Biljana Manćić, bivša Miss Universe Hrvatske, danas je uspješna poduzetnica i istaknuta zagovornica pravilne njege kože kod mladih. Ova atraktivna Splićanka, koja je i sama majka tinejdžerice, već godinama upozorava na štetne posljedice nepravilne njege i preranog eksperimentiranja s raznim metodama održavanja ljepote u mladoj dobi.
Posebnu pažnju posvećuje edukaciji mladih i njihovih roditelja, ističući koliko je važno održavati prirodnu ravnotežu kože. Smatra da je pravilan pristup njezi ključan za dugoročno zdravlje i ljepotu, a pogrešni postupci mogu imati dugoročne negativne posljedice. „Koža je naš najveći organ i ključno je održavati njezinu pH vrijednost u balansu. Kada se ta ravnoteža naruši u mladoj dobi, posljedice mogu biti velike“, naglašava Biljana.
Bivša Miss Universe je istaknuta zagovornica pravilne njege kože
Jedan od glavnih faktora koji pridonosi nerealnim očekivanjima mladih su društvene mreže i idealizirane slike ljepote. „Djeca i mladi danas informacije traže na internetu i društvenim mrežama, nerijetko se vodeći onime što vide, a ne onime što je doista primjereno njihovoj dobi. Sve više mladih želi pratiti trendove bez razumijevanja što je uistinu potrebno njihovoj koži. Kao majka tinejdžerice, svjesna sam koliko djevojčice već u ranoj dobi zanima njega. Zato ih treba od malih nogu učiti važnosti pravilnog pristupa njezi i konzultacija sa stručnjacima“, objašnjava Biljana.
Ona naglašava kako se problem ne odnosi samo na djevojčice, već da i dječaci postaju sve svjesniji izgleda i podložni trendovima. Ipak, kada je riječ o njezi, mlade djevojke uvelike prednjače. Biljana smatra da je najbolji način borbe protiv štetnih trendova edukacija te podizanje svijesti o važnosti individualnog pristupa.
„Svi smo mi individue, a ono što odgovara jednoj osobi ne znači da će odgovarati i drugoj. Pravilna rutina njege u mladoj dobi temelj je zdrave i lijepe kože kasnije u životu. Ne postoji strogo određena dob za prvi stručni pregled, no općenito smatram da djeca bez kožne problematike ne bi trebala raditi nikakve promjene prije 12. godine“, kaže Biljana.
Mladima savjetuje osnovnu njegu – redovito čišćenje blagim preparatima primjerenima njihovoj dobi, hidrataciju i obavezno korištenje zaštitnog faktora tijekom ljetnih mjeseci. Naglašava kako je kod problema poput akni ključno konzultirati stručnjake te ne posezati za agresivnim rješenjima koja mogu pogoršati stanje.
Biljana se kontinuirano educira i prati svjetske trendove kako bi stekla što šire razumijevanje problema s kojima se mladi suočavaju. „Putujem, sudjelujem na kongresima i seminarima koji se bave zdravljem i ljepotom te uviđam kako ovaj problem nije specifičan samo za naše područje. Svi se suočavamo s istim izazovima i ključno je zajedničkim snagama raditi na boljoj edukaciji mladih i njihovih roditelja. Jedini ispravan pristup njezi kože je onaj koji je prilagođen individualnim potrebama i koji dolazi uz stručni nadzor“, zaključuje Biljana Mančić.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
U svijetu mode, gdje je svaki detalj pod reflektorima, koža je više od površine – ona je platno koje priča priču o zdravlju, njezi i osobnom stilu. Češka superzvijezda Karolina Kurkova, jedna od najprepoznatljivijih manekenki svoje generacije, postala je novo zaštitno lice brenda Lactovit Lactourea – i to ne bez razloga.