Biljana Manćić, bivša Miss Universe Hrvatske, danas je uspješna poduzetnica i istaknuta zagovornica pravilne njege kože kod mladih. Ova atraktivna Splićanka, koja je i sama majka tinejdžerice, već godinama upozorava na štetne posljedice nepravilne njege i preranog eksperimentiranja s raznim metodama održavanja ljepote u mladoj dobi.
Posebnu pažnju posvećuje edukaciji mladih i njihovih roditelja, ističući koliko je važno održavati prirodnu ravnotežu kože. Smatra da je pravilan pristup njezi ključan za dugoročno zdravlje i ljepotu, a pogrešni postupci mogu imati dugoročne negativne posljedice. „Koža je naš najveći organ i ključno je održavati njezinu pH vrijednost u balansu. Kada se ta ravnoteža naruši u mladoj dobi, posljedice mogu biti velike“, naglašava Biljana.
Bivša Miss Universe je istaknuta zagovornica pravilne njege kože
Jedan od glavnih faktora koji pridonosi nerealnim očekivanjima mladih su društvene mreže i idealizirane slike ljepote. „Djeca i mladi danas informacije traže na internetu i društvenim mrežama, nerijetko se vodeći onime što vide, a ne onime što je doista primjereno njihovoj dobi. Sve više mladih želi pratiti trendove bez razumijevanja što je uistinu potrebno njihovoj koži. Kao majka tinejdžerice, svjesna sam koliko djevojčice već u ranoj dobi zanima njega. Zato ih treba od malih nogu učiti važnosti pravilnog pristupa njezi i konzultacija sa stručnjacima“, objašnjava Biljana.
Ona naglašava kako se problem ne odnosi samo na djevojčice, već da i dječaci postaju sve svjesniji izgleda i podložni trendovima. Ipak, kada je riječ o njezi, mlade djevojke uvelike prednjače. Biljana smatra da je najbolji način borbe protiv štetnih trendova edukacija te podizanje svijesti o važnosti individualnog pristupa.
„Svi smo mi individue, a ono što odgovara jednoj osobi ne znači da će odgovarati i drugoj. Pravilna rutina njege u mladoj dobi temelj je zdrave i lijepe kože kasnije u životu. Ne postoji strogo određena dob za prvi stručni pregled, no općenito smatram da djeca bez kožne problematike ne bi trebala raditi nikakve promjene prije 12. godine“, kaže Biljana.
Mladima savjetuje osnovnu njegu – redovito čišćenje blagim preparatima primjerenima njihovoj dobi, hidrataciju i obavezno korištenje zaštitnog faktora tijekom ljetnih mjeseci. Naglašava kako je kod problema poput akni ključno konzultirati stručnjake te ne posezati za agresivnim rješenjima koja mogu pogoršati stanje.
Biljana se kontinuirano educira i prati svjetske trendove kako bi stekla što šire razumijevanje problema s kojima se mladi suočavaju. „Putujem, sudjelujem na kongresima i seminarima koji se bave zdravljem i ljepotom te uviđam kako ovaj problem nije specifičan samo za naše područje. Svi se suočavamo s istim izazovima i ključno je zajedničkim snagama raditi na boljoj edukaciji mladih i njihovih roditelja. Jedini ispravan pristup njezi kože je onaj koji je prilagođen individualnim potrebama i koji dolazi uz stručni nadzor“, zaključuje Biljana Mančić.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.