Što ako ti kažemo da tvoj jutarnji ritual može promijeniti svijet?
Beč je oduvijek sinonim za eleganciju, umjetnost i, naravno — vrhunski užitak u kavi. A sada je taj duh stigao i u Hrvatsku, zahvaljujući Christini Meinl, nasljednici jedne od najpoznatijih europskih obitelji kave i potpredsjednici brenda Julius Meinl.
U predivnom ambijentu zagrebačkog Botaničara, uz vedru i duhovitu Ivu Šulentić, Christina je predstavila novi dragulj u portfelju brenda — The Originals Belvedere Blend. Riječ je o premium 100% Arabica kavi s dvostrukim Bio i Fairtrade certifikatom, koja spaja više od stoljeća bečke tradicije s modernim, održivim pristupom.
Ovaj blend, nazvan po čuvenom dvorcu Belvedere, odiše aromama lješnjaka, karamele i tamne čokolade, uz nježne note voća — kao stvoren za one koji znaju uživati u detaljima i cijene trenutke mira.
Christina Meinl, peta generacija obitelji koja je stvorila brend prepoznatljiv u više od 70 zemalja, ispričala je inspirativnu priču o svojem putu: od medicine i mikrobiologije do globalne scene kave „Kava je moja strast i dio mog identiteta. U svakom zrnu vidim priču, trud i povezanost s prirodom“, otkrila je Christina, naglasivši važnost održivosti i odgovornog uzgoja.
The Originals Belvedere Blend rezultat je više od dvije godine predanog rada — od odabira zrna iz Latinske Amerike do razvoja 100% reciklabilne ambalaže. Ova kava nije samo užitak za nepce, nego i manifest brige za planet, zajednice i buduće generacije.
Hrvatska je, kako ističe Christina, jedno od ključnih tržišta Julius Meinla — a upravo kroz ovakve projekte brend gradi most između bečke kavanske kulture i modernog načina života. Jer, kako kaže Christina: „Kava nas povezuje. To nije samo piće — to je trenutak mira, inspiracije i razgovora.“
U vremenu u kojem tražimo autentičnost i svjesno uživanje, The Originals Belvedere Blend donosi ono što svi priželjkujemo — dašak Beča u svakoj šalici.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.