Kao kompanija kojoj je misija promijeniti način na koji se konzumira voda, nismo bili iznenađeni kad smo saznali da je BRITA jedan od najprepoznatljivijih brendova trenutno u svijetu, a regionalno definitivno lider.
Ne čudi stoga podatak da BRITA sudjeluje u mnogim promotivnim aktivnostima, a ovaj put napravila je još jedan iskorak kao jedan od najvažnijih partnera na jednom od najvećih medijskih evenata u Hrvatskoj. Rođendanski party web portala Hello! Hrvatska, koji po svjetskoj licenciji stoji uz bok inačicama u Velikoj Britaniji, SAD-u ili Španjolskoj, točno godinu dana od svog launcha uz pomoć mnogih partnera, pa tako i brenda BRITA održao je spektakularan show u zagrebačkoj Laubi.
Wolfgang Baars, glavni menadžer za EMEA regiju, kao i glavna menadžerica za Hrvatsku Ivana Marjanović prisustvovali su privatnom koncertu regionalne zvijezde Petra Graše, koji je uveličao event za približno tisuću VIP uzvanika.
Medijski zid s apliciranim logotipom tvrtke BRITA na taj je način promoviran kroz društvene medije svih relevantnih uzvanika, kao i poznatih i slavnih gostiju koji su se brojali u stotinama. Cijelu večer te idući dan dijelile su se snimke i fotografije s ekskluzivnog eventa, apostrofirajući važnost word of mouth marketinga koji je u novije vrijeme postao izuzetno bitan aspekt poslovanja od malih tvrtki do najvećih korporacija, a kojega su potpuno svjesni i u BRITI.
Ivana Marjanović tom prigodom spomenula je kako BRITA želi postati dio svakog kućanstva u želji da omogući svima ono najvažnije što nam već godinama savjetuju vrhunski nutricionisti i liječnici – pijte najkvalitetniju vodu sjajnog okusa i svježine! A kad spominjemo vodu, upravo je BRITA sa svojim vrčevima i filterima ključan faktor koji bi svatko tko pazi na svoje zdravlje trebao uključiti u svoju svakodnevicu, s obzirom na to da ste na taj način svakako sigurni da je voda koju pijete pročišćena od mnogih onečišćivača kojima ste svakodnevno izloženi bez da ste toga svjesni. Uz smanjen sadržaj klora, BRITA sistem filtera pobrinut će se i da herbicidi, pesticidi, lijekovi u tragovima, metali poput olova i bakra, te grube čestice iz starih vodovoda ne dospiju u vaš organizam.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.