HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Torta, vjenčanica, atraktivna sala za vjenčanja i dobar bend ili DJ do sad su bile najvažnije stavke na popisu želja brojnih mladenaca, a od sad se na toj listi nalazi i – stručnjak za društvene mreže koji je specijaliziran za vjenčanja.

Stručnjak za društvene mreže i Instagram vjenčanja idu ruku pod ruku

Ova vijest dolazi iz Velike Britanije, no unosan biznis vezan za vjenčanja i društvene mreže sve se više širi po svijetu i postaje sve traženiji iz sezone u sezonu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Anti-Bride (@_anti_bride)

Da su modernim mladencima izuzetno važne fotografije i video objave na društvenim mrežama govore i najnoviji trendovi iz svijeta vjenčanja koji se u posljednjih desetak godina sve više fokusiraju na ono što je fotogenično i što će na društvenim mrežama izgledati neobično, atraktivno te gostima pružiti bezbrojne prilike za dijeljene fotografija na Instagramu i TikToku uz hashtag posebno osmišljen za veliki dan novovjenčanog para.

Instagram vjenčanja su unosan novi biznis

Do sad su za takve aktivnosti bile angažirane kume, najbolje frendice i službeni fotografi koje se tražilo da dostave i fotografije u Instagram feed formatu, no sada su sve traženije usluge specijaliziranih osoba i tvrtki koji na vjenčanju stvaraju isključivo sadržaj za društvene mreže.

Parovi u Velikoj Britaniji spremni su platiti od 300 do 1000 funti tvrtkama koje će kreirati sadržaj za društvene mreže s njihovog vjenčanja te ih postaviti na Instagram i TikTok. Jedna od takvih tvrtki je Social Brides Club.

Tu tvrtku prošle je godine osnovala Lauren Bunnage, s planom da će raditi sama, no već je morala zaposliti nekoliko fotografa i snimatelja jer je potražnja nevjerojatna, izvještava PopSugar. Sličnu tvrtku za Instagram vjenčanja, pod nazivom Wedding Content Creator osnovao je britanski bračni par Lydia i Ollie. Oni također grcaju od posla, a naplaćuju 800 funti za 8 Reels videa koje snimaju tijekom 10 sati vjenčanja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Anti-Bride (@_anti_bride)

Ovo uopće ne zvuči kao loš posao, zar ne?

 

druge vijesti

nova pjesma

Kad kantautor nosi sunce u zvuku: Nova pjesma P’eggyja poziva na ljetno zaljubljivanje u 7

Ljeto nije sezona u kojoj se skrivaš – to je vrijeme kada puštaš da te valovi, melodije i lude ideje povedu. A ako je netko to shvatio ozbiljno, onda je to Predrag Martinjak P’eggy – glazbenik koji, umjesto da ljeto čeka, odlučuje ga stvoriti. I to kroz brzu, šarmantnu i pomalo nestašnu pjesmu “Dođi u 7”, koja već nakon prvih taktova tjera na ritmično kretanje i razigrani bijeg iz gradske vreve.

Glazba/Festivali

18 lipnja 2025

dubrovnik

„Iza zidina“ – nova slikarska oda dubrovačkoj duši Pietra Bobana

Dubrovnik poznajemo kroz razglednice, fotke s putovanja i vrveće ulice pune turista. Ali što se događa kada netko ovaj grad, njegovu povijest i duh, ne gleda izvana — nego iznutra? Pietro Boban, akademski slikar i sin dubrovačkih ulica, u svojoj novoj izložbi “iza zidina” upravo to donosi: intimnu i osobnu viziju grada koji živi u njegovom srcu.

Izložbe

18 lipnja 2025

lana mandarić

Lana Mandarić ima novu „Opsesiju“ – i izgleda da ćemo joj se svi rado prepustiti

Ako još niste čuli za Lanu Mandarić, vrijeme je da je stavite na svoj radar – i to pod hitno. Mlada glazbenica koja nas je osvojila na ovogodišnjem Zagrebačkom festivalu hitom „A što ću kada volim te“ (koji se, usput rečeno, odmah ugurao među 5 najemitiranijih radijskih singlova u Hrvatskoj) ne staje. Lana ponovno podiže ljestvicu – i to vlastitim autorskim izričajem koji je sve samo ne predvidiv. Ovoga puta donosi „Opsesiju“, pjesmu koja ne samo da zvuči zarazno, nego i izgleda spektakularno.

Glazba/Festivali

18 lipnja 2025