Zagrebački događaj koji je pokazao da ženska snaga izgleda drugačije: ACE & GRACE kao novo lice wellbeinga
Na zagrebačkim teniskim terenima Maksimira, ondje gdje se inače mjeri snaga udarca i preciznost servisa, ovih je dana vladala neka druga energija. ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience okupio je žene koje oblikuju ritam suvremenog života, žene koje se usuđuju stati, promisliti i ponovno uspostaviti ravnotežu između poslovnog uspjeha i unutarnjeg mira.
Ono što je počelo kao sportsko-društveni susret preraslo je u iskustvo koje nadilazi klasične evente. U organizaciji Abrienne Creative Agency, uz podršku brenda essence, dan je bio posvećen onome o čemu se često govori, ali rijetko iskreno – mentalnom zdravlju.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience oblikovao je prostor u kojem se snaga nije mjerila postignućima, već prisutnošću. Poznata tenisačica Mariana Dražić otvorila je događaj jednostavnim, ali važnim podsjetnikom: da ravnoteža nije stanje, već praksa. Uz ritmove DJ-a Matthew Beeja, lagane zalogaje Sana delikatesa i zdravicu s Moët & Chandonom, dan se pretvorio u mrežu razgovora, susreta i trenutaka u kojima su žene – na teniskom terenu – razgovarale o svemu osim o pobjedama i porazima.
Posebno zanimanje izazvalo je natjecanje simboličnog naziva Hit Like a Girl, podijeljeno na timove Bouncy i Jelly, inspirirano essence proizvodima koji su i sami metafora dviju energija – nježne i zaigrane, svježe i odlučne. U toj kombinaciji sporta i estetike, natjecateljski duh ustupio je mjesto podršci i smijehu.
Atmosferu su dodatno zaokružili partneri koji su iskustvo pretvorili u cjelinu: Peugeot 3008 Electric, kao simbol tihe snage i održivog luksuza, te Bauerfindov wellbeing kutak koji je podsjetio da udobnost može biti jednako važna kao i stil. Svaki detalj, od pažljivo odabranih goodie bagova do prisutnosti domaćih brendova poput SWY, La Croa, UFF Drinks i Spletka Handmade Bags, bio je promišljen kao mali čin pažnje prema ženama koje su ondje došle zbog zajedništva, a ne zbog etikete.
U publici su se našla poznata lica poput Ane Vladušić, Barbare Matić, Dubravke Švegar, Bojane Anđelić, Izabele Rakonić i Žanamari, čije su karijere i stavovi već odavno oblikovali sliku moderne žene – one koja ne traži ravnotežu, nego je stvara. Influencerice Anamaria Raič i Mia Rkman govorile su o vlastitim iskustvima s mentalnim zdravljem i brizi o sebi, otvarajući temu koja se u lifestyle krugovima sve rjeđe percipira kao trend, a sve više kao potreba.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience pokazao je da estetika može biti sredstvo izražavanja, ali da istinska vrijednost leži u susretu. U prostoru gdje se moda, sport, emocija i zajedništvo isprepliću, nastaje nova vrsta ženskog događaja – onaj koji ne traži pozornost, nego stvara smisao.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.