Martina je dokaz da domaći brend može biti globalno relevantan – i to ne samo kroz proizvod, nego i kroz poruku: snaga je u autentičnosti, ljepota u samopouzdanju. Kada govorimo o standardima u svijetu ljepote, brend Kallos odavno ih ne prati – on ih postavlja. Najnovija inovacija koja već osvaja srca (i obrve) beauty entuzijastica diljem regije zove se BROW BOSS HYBRID, i više je od proizvoda – to je stav. Savršen spoj gela i voska u jednoj formuli donosi potpunu kontrolu, iznimnu postojanost i prirodan izgled. Bez ljepljivosti, bez krutosti – samo precizno oblikovane, uredne i moćne obrve koje traju cijeli dan. Jer tko ima vremena za popravke?
BROW BOSS HYBRID razvijen je s fokusom na svakodnevnu jednostavnost i profesionalni rezultat. Njegova hibridna tekstura objedinjuje najbolje od oba svijeta: voskasta čvrstoća daje stabilnost, dok gelasta fleksibilnost omogućuje prilagodbu svakoj dlačici – bez grudica, bijelih tragova ili osjećaja ukočenosti. Sve to uz formulu bez parabena, koja ne isušuje i ne kompromitira njegu.
Kallos proizvodi osmišljeni su kako bi naglasili ono što žene već posjeduju – autentičnost, snagu i samopouzdanje. Nema maskiranja, samo isticanje onog najboljeg.
Martina Kallos – žena iza brenda, ali i liderica iza trenda
U srcu svake Kallos inovacije stoji Martina, osnivačica i kreativna snaga brenda koja je izgradila ime koje danas stoji rame uz rame s vodećim europskim beauty kućama. Njena strast prema detaljima, razumijevanje potreba suvremene žene i neprestana potraga za savršenom formulom učinili su Kallos sinonimom kvalitete i stila.
Martina je dokaz da domaći brend može biti globalno relevantan – i to ne samo kroz proizvod, nego i kroz poruku: snaga je u autentičnosti, ljepota u samopouzdanju. BROW BOSS je upravo to – alat koji ženama daje moć da se izraze, ali i da zadrže kontrolu.
Tvoj novi beauty saveznik čeka. Jesi li spremna postati boss vlastitih obrva?
BROW BOSS HYBRID dostupan je putem službenog Kallos weba. Pridruži se tisućama zadovoljnih korisnica koje su rekle zbogom neurednim obrvama – i odlučile postati bossice svog beauty rituala.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.