HELLO
HELLO! #HelloItsMe

HeroConf i BrightonSEO među najvažnijim su konferencijama u području digitalnog marketinga, s posebnim naglaskom na PPC oglašavanje i optimizaciju za tražilice (SEO). Ove godine, po prvi put, dvije su konferencije organizirane zajednički, od 10. do 11. travnja u Brightonu, u Ujedinjenom Kraljevstvu. Radi se o globalno relevantnim konferencijama koje privlače stručnjake iz vodećih svjetskih agencija i kompanija, poznate po snažnom fokusu na praktična znanja, primjenjive strategije i stvarne rezultate iz industrije. Poziv Davidu Peraniću da održi predavanje predstavlja važan iskorak za hrvatsku digitalnu scenu – budući da je riječ o prvom predavanju domaćeg stručnjaka na ovakvom događaju koje je ove godine okupilo više od pet tisuća posjetitelja.

Peranić je na konferenciji predstavio studiju slučaja za Performance Max kampanju koju je odradio za jednu tvrtku potrošačke elektronike, a u kojoj je za uloženih 13.500 eura, ostvarena online prodaja u vrijednosti većoj od 700.000 eura. Njegovo predavanje izazvalo je velik interes upravo zbog jasno prikazanih konkretnih koraka i strategija koje su dovele do ovakvog uspjeha.

Konferencije poput HeroConf & BrightonSEO ne donose samo teorijsko znanje, već konkretna rješenja, provjerene strategije i ideje koje su već dokazale svoju učinkovitost u rješavanju stvarnih poslovnih izazova. Bila mi je iznimna čast predstaviti vlastiti case study i dijeliti pozornicu s nekim od najvećih imena u industriji digitalnog oglašavanja. Sam poziv na ovakvu konferenciju doživljavam kao priznanje dosadašnjem radu i važan korak u daljnjem profesionalnom razvoju,” izjavio je Peranić.

David Peranić jedan je od najistaknutijih domaćih stručnjaka za digitalno oglašavanje s više od 120 uspješnih projekata. Nakon dugogodišnjeg rada u jednoj od vodećih marketinških agencija, prošle je godine napravio profesionalni zaokret i s partnerima pokrenuo vlastitu tvrtku za konzalting o digitalnom poslovanju i za performance marketing. Njegov rad danas se temelji na korištenju naprednih alata i strategija kako bi klijentima pomogao u uklanjanju prepreka poslovnom uspjehu i ostvarivanju željenih prodajnih rezultata.

druge vijesti

Miran

Žustra vožnja kroz ritam: TV EYE i njihova oda zagrebačkoj prometnoj špici

„Rush Hour“, nova pjesma zagrebačkog benda TV EYE, nije samo glazbena razglednica urbanog kaosa, već prava adrenalinska injekcija za sve one koji svakodnevno zapinju u prometnoj špici. Inspirirana kronično zakrčenim zagrebačkim cestama, pjesma na duhovit i zarazan način pretvara prometnu frustraciju u poziv na ples – jer ako već morate čekati, zašto to ne biste radili uz veseli beat i rock’n’roll osmijeh?

Glazba/Festivali

23 svibnja 2025

severina

Haljina koja slavi korijene i zvijezde — Severina u raskošnoj narodnoj bajci Matije Vuice

Na Dan nezavisnosti Crne Gore, Severina je još jednom pokazala da nije samo glazbena diva već i ikona stila koja zna kako modu pretvoriti u priču - snažnu, emotivnu i duboko ukorijenjenu u baštinu. Za koncert u Baru, na Šetalištu kralja Nikole, odjenula je remek-djelo koje nosi potpis legendarne Matije Vuice, uz suradnju talentirane stilistice Katije Šimundić. Ova haljina nije samo kostim, već kulturna izjava, oda tradiciji i moćna vizualna pjesma.

Celebrity Inspo

22 svibnja 2025