20. i 21. ožujka, Studentski dom u Dubrovniku ponovno će postati središte obrazovanja i zapošljavanja mladih. Četvrti Dubrovnik EXPO u organizaciji Centra za karijere mladih Dubrovnik okupit će više od 3500 posjetitelja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore te na takav način nastaviti tradiciju povezivanja maturanata, studenata, visokoobrazovnih ustanova i gospodarstva.
Dubrovnik EXPO 2025. donosi bogat program prilagođen mladima
Bogat program prilagođen mladima uključuje panele, predavanja i radionice, a sudionici će saznati sve što ih zanima o nastavku školovanja, profesionalnom usavršavanju te projekcijama tržišta rada. Poseban je naglasak stavljen na zonu za poslodavce, okviru koje će se mladi moći upoznati s domaćim i inozemnim tvrtkama, kao i s mnoštvom ponuda za sezonske poslove i prakse. Osluškujući specifična kretanja na suvremenom tržištu rada, dodatni naglasak stavljen je na usklađivanje formalnih i neformalnih oblika obrazovanja s potrebama gospodarstva, kao i na trendove zelene i digitalne tranzicije.
Značaju i prepoznatljivost skupa dodatno će pridonijeti i tri istaknuta gosta iz važnih europskih institucija: potpredsjednica Europske komisije Dubravka Šuica, zastupnica u Europskom parlamentu Željana Zovko (ujedno potpredsjednica Odbora za vanjske poslove i članica Odbora za kulturu i obrazovanje) te europarlamentarac Marko Vešligaj. Njihovo će sudjelovanje dati poseban europski okvir raspravama, pogotovo onima vezanima uz mlade, obrazovanje, karijere i aktualne EU inicijative. Uz europske predstavnike, sudjelovat će i renomirani stručnjaci, poput Zrinke Mužinić Bikić iz Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih te Nebojše Stojčića, rektora Sveučilišta u Dubrovniku.
„Osim pružiti jednake prilike mladima za osobni, društveni i profesionalni razvoj, naš je cilj još snažnije razviti platformu koja im omogućava ostvariti vrijedne kontakte i unaprijediti znanja, a što je u kontekstu razvoja karijere neprocjenjivo ” poručuje Marko Žmirak, predsjednik CKM Dubrovnik i naglašava „Uz potporu europskih institucija te brojne goste iz akademskog i poslovnog svijeta, vjerujemo da će sudionici ovogodišnjeg izdanja dobiti ključna znanja i inspiraciju kako bi se smjelo upustili u izgradnju karijere.”
Iz Centra za karijere mladih Dubrovnik ističu važnost podrške Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Zračne luke Ruđer Bošković, Središnjeg ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj te Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj. Zahvaljujući njihovom angažmanu i resursima, Dubrovnik EXPO se i ove godine profilira kao vodeći regionalni događaj posvećen mladima, njihovu profesionalnom usmjeravanju i zapošljavanju. Takav snažan odaziv i podrška ne čudi, budući da je ovim događajem Dubrovnik uspostavljen kao centralno mjesto gdje mladi iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja imaju priliku informirati se o svojim karijernim mogućnostima i aktivno sudjelovati u kreiranju svoje budućnosti u jednom od najizazovnijih perioda života.
Tko će sve doći na Dubrovnik EXPO 2025?
Na četvrtom Dubrovnik EXPO-u sudjeluju i vodeći poslodavci poput Falkensteiner Hotels & Residences, Aminess Hotels & Campsites, Molunat Resort, Adriatic Luxury Hotels (ALH), Valamara te brojnih drugih tvrtki, koji će se predstaviti mladima i tražiti radnu snagu. Na štandovima će se moći susresti i s brojnim obrazovnim institucijama, regionalnim centrima kompetentnosti te stručnjacima iz različitih sektora.
Kako bi EXPO bio dostupan što širem krugu posjetitelja i ove je godine osiguran subvencionirani autobusni prijevoz do Dubrovnika za maturante i studente. Očekuje se dolazak više od 3500 mladih iz Zadarske i Šibensko-kninske županije, Bosne i Hercegovine te drugih dijelova Hrvatske i regije.
Sudjelovanje na Dubrovnik EXPO-u 2025. je besplatno, a prijave se mogu obaviti putem službenih internetskih stranica www.dubrovnikexpo.hr i društvenih mreža.
Detaljne informacije o rasporedu panela te najavama govornika i radionica dostupne su na istim platformama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.