Martina je dokaz da domaći brend može biti globalno relevantan – i to ne samo kroz proizvod, nego i kroz poruku: snaga je u autentičnosti, ljepota u samopouzdanju. Kada govorimo o standardima u svijetu ljepote, brend Kallos odavno ih ne prati – on ih postavlja. Najnovija inovacija koja već osvaja srca (i obrve) beauty entuzijastica diljem regije zove se BROW BOSS HYBRID, i više je od proizvoda – to je stav. Savršen spoj gela i voska u jednoj formuli donosi potpunu kontrolu, iznimnu postojanost i prirodan izgled. Bez ljepljivosti, bez krutosti – samo precizno oblikovane, uredne i moćne obrve koje traju cijeli dan. Jer tko ima vremena za popravke?
BROW BOSS HYBRID razvijen je s fokusom na svakodnevnu jednostavnost i profesionalni rezultat. Njegova hibridna tekstura objedinjuje najbolje od oba svijeta: voskasta čvrstoća daje stabilnost, dok gelasta fleksibilnost omogućuje prilagodbu svakoj dlačici – bez grudica, bijelih tragova ili osjećaja ukočenosti. Sve to uz formulu bez parabena, koja ne isušuje i ne kompromitira njegu.
Kallos proizvodi osmišljeni su kako bi naglasili ono što žene već posjeduju – autentičnost, snagu i samopouzdanje. Nema maskiranja, samo isticanje onog najboljeg.
Martina Kallos – žena iza brenda, ali i liderica iza trenda
U srcu svake Kallos inovacije stoji Martina, osnivačica i kreativna snaga brenda koja je izgradila ime koje danas stoji rame uz rame s vodećim europskim beauty kućama. Njena strast prema detaljima, razumijevanje potreba suvremene žene i neprestana potraga za savršenom formulom učinili su Kallos sinonimom kvalitete i stila.
Martina je dokaz da domaći brend može biti globalno relevantan – i to ne samo kroz proizvod, nego i kroz poruku: snaga je u autentičnosti, ljepota u samopouzdanju. BROW BOSS je upravo to – alat koji ženama daje moć da se izraze, ali i da zadrže kontrolu.
Tvoj novi beauty saveznik čeka. Jesi li spremna postati boss vlastitih obrva?
BROW BOSS HYBRID dostupan je putem službenog Kallos weba. Pridruži se tisućama zadovoljnih korisnica koje su rekle zbogom neurednim obrvama – i odlučile postati bossice svog beauty rituala.
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Ako ste ikad maštali o tome da ljeta provodite na otoku, uz slani povjetarac u kosi, miris borova i prijateljstva koja mijenjaju sve – nova filmska avantura redatelja Daniela Kušana mogla bi vam biti najljepši bijeg ovog ljeta.
Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com!
Ako ste se ovog ljeta pitali gdje uhvatiti najbolji zalazak sunca u gradu — imamo odgovor. I ne, nije riječ o pogledu s nekog rooftop bara, već o doživljaju koji kombinira vrhunsku gastronomiju, signature koktele, DJ nastupe i palme u samom srcu Zagreba. Fuliranje Summer Sunset vratilo se na Trg Josipa Jurja Strossmayera i sa sobom donijelo sve što volimo: opuštenu atmosferu, tople večeri, puno smijeha, boje, okuse i ritmove koje osjećamo do kasno u noć.
Nakon više od tri desetljeća predanog rada, vrhunske izrade i prepoznatljive estetike, regionalni modni brend MONA službeno je zakoračio na američko tlo. Od 30. lipnja 2025., američkim je kupcima dostupan novi webshop na adresi www.monaonline.com/us, čime je otvoreno novo poglavlje u povijesti jednog od najpoznatijih brendova s ovih prostora.
Dvodnevni kulturni program donosi koncerte, poetske večeri i kviz, a najmlađi Šibenčani imat će priliku učiti crtati od jednog od najuspješnijih hrvatskih arhitekata