U sklopu dvanaestog izdanja najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj, PLACE2GO, koji će se ove godine održati od 28. do 30. ožujka na Zagrebačkom velesajmu, posjetiteljima će se predstaviti preko 200 izlagača iz brojnih zemalja, uključujući Alžir, Sierra Leone, Burundi, Madagaskar, Indiju, Indoneziju, Šri Lanku, Finsku, Litvu, Italiju, Mađarsku, Sjedinjene Američke Države, Njemačku, Kosovo, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju, Crnu Goru i Hrvatsku. Sajam je i ove godine raspoređen u dva segmenta – B2B (koji će se odvijati u petak) i B2C, koji će trajati sva tri dana sajma. Tijekom proteklih godina sajam je privukao više od 137.000 posjetitelja i ugostio više od 720 izlagača iz 39 zemalja, što ga čini glavnim događajem kako za poslovne, tako i za sve ostale posjetitelje.
„Ovogodišnji sajam predstavit će nevjerojatnu raznolikost destinacija i putničkih iskustava, s izlagačima iz svih krajeva svijeta, a po prvi put u B2B dijelu sudjeluju predstavnici iz Finske, Njemačke i Sierra Leonea. Osim toga, posebno smo uzbuđeni što predstavljamo nove segmente programa kao što je Dječji kutak (Kids Corner), čiji je cilj nadahnuti najmlađe o važnosti održivosti i očuvanja okoliša kroz edukativne radionice hrvatskih nacionalnih te parkova prirode. PLACE2GO je postao vitalna točka susreta za turističku industriju u Hrvatskoj i uvjereni smo da će ovogodišnji sajam ponuditi nove prilike poslovnim profesionalcima i široj javnosti za povezivanje, otkrivanje i istraživanje”, rekla je Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO.
Dualno iskustvo – od sobe za sastanke do upoznavanja novih destinacija
I ove godine međunarodni sajam turizma PLACE2GO započet će B2B danom, u sklopu kojega će brojni poslovni stručnjaci iz područja turizma u paviljonu 7A Zagrebačkog velesajma od 10 do 16 sati moći održavati sastanke. Za sudjelovanje je potrebno osigurati kotizaciju preko sustava Entrio, koja sudionicima omogućava pristup web aplikaciji B2Btalks, gdje se mogu registrirati, kreirati osobne i profile tvrtki te se povezati s drugim stručnjacima, sudionicima radionica i izlagačima. Ulaznica također omogućuje pristup izložbenom prostoru i svim prezentacijama tijekom cijelog trajanja sajma te konzumaciju hrane i pića u B2B zoni.
Ove godine sva tri dana sajam će biti otvoren za sve posjetitelje u paviljonu 7 Zagrebačkog velesajma od 10 do 19 sati. Za ulaz će biti potrebne ulaznice – jednodnevne ili trodnevne, koje se mogu kupiti preko sustava Entrio i na ulazu u sajam, uz prigodne popuste za učenike, studente i umirovljenike.
Ove godine prvi put radionice za djecu i Travel Market
U suradnji s portalom Family Welcome i partnerima – nacionalnim parkovima, parkovima prirode te stručnjacima za interpretaciju baštine, u sklopu Dječjeg kutka – Kids Corner tijekom vikenda će se održati brojne kreativne i edukativne radionice za djecu. Broj sudionika po radionici ograničen je na 20 te se djeca na radionice moraju unaprijed predbilježiti, a Mladi istraživači (7 – 12 godina) i Znatiželjne okice (4 – 7 godina) moći će sudjelovati u interaktivnim aktivnostima, virtualnim avanturama, kreativnim zadacima i zabavnim igrama koje će im pomoći da nauče više o ključnim temama kao što su očuvanje voda, upoznavanje podzemnog i nadzemnog svijeta, zaštita morskih organizama. Upoznat će velike zvijeri, saznati koja je uloga šišmiša, otkriti tajne fascinantnih lokvi, naučit će kako razvrstavati otpad, procijeniti kvalitetu vode, voditi dnevnik u prirodi te će čuti povijesne priče o hrabrim gusarima.
U sklopu jedinstvenog Travel Marketa, posjetitelji će imati priliku kupiti atraktivne putne uz prigodne sajamske popuste za brojne destinacije koje će se predstavljati u Zagrebu.
Međunarodni sajam turizma PLACE2GO prepoznat je kao ključno središte turističke industrije u Hrvatskoj, koje pruža prostor za povezivanje izlagača s poslovnim profesionalcima i potencijalnim putnicima. Sajam svake godine raste i nudi nova iskustva i prilike za sve posjetitelje.
U moru filmova koje ćemo ovoga ljeta gledati pod zvjezdanim nebom Pule, jedan nosi poruku snažniju od ijedne kostimografske ili redateljske bravure. U samo 17 minuta, dokumentarni film A Final Copy of Ilon Specht, dobitnik Grand Prix nagrade na ovogodišnjem Cannes Lionsu, vodi nas na intimno putovanje kroz život žene čiji je glas – tih, ali moćan – promijenio način na koji žene doživljavaju same sebe. Premijerno će ga hrvatska publika moći pogledati 17. srpnja u 18 sati, u kinu Valli, u sklopu 72. Pulskog filmskog festivala.
Zamislite večer u kojoj vas film ne promatra s platna – već vas potpuno okružuje. I to ne metaforički. U srcu Zagreba, u Branimir mingle mall-u, otvorila su se vrata nove dimenzije kino doživljaja – spektakularne ScreenX dvorane koja je sinoć svečano dočekala svoje prve goste, i to uz premijeru najslavnijeg junaka svih vremena – Supermana!
U bajkovitom vrtu Croatia Recordsa, gdje su se mirisi lavande i akorda nenametljivo stapali u savršenu ljetnu večer, slavila se ne samo obljetnica jedne institucije – već i emocionalni soundtrack naših života. Croatia Records, nasljednica legendarnog Jugotona, obilježila je 78 godina postojanja ekskluzivnim događajem i promocijom vinilnog izdanja “25 Greatest Hits” – kolekcije koja je istovremeno i hommage i vremeplov kroz glazbu koja nas je definirala.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako vam je ljeto već bilo vruće, pripremite se – Joško Gvardiol upravo je podigao temperaturu na novu razinu. U savršeno isklesanom izdanju, naš nogometni Adonis pojavio se u oskudnim kupaćim gaćicama i ostavio nas bez daha. Doslovno.
Trideset godina od jednog od najmračnijih trenutaka europske povijesti, Srebrenica i dalje snažno odzvanja u svijesti svijeta. Ove godine, ta tišina boli i sjećanja dobila je plemeniti glas – onaj Vojvotkinje od Edinburgha, koja je, u ime kralja Charlesa III., posjetila Bosnu i Hercegovinu i sudjelovala na komemoraciji u Potočarima.