Kada je pokretala Le Concept, nagrađivana hrvatska dizajnerica i poduzetnica Aleksandra Dojčinović zamislila ga je kao mjesto u kojem vjenčane haljine neće biti samo odjevni komadi. Željela je da one budu umjetnička djela koja će svakoj mladenki pomoći ispričati jedinstvenu priču o ljubavi, eleganciji i stilu, dostupnu apsolutno svima.
Danas, nešto više od godinu dana od otvorenja u zagrebačkoj Ilici 15, ovaj ekskluzivni vjenčani concept store postao je nezaobilazno mjesto za mladenke koje traže više, a Aleksandrin istančan ukus i godine rada u modi, doprinijele su pomno biranoj selekciji najboljih svjetskih brandova. Među njima se posebno ističu kolekcije kuća Blumarine i Vere Wang, američke dizajnerice i jednog od najpopularnijih imena u bridal svijetu, žene koju s pravom zovu upravo kraljicom vjenčanih haljina.
Ovih, gotovo 850 kvadrata čistog luksuza, u djelo je, prema Aleksandrinim zamislima, pretvorio naš cijenjeni arhitekt Ante Vrban. A ovaj čarobni interijer priskrbio mu je prošle godine, između svih ostalih priznanja koje je osvojio, čak četiri nagrade struke, što Le Concept, valja i to spomenuti, svrstava u jedan od najnagrađivanijih interijera na ovim prostorima. U godini iza nas, osvojio je tako prestižne nagrade: Big See Interior Design Award 2024, Iconic Awards za Innovative Architecture Selection, German Design Award, International Property Awards u Londonu, sve redom u kategoriji “Retail”, odnosno za najbolji interijer nekog prodajnog prostora. Zahvaljujući svemu tome, ova vjenčana oaza u srcu Zagreba, završila je i u prestižnom arhitektonskom godišnjaku “The Whole World of Architecture 2024”, opet u kategoriji inovativnih retail interijera, uz bok s najboljima s našeg kontinenta u prošloj godini.
Ante Vrban i Alex Dojcinovic
“Le Concept od drugih prostora izdvaja njegova multifunkcionalnost, odnosno multimedijalnost i činjenica da su vjenčanice zapravo samo kotačić cijelog mehanizma. To je butik, lounge bar, umjetnička galerija i svojevrstan spa za mladenke, sve u jednom, jer je zamišljen kao mjesto apsolutnog opuštanja kod odabira haljine za najvažniji dan u životu. Puno je svemu doprinijela i pomno birana rasvjeta, ali i namještaj izrađen po mjeri, tako da je finalni izgled gotovo savršena sinergija mode i arhitekture, a tome u prilog govore i ove nagrade. Zapravo, moram priznati da gotovo niti ne znam drugi prostor s više od četiri nagrade u istoj godini”, govori nam ponosno Vrban.
Lijepa je ovo najava ovog proljeća i tradicionalnog početka nove sezone vjenčanja, a Le Concept je spreman odgovoriti na sve trendove kada pričamo o njima, i to ne uključuje samo haljine, priča nam Aleksandra Dojčinović.
“Le Concept, kao što mu samo ime govori, zapravo je koncept svega što se vjenčanja tiče. Željeli smo mladenkama pružiti potpuno personaliziran, all inclusive pristup, ali dostupan svima, s više nego konkurentnim cijenama, ako se uzme u obzir da se najam vjenčanica kreće već od 699 eura. Željeli smo dovesti svijet u Zagreb i omogućiti da to bude dostupno svakoj djevojci. Sve je na jednom mjestu, u opuštenoj atmosferi, u terminu koji je rezerviran samo za mladenku i njene najmilije, a posebno smo ponosni i na naš capsule asortiman poklona, ali i limitiranu kolekciju Swarovski nakita namijenjenog upravo mladenkama. Posebno sam sretna što se Le Concept u kratkom vremenu u potpunosti saživio s mojim Lei Lou butikom, koji je također osmislio Ante i koji se nalazi na istoj adresi, vrata do, što nas čini gotovo mini department storeom, jedinstvenim u regiji” zaključuje Dojčinović.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.