Brojni poznati s lakoćom zakoračili u budućnost u novim Slip-ins tenisicama
Što dobijemo kad spojimo umjetnost, znanost i tehnologiju? Remek djela hrvatskih i svjetskih
suvremenih umjetnika 20. stoljeća i revolucionarnu Skechers Hands free Slip-ins™ tenisicu.
Izložba “Budućnosti” koja je u travnju otvorena u Muzeju suvremene umjetnosti nastoji
osvijestiti važnost naše aktivne uloge u spašavanju vlastite budućnosti te propituje dva
pogleda na budućnost; jedan koji se temelji na progresivnom napretku i razvoju i drugi koji
napredak i rast vidi kao prijetnju planetu i svim živim bićima. Upravo je zato ova izložba bila
logično mjesto za upoznavanje s tenisicom budućnosti.
Skechers Slip-ins™ tenisice omogućuju najlakše i najbrže obuvanje, bez saginjanja i bez
korištenja ruku, zahvaljujući Skechers Hands Free Slip-ins™ tehnologiji. Dok ekskluzivni
jastučić Heel Pillow™ i Air-Cooled Memory Foam® uložak jamče udobnost, tenisica drži
stopalo sigurnim pri svakoj aktivnosti – s razlogom su ove tenisice oduševile i Snoop Dogga,
globalno Skechers zaštitno lice.
U udobnost i lakoću obuvanja uvjerili su se i brojni poznati – Jelena Veljača, Mirna Medaković Stepinac, Andrea Andrassy, Marijana Batinić, Antonija Blaće, Ana Begić Tahiri, Ana Maras Harmander, Mario Valentić, Slaven Kosanović Lunar i Lucija Lugomer te prošetali jednim od najljepših zagrebačkih muzeja uz stručno vodstvo i zakoračili u
budućnost u dva modela ovih tenisica: Ultra Flex 3.0 – Natural Step i Go Walk Flex.
Nakon posjeta izložbi, prisutne je zabavljao DJ Bizzo uz čiju su glazbu uživali na terasi
Muzeja.
Ako ste umorni od saginjanja kako biste vezali tenisice, zakoračite u udobnost bez napora
uz Skechers Hands Free Slip-ins™ koje možete pronaći na Skechers web stranici ili u
ovlaštenim maloprodajnim trgovinama.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako ste mislili da ljetna magija pripada isključivo obali – razmislite ponovno. U srcu zelinskih brežuljaka, pod zvjezdanim nebom i uz šum čaša koje kucaju u znak ljeta, održala se večer koju će svi prisutni još dugo prepričavati. Wine Summer 2025 još je jednom dokazao da kontinent zna slaviti – i to s vrhunskim stilom.
Dok ljeto u punom jeku pretvara obalu u pozornicu života, jedan grad na Jadranu ovih dana živi glazbu, poeziju i sjećanja – ali ne bilo kakva. Šibenik, grad u kojem su se rodile legende i oblikovali glasovi generacija, 11. i 12. srpnja postaje središte kulture, emocije i identiteta kroz manifestaciju “Šibenik, Grad kao mi.”
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – sve zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
U kraljevskim krugovima, gdje se svaki detalj pomno bira, iza kulisa stoji niz predanih profesionalaca koji oblikuju dojam – a jedan od njih bila je i Natasha Archer, žena kojoj je princeza Kate vjerovala više nego ikome kad su u pitanju stil, protokol i svakodnevna organizacija. No, nakon punih 15 godina lojalne službe u kraljevskoj kući, Natasha – poznata prijateljima kao “Tash” – odlučila je zatvoriti jedno poglavlje i započeti novo, poduzetničko.