje budućnosti u jednom od najizazovnijih perioda života.
Tko će sve doći na Dubrovnik EXPO 2025?
Na četvrtom Dubrovnik EXPO-u sudjeluju i vodeći poslodavci poput Falkensteiner Hotels & Residences, Aminess Hotels & Campsites, Molunat Resort, Adriatic Luxury Hotels (ALH), Valamara te brojnih drugih tvrtki, koji će se predstaviti mladima i tražiti radnu snagu. Na štandovima će se moći susresti i s brojnim obrazovnim institucijama, regionalnim centrima kompetentnosti te stručnjacima iz različitih sektora.
Kako bi EXPO bio dostupan što širem krugu posjetitelja i ove je godine osiguran subvencionirani autobusni prijevoz do Dubrovnika za maturante i studente. Očekuje se dolazak više od 3500 mladih iz Zadarske i Šibensko-kninske županije, Bosne i Hercegovine te drugih dijelova Hrvatske i regije.
Sudjelovanje na Dubrovnik EXPO-u 2025. je besplatno, a prijave se mogu obaviti putem službenih internetskih stranica www.dubrovnikexpo.hr i društvenih mreža.
Detaljne informacije o rasporedu panela te najavama govornika i radionica dostupne su na istim platformama.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.