Manje šminke, više samopouzdanja: Otkrivamo trend koji mijenja rutinu ljepote
Postoje proizvodi koji se pojave – i promijene način na koji doživljavamo ljepotu. Jedan od njih zasigurno je Erborian CC Crème – kultna krema koja već više od desetljeća spaja najbolje iz dva svijeta: korejsku stručnost u njezi kože i francusku eleganciju u formulaciji. Rezultat? Savršeno prirodan ten, lagan osjećaj na koži i onaj efekt zbog kojeg mnogi kažu: „Tvoja koža, ali bolja!”
Erborian, brend koji je pionir u kategoriji hibridnih proizvoda, odavno je redefinirao rutinu ljepote. Njihova CC Crème ne prekriva – ona otkriva. Umjesto da skriva nesavršenosti, ona ujednačava ton kože, zaglađuje teksturu i daje suptilan glow koji izgleda kao da je prirodan. Lagana, gotovo neprimjetna na licu, ali s moćnim učinkom – zato se svakih 12 sekundi negdje u svijetu proda nova tubica ove kultne kreme.
Nova generacija Erborian CC Crème donosi još napredniju formulu. Uz 2 % azijske centelle i hijaluronsku kiselinu, pruža trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju, umiruje kožu te je štiti od sunca uz SPF 30. Dostupna je u čak četiri nijanse – Porcelain, Clair, Doré i Caramel – i dolazi u reciklabilnim tubama, potvrđujući da ljepota može biti odgovorna i održiva.
Kako bi obilježio uspjeh svog najpoznatijeg proizvoda, Erborian Hrvatska okupio je influencere i zaljubljenike u skincare na eventu koji je bio pravi hommage prirodnoj ljepoti i samopouzdanju. U atmosferi koja je spajala sofisticiranost i razigranost, gosti su uživali uz glam cam kutke, K-pop ritmove i korejske zalogaje koje su potpisali Mihaela Vargašević i Vedran Bošković iz Studija Kotluša.
Najveća zvijezda večeri bila je, naravno, CC Crème. Influencerice poput Lune Valas, Antonije Roskam, Sandre Petrač i Patricije Vodopije dijelile su svoje dojmove – i sve su se složile u jednom: ova krema mijenja igru. Lagana, hidratantna i prilagodljiva, stapa se s tenom bez osjećaja težine. Rezultat? Svjež izgled, prirodan sjaj i samopouzdanje koje ne traži filter.
Poruka večeri bila je jednostavna, ali snažna: voljeti svoju kožu znači voljeti sebe – bez pretvaranja, bez maski. Upravo to je filozofija Erboriana i njegova CC kreme – spoj njege, ljepote i samopoštovanja. Za sve koji žele isprobati čudo koje je osvojilo svijet, Erborian proizvodi dostupni su putem webshopa erborian.hr te u Müller i L’Occitane trgovinama diljem Hrvatske.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.